Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   21.9.24 21:46:10

Yhden miehen kanssa ollut flirttiä, viestittelyä, pyysi ulos, mutten lähtenyt.

Tekemisissä ollaan ja flirttailun sekaan miehen hyvä kaveri tokaisi, että tuo hänen kaverinsa taitaa toivoa seuraa peiton heilutteluun. Mies teeskenteli ettei kuullut ja nyt mennyt ihan reagoimattomaksi minua kohtaan. Flirtti loppui kun seinään.

Ainakin hänen kaveri halusi ns suolata miehen, mutten tiedä mitä ajattelisin. En minä tuota tyyppiä niin vakavasti ottanut alunperinkään, lähinnä pelimiehenä olen ajatellut. Piirittänyt minua pitkään. Ilmeisesti luopui nyt. Olisin jopa itse voinut kaivata hänestä sängyn lämmittäjä, vaikken niin kevyitä juttuja ole koskaan harrastanut.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: info received 
Päivämäärä:   21.9.24 21:54:23

Ookoo. Kiitos tästä tiedosta.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   21.9.24 21:56:54

Jaa mikset lähtenyt.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   21.9.24 22:05:35

Mietin että mitä tekis. Annan vaan olla?

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   21.9.24 22:08:28

No jos sua ei kiinnostanut alun perinkään (muuten kai olisit jotain vastakaikua antanut), niin anna olla.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.9.24 22:09:52

”pyysi ulos, mutten lähtenyt.”

No eiköhän tuo tuossa tullut jo selväksi. Miksi ihmeessä se tyyppi olisi siihen jäänyt pyörimään.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   21.9.24 22:10:38

No kun jonkun kevyemmän perään olisin ehkä ollut. Mulla kestää lämmetä aika pitkään. Ja ihan tykkään hänestä. En tiedä nolostuiko jotenkin tuosta tilanteesta vai ajatteliko vain ns jääneensä kiinni. Kun en enää tiedä mitä mahtoi olla hakemassa.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.9.24 22:11:29

Kyllä se piirittäminen loppuu jossain vaiheessa, ei se mikään ajatustenlukija ole. Mistä se voisi tietää mitä sä haluat jos se on sua piirittänyt pitkään etkä edes lähtenyt ulos kun kysyi. Ehkä seuraava ei leiki liian vaikeasti tavoiteltavaa. Mieti jos itse piirittäisit jotakuta, keräisit rohkeutta ja pyytäisit ulos jne. ja toinen olisi että eiei vaikka flirttailisikin, jossain vaiheessa varmaan menee hermot kun ei siitä oikeasti ikinä mitään tule.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   21.9.24 22:11:36

..No hän jäi siihen pyörimään. On pyörinyt todella pitkään senkin jälkeen.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   21.9.24 22:16:56

Sehän on nykyaikanen mies (millainen kuuluukin olla) joka tajuaa ettei saa vastakaikua, mieti nyt tänä päivänä miestä joka vaan jatkaa ja jatkaa jonkun naisen piirittämistä miltä ei saa aitoa vastakaikua. Siinä sitten miettiä koska flirttailu ja piiritys kääntyy ahdisteluks ja stalkkaamiseks. Helpompi etsiä joku joka on samalla sivulla ja jonka kanssa juttu voi edetä. Ei aikuiset jaksa leikkiä loputtomiin

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   21.9.24 22:19:39

Olisko siinä käyny niin että kun kaverinsa sanoi ääneen haaveet peiton heiluttelusta, niin tyyppi tajusi että sitä muuten ei tuu koskaan tapahtumaan. Vaikeasti tavoiteltavaa on hauska leikkiä mutta joku raja silläkin, ei kukaan jaksa pelejä loputtomiin. Tai sitten sillä on joku uusi piiritettävä.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.24 22:21:27

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 21.9.24 22:09:52

”pyysi ulos, mutten lähtenyt.”

No eiköhän tuo tuossa tullut jo selväksi. Miksi ihmeessä se tyyppi olisi siihen jäänyt pyörimään.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   21.9.24 22:22:45

Noh. Hyvin mahdollista. Kun en tiedä, että halusiko esittää muuta ja asia tuli näin hyvin julki? Epävarmuus aikeista kai esti minua lähtemästä ulos. Mua ei olis niin kai haitannut jos olis selkeästi ilmaissut ettei halua muuta.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   21.9.24 22:28:31

Luuletko sä että muut ihmiset jotenkin vaan tietää toistensa aikeista puhumatta niistä? Tai että ihmiset tietää toisistaan hirveästi ennen ekoja treffejä? Ethän sä voi puhua tai ikinä saada tietää jos et pistä itseäsi likoon sen verran että edes yrität tutustua toiseen sen verran, että pääsette keskusteluväleihin missä voitaisiin puhua vaikka siitä että mitä halutaan.

Sitä paitsi miten se mieskään tietää mitä se sun kanssa lopulta haluaa jos ei sua tunne yhtään eikä teillä ole minkäänlaista aitoa keskusteluyhteyttä. Ei se ulos meneminen tarkoita sitoutumista yhtään mihinkään eikä ennen sitä yleensä kumpikaan tiedä mitä toisesta haluaa kun toista edes tunne.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.24 22:32:06

Ymmärrän aloittajaa ja myös sitä miestä. Ei ole kivaa saada jatkuvasti pakkeja, mutta epäselvät viestit lisäävät hämmennystä. Puhukaa kahden asiat selväksi.

Sellainen kissa ja hiiri leikki on raskasta. Itselläni oli joskus pientä flirttiä erään kanssa, joka oli varattu. Kunnes eräissä firman juhlissa oli sitten saapunut vaimonsa kanssa. Odotin kohtaamistamme (miehen) innolla, hain katsekontaktia, mutta mies tietysti meni vauhdilla ohitse vaimo käsipuolessa eikä vilkaissutkaan. Tuntui pahalta kahdesta syystä, olin ollut naiivisti ja isosti ihastunut varattuun ja olin sitten hänelle ilmaa. Tuntui niin pahalta, että siinä hetkessä päätin etten tuohon leikkiin ryhdy. Myöhemmin samana iltana mies taas flirttaili.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   21.9.24 22:35:31

Noh. Olet ihan oikeassa. Halusin kovasti lähteä ulos, mutta se hänen joku tietynlainen innokkuus tms kai oli itelle liikaa. Se ei ollu tarpeeksi casual. Ehkä omista tunteista johtuen. Ihastun harvoin ja kerrankin halusin jotakuta. Oli itelle oma olotila liikaa?

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   21.9.24 22:35:46

-: mitä ihmettä? Et kai itsekään halua miestä, joka flirttailee toiselle vaimo käsipuolessaan?

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.24 22:38:12

Täh, no sekin kävikin silloin mielessä, että miksei tekisi samaa minullekin ja olin myös naiivi.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   21.9.24 22:41:50

Jos itse liekuttelet varattua, niin ole vain tyytyväinen Jos hänellä on tapana keskittyä kulloiseenkin naiseen eikä flirttailla muille. Sitten kun sinä olet illan daamina niin se ohittaa muut naisensa ja huomioi vain sinut.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.24 22:43:27

Viiva tietoisesti värkännyt varatun kanssa ja sitten suuttuu kun varattu puolisonsa seurassa ei värkkää. Voi ristus tätä ajatuksen juoksua..

Aloittaja itse on kieltäytynyt treffeistä ja ollut hankalasti lähestyttävä koska "lämpenee hitaasti." ja sitten loukkaantuu kun mies ei jaksa hänessä roikkua.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: hääh 
Päivämäärä:   21.9.24 22:46:28

Siis mitä!? Tämähän on ihan malliesimerkki siitä, että no means no toimii aivan kuten sen kuuluukin toimia. Mitä ihmeen valittamista tässä nyt vielä voi olla??

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.24 22:54:53

Aivan, kunhan tuli myönnettyä itselleni oma typeryyteni. Mieshän toimi todella viisaasti kun tekee aloitteita. Mutta otinpahan opikseni ja tuo jäikin ainoaksi kerraksi.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   21.9.24 22:56:23

Kerrotko että mitä oikein halusit? Miten miehen olisi pitänyt kohdella sinua vaimonsa läsnäollessa?

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   21.9.24 23:00:48

Kyllä minäkin menin kylmäksi samantien, kun mies jonka kanssa oltiin kauan tunnettu kaveripohjalta, ensin lämmitteli minua puheillaan, ja sitten kun järjestin aikaa tapaamiselle, hän keksikin tekosyyn ettei voinut tulla paikalle.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.24 23:09:32

Täh, Olisihan se voinut kohdella kuten ketä tahansa ihmistä jonka tuntee. En minä mitään erityiskohtelua olisi tarvinnut, tilanne oli vain sellainen, että olisi voinut sanoa vaikka moi. Miksi sinua kiinnostaa tälläinen niin kovasti? Todistetusti nämä tällaiset säätämiset eivät sovi minulle, hävettää muistellakin, minun on parempi pysyä niistä normaalien ihmisten tavoin erossa.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   21.9.24 23:11:01

No siksi kiinnostaa, kun tästä on aloitettu keskustelu palstalle,jota seurailen.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Yrittäjä 
Päivämäärä:   21.9.24 23:12:33

Luulin että meni kylmäksi= kuoli

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.24 23:16:52

Viiva, normaalit sinkku ihmiset eivät värkkää varattujen kanssa ainakaan tietoisesti.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.24 23:24:44

. , Olet aivan oikeassa ja sellaiseksi sitten aloinkin.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   21.9.24 23:29:18

Pisteelle tiedoksi, kyllä ne vaan värkkää.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   21.9.24 23:33:32

Jäin kai miettimään, että nolostuiko mies kaverinsa heitosta niin, että meni ihan jäihin. Vai ajatteleeko vain, ettei enää onnistu. Itse voisin kaivata intiimiä kevyempää seuraa, mutten tiedä miten sen toisi ilmi. Ihan törkeäksi en ryhdy.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.9.24 23:35:08

Kas siinä pulma.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   21.9.24 23:37:22

Kerrot kaverille että olet vakavammilla tunteilla liikkeellä ja annat plua siitä se sit läjhtee.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   21.9.24 23:39:17

Jaa tämäpä onkin mielenkiintoista. Itse en ole koskaan pyytänyt ketään treffeille kahta kertaa peräkkäin jos ensimmäisestä kutsusta on kieltäydytty, oli syy sitten mikä tahansa. Logiikkana se että tämä ihminen tietää nyt että olen kiinnostunut hänestä eli pallo on siellä päädyssä, ja jos hän ei vuorostaan esitä jossain vaiheessa treffikutsua niin she's just not that into you ja parempi vain siirtyä eteenpäin, vaikka kuinka harmittaisi. Esimerkiksi jos syynä on se klassinen 'nyt ei ehdi' niin lienee kaikkien kannalta viisaampaa jos tämä henkilö itse sitten myöhemmin ihan oma-aloitteisesti esittää jotain sopivampaa ajankohtaa, jos niin haluaa, tai ei esitä jos ei halua.

Eli olisko mun pitänyt kuitenkin toistaa sellainenkin treffikutsu johon on jo selvästi kerran sanottu EI, ja kuinka monta kertaa peräkkäin ja millä aikaväleillä olisi sopiva määrä?

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   21.9.24 23:52:49

Mies. Itseasiassa tämä mistä puhun on pyytänyt varovaisemmin paristikin uudelleen. Erityisen sinnikäs?

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   21.9.24 23:57:35

Aloittaja on kyllä aivan pihalla ihmissuhteista ja siitä miten niitä luodaan :D Taisi mies väistää luodin. Tosin ei sitä väistää tarvinnut kun ei tuosta haaveilua enempää ikinä muutenkaan olisi tullut. Ehkä seuraavalla kerralla aloittaja kun vastaava tilanne tulee uskallat elää enemmän ja miettiä vähemmän!

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   22.9.24 00:06:13

Lol. Mä olen todellakin tosi pihalla. Olen ollut yli 15v parisuhteessa. Nyt sinkkuna parisen vuotta, eikä mulla ole lainkaan deittailukokemusta.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 00:14:45

Voi aloittaja, jos mies kiinnostaa sinua, niin kysy miestä mukaan jonnekin. Kannatan myös ihan avoimesti jutustelua, miksi olet aikaisemmin kieltäytynyt kutsusta ja mitä itse kaipaat elämääsi tällä hetkellä. Suora puhe on oikeasti parasta, silloin ei tuhlata kenenkään aikaa :D

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   22.9.24 00:21:08

. Kiitos. Toi olis paras. Kai siinä oli paljon sitä, että olen kovin epävarma. En ole tottunut kenenkään kiinnostukseen tms. Ja hirvitti, että itse ehdin ihastua mitä ei ikinä tunnu mun kohdalle tulevan. Sitten pelkää sitä, että itse ehkä tykkääkin ja toiselle on vain objekti johonkin. Vaikken itse mitä kovin ns sitovaa osaakaan nyt kuvitella.
Ja nyt tuo mies tuntuu kovin kylmältä. Ei puhu mulle enää kuten ennen. Sen kaverinsa heiton jälkeen. Kun en tiedä mistä se johtuu.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.24 00:43:35

"Ei puhu mulle enää kuten ennen. Sen kaverinsa heiton jälkeen. Kun en tiedä mistä se johtuu."

Se johtuu niistä lukuisista pakeista mitkä oot antanut, sanot olevasi itse epävarma mutta ei kenelläkään niin rautainen itsetunto ole etteikö pakit ja vieläpä monet tuntuisi pahalta (ellei ole hullu stalkkeriraiskari) ja lopullinen nolaus oli varmaan se kaverin heitto. Fiksun tyypin merkki kun tajuaa jossain vaiheessa lakata yrittämästä. Vai miten kauan sun mielestä pitäisi yrittää jos ei vastakaikua saa? Mieti itsesi vaikka sen miehen paikalle? Mieti miten hämmentynyt oot siitä että mies lakkasi yrittämästä vaikka oot itse torjunut sen.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: metoo 
Päivämäärä:   22.9.24 00:46:12

Pelästyi, että seuraavaksi ollaan oikeudessa.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   22.9.24 01:06:20

_Mutta lakkaa juttelemassa. Se ei pakeista johtunut. Jutteli tähän asti.

Hän on aika pelimiehen oloinen. Flirttaa varmasti monelle. Se yksi mikä itseä jarrutti.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   22.9.24 01:08:18

Hyväksi aluksi voisin mainita vaikka tervehtimisen.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.24 01:26:46

"Mutta lakkaa juttelemassa. Se ei pakeista johtunut. Jutteli tähän asti.

Hän on aika pelimiehen oloinen. Flirttaa varmasti monelle. Se yksi mikä itseä jarrutti."

Kyllä pakeista vähän paha mieli tulee, ja välien viilentäminen auttaa pääsemään yli ihastuksesta. Ihan normaalia. Yritä taas asettua toisen asemaan ja mieti miten itse toimisit tilanteessa missä olet saanut pakit. Jos ootte luonnollisesti jotain kautta tekemisissä jatkossakin niin kyllä se varmaan alkaa taas jutella tavallisesti sitten kun on käsitellyt tuon asian ja siirtynyt eteenpäin.

Ja huomaatko että et itsekään tiedä mitä haluat. Mietit että siinä on pelimies joka ei ole tosissaan, ja sitten taas toisaalta se on liian innokas ja itse etsit vain jotain kevyttä, ja samalla jätät ottamatta selvää asiasta kieltäytymällä menemästä ulos kun et tiedä mitä mies haluaa vaikket itsekään tiedä mitä haluat :D

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.24 01:29:06

Ja tuo on aivan turhaa arvailua että flirttaileeko monelle vai ei, ehkä flirttailee ehkä ei. Sinkkuna on vapaa flirttailemaan. Ei kannata olla mustasukkainen (ja vieläpä mielikuvituksen perusteella jos et tiedä vaan luulet) kun ei ole antanut miehelle edes mahdollisuutta,

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   22.9.24 01:35:27

- Juu, ihan totta. En tiedä itsekään mitä haluan. Fakta on se, että itse tykästyin häneen jo alussa. Merkityksellistä koska itselle harvinaista kiinnostua. Siksi jäi kaivamaan. Halusin kai ensin katsoa tilannetta. Olin miettinyt jopa pyytäväni itse ulos, mutta sitten tuli tää tilanne ja tuntuu et kaikki hyyty. Kun se välitön ja hauska puheyhteys katosi.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Italia 
Päivämäärä:   22.9.24 07:42:07

"Moi. Mua on nyt alkanut vähän harmittamaan tää "meidän" nykyinen tilanne, nii tehtäiskö kuitenkin niin että lähtisit mua kans leffaan/syömään/kahville/drinkille? Oon miettinyt sua tässä viime aikoina"

Jotenkin tähän tyyliin itse ehkä tilanteen yrittäisin ratkaista.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 08:04:19

"Moi, olisko se kahvikutsu viä voimassa?"

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: hvitserk 
Päivämäärä:   22.9.24 08:21:21

Siis tyyppi on pyytänyt sua ulos useamman kerran ja sä olet kieltäytynyt. Nyt sitten ihmettelet, "oi kuinkas tässä nyt niin kävi ettei se enää piiritä mua". Äly hoi, älä jätä!

Ja tuon peiton heiluttelu- kommentin jälkeen kylmäksi heittäytyminen viittaisi minusta enempikin siihen, että miehellä oli mielessä enemmänkin kuin pelkkä peiton heiluttelu ja siksi päätti katkaista koko homman. Ei halua antaa itsestään vääränlaista kuvaa.

Sitä en tiedä, miten tilanne enää olisi korjattavissa. Itse ehkä koittaisin änkeytyä samaan paikkaan kun missä tietäisin miehen olevan, ja reippaasti vaan juttusille.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: muhvi 
Päivämäärä:   22.9.24 08:28:59

Siis aloittaja sanoo ensin, että olisi voinut kaivata miehestä "sängyn lämmittäjää" ja "jotain kevyttä". Kuitenkin aloittaja on monta kertaa torjunut miehen treffipyynnöt. Sitten aloittaja onkin sitä mieltä, että on ihastunut ja on tunteita tätä miestä kohtaan.

MIKSI sinä haluat miehestä vain jotain kevyttä sänkyseuraa, jos kerran olet ihastunut? Etkö tiedä, että sellaisesta yhdistelmästä seuraa vain sydänsurua?

MIKSI olet torjunut miehen monta kertaa, jos kerran haluaisit hänestä kevyttä seuraa tai ylipäätään seuraa?

Kyllä se mies nyt väisti luodin. Kun nainen on aivan pihalla, haluaa mutta ei halua, haluaa kevyttä paitsi että on ihastunut ja haluaakin jotain aitoa, torjuu monta kertaa ja sitten kuitenkin märisee kun mies lakkaa yrittämästä, niin kyllä sellainen on todella rasittavaa seuraa.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   22.9.24 08:34:27

Ihastus pyysi ulos, muttet lähtenyt. So simple. Teit valinnan tuossa vaiheessa.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: jes 
Päivämäärä:   22.9.24 09:14:24

Tuskin ne ukot kenestäkään naisesta mitään keskusteluseuraa on hakemassa. Tuo on suht perus merkki useilla, että jos ei sen yhden kerran voi lähteä ulos, ukkoa ei enää kiinnosta. Harva pelimies jaksaa pitkään maanitella ja käyttää aikaa, kun helpommallakin pääsee.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 11:49:44

If it's not a Hell yeah, it's a Hell no.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: piika 
Päivämäärä:   22.9.24 13:21:11

Oletko varma ettet vain tullut riippuvaiseksi miehen piirityksestä ja huomiosta?

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 13:49:04

"En minä tuota tyyppiä niin vakavasti ottanut alunperinkään"

"Ihastus meni kylmäksi"

Siis ei vakavasti otettava vai ihastus?
Putosin kärryiltä ja niin varmaan mieskin.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   22.9.24 14:06:46

Miehellä on jokin uusi viritys. Jos se kuivahtaa kasaan, olet varalla, ja mies pompahtaa taas piirittämään.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 14:45:50

Aloittaja, ootko vain ihastunut omaan miellekuvaasi miehestä etkä oikeasti siihen mieheen?

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   22.9.24 15:15:41

Piika ja . Voitte olla täysin oikeassa. Ihastuin ehkä tunteeseen minkä sai minussa aikaan. Sen tyyppinen muuten, että tuskin elämää hänen kanssa rakentaisin.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 17:06:10

Kaveri paljasti sen endgamen niin se ajatteli että mahkut meni siinä.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   22.9.24 17:50:08

. Ehkä näin. Mietin vaan mikä kaveruksilla vikana väleissä kun noin suolataan?

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 19:24:30

Tätä et halua kuulla, mutta.. Olet ilmeisesti nainen jota kaverukset eivät pidä saavutuksena, vaan päin vastoin riman alituksena. Siksi mies kavahti, kun kaverinsa oli vittuillut asiasta.

Sinä ilmeisesti olet edelleen kiinnostunut. Mutta ihan vastaisuutta ajatellen, jos oikeasti olet treffikutsusta kieltäytynyt, niin useimmat heittää hanskat tiskiin siinä kohtaa.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   22.9.24 19:31:16

En mä mieti mitä joku mies miettii mun ns arvosta. Arvostan itse itseäni kyllä.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.24 20:22:37

"Halusin kovasti lähteä ulos, mutta se hänen joku tietynlainen innokkuus tms kai oli itelle liikaa. Se ei ollu tarpeeksi casual. Ehkä omista tunteista johtuen. Ihastun harvoin ja kerrankin halusin jotakuta. Oli itelle oma olotila liikaa?"

Mietitköhän sä asioita nyt aivan liian paljon? Oot kiinnostunut miehestä, joka pyytää sua ulos, mutta kieltäydyt koska X, Y ja Z. Mitä väliä sillä on, miksi mies pyytää sua ulos tai onko sillä jotain taka-ajatuksia, koska et omien sanojesi mukaan ole etsimässä mitään vakavaa. Sitä paremmalla syyllähän sun nimenomaan pitäisi lähteä ulos, jotta voit jutella miehen kanssa, selvittää mitä se haluaa, mitä sä haluat ja kohtaako teidän halut ikään kuin ollenkaan.

Älä ole noin analyyttinen. Jos haluat miehen kanssa ulos, niin mene.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.9.24 20:27:29

Niin, ne treffit on sitä varten että voi ottaa toisen aikeista selvää.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: kisuli 
Päivämäärä:   22.9.24 22:55:20

No laitat tietenkin viestiä, että etsit nyt vaan jotain kevyempää, voihan olla että mies luulee ettei sua kiinnosta, kun kerran et treffeille lähtenyt.

  Re: Ihastus meni kylmäksi

Lähettäjä: Nimikö 
Päivämäärä:   22.9.24 23:27:57

Otan osaa. Kuka hänet tappoi?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.