Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eikö fb-profiilinimeä voi enää vaihtaa?

Lähettäjä: .......... 
Päivämäärä:   20.9.24 14:07:48

Pitääkö tehdä uusi profiili, jos haluaa vaihtaa nimen, joka näkyy profiilissa?

Re: Eikö fb-profiilinimeä voi enää vaihtaa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.9.24 14:10:54

Ainakin itse pystyisin tilikeskuksessa. Muutoksen voi tehdä 60 päivän välein, eli jos on tehnyt jonkun muutoksen siitä seuraa "karenssi" (huijarien estämiseksi).

Lähettäjä: Näkymä 
Päivämäärä:   20.9.24 14:21:29

Oudoksi on profiilinimen näkyminen mennyt.

Olen ollut vuosia fb-kaverina Maija Virtasen kanssa. Keväällä Maija oli vaihtanut profiilinimekseen Maija Virtanen (os. Möttönen). Tuo koko nimilitanja näkyy, kun Maija kirjoittaa johonkin ryhmään postauksen tai vastaa ryhmässä olevaan postaukseen. Jos minä olen kirjoittanut ryhmään jotain ja Maija käy siitä tykkäämässä, minulle tulee ilmoituksiin tieto ”Maija Möttönen tykkäsi julkaisustasi”. Ilmoituksissa ei mainita sanallakaan nimeä Virtanen. Kiinnitin Maijan nimenvaihtoon huomiota keväällä, kun tuli ensimmäinen ilmoitus Maija Möttösen tykkäyksestä. Piti oikein profiilista käydä katsomassa, onko hän eronnut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.24 15:13:33

Onko Maijalla kaksi profiilia ja olet vain toisen kaveri?

Päivämäärä:   20.9.24 15:15:38

^ Ei ole. Yksi ja sama profiili. Jos ilmoituksissa näkyy ”Maija Möttönen kommentoi julkaisuasi” ja menen kommenttia katsomaan, niin kirjoittajana näkyy Maija Virtanen (os. Möttönen)

Päivämäärä:   20.9.24 15:17:09

Voi olla, että ilmoituksiin ei mahdu koko nimi (rajattu merkkimäärä), mutta en tiedä, miksei nimenä näy siinä tapauksessa Maija Virtanen (os. Mö

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.9.24 16:41:28

Meidän kummipojan vaimon sukunimi sukunimi vaihtui viime lauantaina, ja kyllä hänen sukunimensä näkyy myös kommenteissa uudella sukunimellä.
Menivät siis naimisiin viime lauantaina, ja vaimon sukunimi muuttui.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.