Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tajusin vihdoin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.24 20:52:20

Että lähipiirini kuuluu useita inhottavia ihmisiä, jotka haluavat vain hyötyä minusta ja ohjailla elämääni, jotta se vastaa heidän tarpeitaan. Vaikea sitä olikin ymmärtää, kun on ollut siihen niin tottunut.

Seuraava askel on tehdä tarvittavat muutokset ihmissuhteisiin ja elää elämääni kuten minä haluan - ja tehdä se täysillä! I

hanaa lauantai-iltaa teille kaikille!

  Re: Tajusin vihdoin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.24 20:53:45

Hyvä sinä! Minä olen saman sisäistänyt viime vuosien aikana ja hissukseen tuntuu siltä että uskallan tehdä asialle jotain. Vaikea se on omat vanhemmat hävittää elämästä mutta minkäs teet.

  Re: Tajusin vihdoin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.24 20:58:11

Tunnen joitakin, jotka ajattelvat kuten aloittaja. Mutta eivät vaan tajua, että he itse ovat seongel.a. Toki voi olla myös tilanteita jossa joku yrittää hyötyä sinusta, mutta jos tuntuu että jatkuvasti useammat eri ihmiset yrittävät ohjailla ja hyötyä, niin sanoisin, että olet vainoharhainen ja luultavasti hankala ihminen.

  Re: Tajusin vihdoin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.24 20:58:36

Kaimani, jaksamista sinulle! Oma hyvinvointi on se tärkein.

*Ihanaa, ei vain hanaa.

  Re: Tajusin vihdoin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.24 21:03:46

- , en väitäkään olevani täydellinen, olenhan myös ihminen. Toiset ihmissuhteet eivät vain toimi, jos pitää oman hyvinvoinnin kustannuksella jatkuvasti toimia toisen eduksi. Ihmissuhteissa, joissa toinen on hyvin hallitseva eikä kunnioita toisen rajoja, on parempi lähteä pois.

  Re: Tajusin vihdoin

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   21.9.24 21:11:50

-No mihinkä niitä suhteita tarvitaan jollei hyväksikäyttämiseen. Se on suhteissa molempien etu.siis hyvissä suhteissa.

  Re: Tajusin vihdoin

Lähettäjä: Jannu 
Päivämäärä:   23.9.24 05:04:04

Oletkohan viiva itse ohjailija ja hyötyjä?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.