Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muistatko työntekijöitä juhlina?

Lähettäjä: Pistepisste 
Päivämäärä:   22.9.24 13:11:18

Toisen puolen topasta tuli mieleen, että kuinka moni täällä antaa jonkun muistamisen työntekijöille esim jouluna tai juhannuksena?

Meillä on ollut tapana antaa kengittäjälle joulun aikaan muistaminen, joku kahvipaketti ja suklaarasia, samoin jos ell käynti ajoittuu samoihin aikoihin (tietysti jos nyt päivystyksellisesti joudutaan pyytämään, ei olla osattu varautua).
Samoin jätetään juhannuksena ja jouluna roska-astialle kuskille joku pullo, samoin postilaatikkoon välillä postinjakajalle suklaa tai kahvipaketti.

Jollekin yksittäiselle kaupan kassalle nyt olisi outoa alkaa antaa lahjoja, mutta tällaisille, jotka käyvät säännöllisen epäsäännöllisesti, ja meillä ainakin loma-aikoja lukuunottamatta käy aina sama roskakuski ja postimies. Kengittäjä tietysti aina sama, ja ellikin on vakkari.

  Re: Muistatko työntekijöitä juhlina?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.9.24 13:14:28

Minä ostan heiltä palveluita, eivät he minun työntekijöitä ole, en anna mitään.

Töistä saa yleensä ylimääräisen palkallisen vapaan joululahjaksi.

  Re: Muistatko työntekijöitä juhlina?

Lähettäjä: Pistepisste 
Päivämäärä:   22.9.24 13:17:05

No, miksikä sitten kutsut heitä? Työtään he tekevät sinulla käydessäsi. Ja todennäköisesti et myöskään osta tyhjennyspalvelua suoraan kuskilta vaan firmalta, jonka _työntekijä_ hän on.

  Re: Muistatko työntekijöitä juhlina?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.9.24 13:22:14

Kengittäjä kutsun yrittäjäksi, roskakuski on kaiketi työntekijä, ei hajuakaan. En ole nähnyt koskaan kun käy. Olen töissä. Ei hajuakaan onko eri ihminen vai sama ihminen.

Postia ei ole hajuakaan kuka jakaa, työntekijöitä varmasti ovat, ehkä useampi, joku kaahari näkyy olevan, jota ei kiinnosta alueen lapset ja 30 rajoitus. Kerran myös ajoi postilaatikkomme kumoon liukkaalla kun meni liian lähelle ja lähti renkaat luistamaan. Ei pahoittelut, ei mitään, itse jouduttiin korjaamaan, sinne oli vesisateesen jätetty päiväksi kyljelleen osittain tielle.

Eiköhän se ole näiden firmojen homma muistaa omat työntekijänsä.

  Re: Muistatko työntekijöitä juhlina?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   22.9.24 13:24:33

Yleensä yritykset (mikä se kengittäjäkin suurella todennäköisyydellä on) muistaa työntekijöitään ja monesti myös asiakkaitaan.

  Re: Muistatko työntekijöitä juhlina?

Lähettäjä: täh 
Päivämäärä:   22.9.24 14:17:33

Luulin että kysymys oli suunnattu yrittäjille ja muille työnantajille joilla oikeasti on työntekijöitä palveluksessaan, mutta sitten ruvetaankin puhumaan kengittäjistä, roskakuskeista ja eläinlääkäreistä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.