Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pankkitili/tunnukset

Lähettäjä: jösses 
Päivämäärä:   22.9.24 11:17:43

Mulla oli aikoinaan pankkitilit OP:ssä ja Danske pankissa.
Ei ole ollut mitään liikennettä noilla tileillä sitten vuoden 2009.
Onko vielä hengissä ?
Pikkurahaa noille tilille jäi.

  Re: Pankkitili/tunnukset

Lähettäjä: Eija 
Päivämäärä:   22.9.24 11:20:09

Yhteys pankkiin. Ei ne rahat mihinkään ole hävinneet, siirretty sivuun.

  Re: Pankkitili/tunnukset

Lähettäjä: jösses 
Päivämäärä:   22.9.24 11:22:00

Rahoilla ei mitään merkitystä vaan sillä että onko mulla tili/tunnukset olemassa.

  Re: Pankkitili/tunnukset

Lähettäjä: Mörkki 
Päivämäärä:   22.9.24 11:29:45

No tokihan tili on olemassa jollet ole sitä lopettanut. Tunnukset varmaan ainakin uinumassa jos niitä ei ole käytetty viiteentoista vuoteen.

  Re: Pankkitili/tunnukset

Lähettäjä: epäillä sopii 
Päivämäärä:   22.9.24 11:47:50

Näinköhän tili/tilit on yhä olemassa. Eikös niistä mene palvelumaksujakin joka kk ?

  Re: Pankkitili/tunnukset

Lähettäjä: jassoo 
Päivämäärä:   22.9.24 11:55:35

Mulla oli Nordeassa vanha tili jonka olin unohtanut kokonaan. Saldo tais olla pari snt. Viime keväänä tai talvella tuli kirje pankista että lakkauttavat kaikki käyttämättömät tilit joilla ei ole saldoa eli massalopettavat ison määrän turhia tilejä kerralla. Pankkiin pitää ottaa yhteyttä jos haluaa siirtää saldon muualle tai pitää tilin käytössä. Annoin mennä koska tosiaan rahaa siellä ei ollut ja luulin lopettaneeni tilin parikymmentä vuotta sitten samalla kun lopetin toisen tilin. Ihmettelen kyllä miksi silloinen virkailija ei sanonut että mulle jää vielä yksi tili jolla ei ole saldoa. Olisi mennyt siinä samalla eikä jäänyt pankille turhaan roikkumaan haamutilinä.

Jos ap haluat tietää onko sulla vielä tili olemassa niin ei sulla ole oikein muita vaihtoehtoja kuin olla suoraan pankkiin yhteydessä. Palvelumaksuista mulle sanottiin Nordeasta aikanaan että niitä ei peritä jos tilillä ei ole saldoa. Toisin sanoen tiliä ei vedetä miinussaldolle palvelumaksujen takia.

  Re: Pankkitili/tunnukset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.24 12:15:24

^ Sp ainakin vetää palvelumaksuilla tilin miinukselle, samoin taitaa tehdä ainakin op

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.