Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   22.9.24 08:26:29

Ongelmat jatkuvat ja jatkuvat. Pankin vaihtoa suunnittelen, olisiko S-Pankki hyvä?

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: dfgd 
Päivämäärä:   22.9.24 08:31:34

Vaihdoin aikoinaan Osuuspankista S-Pankkiin eikä ole kaduttanut! Toimii kuin junan vessa.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 08:32:17

Nohh mitä sillä S-pankilla pari vuotta sitten oli isoja ongelmia tietoturvassa, joka mahdollisti toisten tilille kirjautumisen sekä rahojen viennin..

Kaikki pankit on paskaa, pikkusen eri paketissa vaan. Nordea on iso pankki, joten siihen kohdistuu paljon hyökkäyksiä. Eilenkin kävin kumminkin kaupoilla ja kortti toimi, sehän se on tärkeintä.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 08:33:13

Ja itseasiassa nytkin pääsen verkkopankkiin ihan normaalisti, joten tarkistahan omat yhteydet ensiksi.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: === 
Päivämäärä:   22.9.24 08:59:24

Nordea toimii hyvin juuri nyt. Tarkista omat yhteydet.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: Juju 
Päivämäärä:   22.9.24 09:01:14

Puuttini asialla.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: totuus 
Päivämäärä:   22.9.24 09:07:01

Paljon on muuttunut tämäkin pankki sinne kapitalistiseen suuntaan.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: jes 
Päivämäärä:   22.9.24 09:07:15

Olen entinen Handelsbankin asiakas ja nyt kun niiden toiminta päättyi, meidät siirrettiin sieltä Omasp:lle. Minun mielestä täällä on hyvin toimivat systeemit/sovellukset ja tämän n. 1 kk perusteella voin kyllä suositella.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 12:06:44

Nordea on paskin pankki ever, miksi kukaan enää edes on sielä?

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   22.9.24 12:11:43

"Nordea on paskin pankki ever, miksi kukaan enää edes on sielä?"

Todellakin. Lisäksi nykyään kyberhyökkääjien ykkösvalinta.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   22.9.24 13:06:23

.:lle. Ongelmat koskevat usein osaa tileistä, joten vaikka sinulla toimii hyvin, niin toisella ei - riippumatta omista yhteyksistä.

Mua ärsyttää eniten Nordean huono viestintä asiasta. Maanantaina mobiilipankki kävi hyvin hitaalla ja jämähti lopulta id-sovellukseen. Sitten tuli viesti, että ota yhteyttä pankkiisi. Pelästyin että, mitä nyt. Googletan kyllä nopeasti ettei ole mitään häiriötä ilmoitettu. Ei muuta kuin jonottamaan asiakaspalveluun. Vartin päästä läpi ja henkilö siellä kertoo, että "en ole ainoa, kokeile myöhemmin uudestaan". Siitä puolen tunnin päästä näkyy mediassa tietoa ongelmasta.

Tommonen "ota yhteys pankkiisi" sai vaan turhaan aikaan pelästymisen kuin se, että ilmoitetaan "häiriöitä mobiilipankissa yms.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.9.24 13:29:57

Ei toimi ja siitä on taas uutisissakin.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 13:41:05

Ylläri pylläri :D

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   22.9.24 14:17:33

Jumissa on taas... Huoh...

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   22.9.24 15:32:40

Voin suositella Osuuspankkia. Ei ole ollut mitään ongelmia vuosiin.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 15:34:09

Edelleen toimii minulla.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   22.9.24 15:36:55

Nordea on toiminut mulla ja miehellä koko ajan normaalisti, eli ei ole tainnut häiriöt koskea kaikkia. Liki päivittäin käytetään verkkopankkia ja maksuja korteilta usemapia päivittäin.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.9.24 21:30:07

Suosittelen OmaSäästöpankkia. Selkeä mobiilisovellus. Olen pitkäaikainen säästöpankkilainen ja pidän kyllä

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   22.9.24 23:08:16

Vasta oli Osuuspankilla ongelmia, kun asiakkaat ei pystyneet maksamaan ostoksiaan. Kyllä näitä ongelmia riittää joka pankilla. Minulla Nordea eikä ole valittamista ollut.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: Pähkinä 
Päivämäärä:   22.9.24 23:21:21

Minä tajusin etten voi vaihtaa pankkia. Minut on aikoinaan laitettu naimisiin nordeanpaskan kanssa ja siellä on vaikka ja mitä tärkeitä asiakirjoja, joita tänäkin päivänä tarvitsen tietyissä tilanteissa. Aikoinaanhan nordea oli oikein hyvä. Siksi minut sinne laitettiin.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: Ppo 
Päivämäärä:   23.9.24 02:38:19

Mulla on kokoajan toiminut kortit ihan normaalisti, mutta verkkopankkiin oon päässyt kirjautumaan sisään vain kerran tai kaksi kuluneen reilun viikon aikana. Onneks hoksasin maksaa laskut sinä kertana kun sisälle pääsin. Ois muuten eräpäivät paukkuneet ihan reippaasti :D

Aiempia häiriöitä Nordealla en oo pistänyt edes merkille ja eivät ole vaikuttaneet mun elämään oikein mitenkään, mutta nyt tämä viikko on kiristellyt hermoja aika huolella.

Koitin myös avata tiliä S-pankkiin ja hankkia etukorttia, mutta sitäkään en voinut tehdä, koska Nordean tunnuksilla ei oo myöskään tunnistautuminen toiminut ollenkaan :(

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   23.9.24 03:04:46

Nyt kun pääsin kirjoittamasti, niin ei suostunut menemään Nordea ID:llä sisään ja vaati QR-koodia. No eihän sellaista edes ole, vaan pelkkä tunnus ja itse valittu salasana. Palasin takaisin ja kokeilin uusiksi, toimi.

  Re: V..tun Nordea ei toimi taaskaan!!!

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   23.9.24 08:17:13

Ällö, mä äsken kirjauduin, niin kesti tosi pitkään mutta lopulta päästi sisälle kuitenkin. Aika erikoista, ettei yli viikossa ole saatu asiaa korjattua.

Onneksi kortit on toiminu silti.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.