Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele deitti-sovellusta / fb-ryhmää

Lähettäjä: Yksin 
Päivämäärä:   22.9.24 09:31:58

Vai onko sellaista olemassakaan mistä voisi saada järkeviä kumppani-ehdokkaita?
Mulla ei ole aikaa käydä baarissa (vaikka mielellään kyllä kävisin) notkumassa ja tämä kotipaikkani on niin pieni (reilu 20t asukasta) että siellä on aina samat tyypit, vaikka kävisit vain kerran vuodessa tsekkaa tilanteen.
Netin kautta voisi ensin tutustua, jos tietäisi missä voi tutustua.

Re: Suosittele deitti-sovellusta / fb-ryhmää

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   22.9.24 09:43:32

Tuskin on olemassa sivustoja jossa olisi vain ne järkevät tyypit kun nämä roikkujat levittävät ilmojaan vähän joka sivustolle.
Ei kai se auta kuin yrittää jos joku selväpäinen ja fiksu osuisi kohdalle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 09:47:45

Kiinnostuksenaiheisiin tai harrastuksiin liittyviä facebookin sinkkuryhmiä suosittelen. Itse olin useammassa ja ihan ok meininkiä niissä oli, toki vähän ömm... mielenkiintoisiakin persoonia sinne joukkoon mahtui. Mutta suurin osa ihan normaaleja ihmisiä kuitenkin. Oman mieheni löysin erähenkiset sinkut-nimisestä ryhmästä ja siellä ainakin oli varsin asiallinen meininki. Olen samaa ryhmää suositellut myös miehen sinkkukavereille, jos ovat sinne uskaltautuneet niin sitten siellä on taatusti fiksuja tyyppejä :D

Päivämäärä:   22.9.24 10:22:13

Näitä harraste-sinkkuryhmiä olen selannut (kaikkiin pitää kyllä liittyä, joten pitkälle ei pötki) , mutta kun ei ole hevosihmisille suunnattua sinkkuryhmää, tai en ole ainakaan törmännyt. Kuka perustaisi sellaisen?
Eräjormat on jees, mutta en itse tykkää laukkoo metsissä muuta kuin hevosella :D

Lähettäjä: Ukkeli 
Päivämäärä:   22.9.24 11:14:21

50+ Aikanaan reilu 10v.Tärppäs eka heitolla Kun entinen pyyhki vielä viimeisiä pölyjään

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   22.9.24 12:00:38

Ei kannata haikailla hevosmiehiä. Niitä on vähän, ja ovat pettäväistä sorttia. Mieluummin sitten joku rehti maajussi, joka hyväksyy elukat.

Muutenkin on vain hyvä, jos molemmilla on omat harrastukset, kunhan toisenkin harrastamista arvostetaan siinä kuin omaa.

Päivämäärä:   22.9.24 12:51:34

Tämä harrastus on niin aikaavievää ja koput omassa pihassa, niin ei voi ajatellakaan muuta kuin hevosihmistä rinnalle kulkemaan. Kokeiltu on, ymmärrystä ei riitä.

Päivämäärä:   23.9.24 07:43:20

Nostellaan näkyville jos joltain saisi vinkkejä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.