Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: @!#$ 
Päivämäärä:   20.9.24 12:08:40

Vit tu mikä paskalaitos, vi tusti opintolainaa siellä ja lähes ainoa pankki jota käytän, siis käytän pankkia silloin kun tämä vi tul li nen paskalaitos toimii

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: @!#$ 
Päivämäärä:   20.9.24 12:09:08

eli nimimerkkini on per ke le ilman välilyöntejä

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.24 12:18:38

Minä ja nordea tullaan näköjään hyvin juttuun, kun ei ole mitään ongelmia ollut. Toki vuoden olen vasta asiakas ollut, mutta joillain tuntuu olevan ongelmia kolme kertaa viikossa.

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: Kuksa 
Päivämäärä:   20.9.24 12:21:04

"Koska ei kuulosta että tarvitsisi mitään kovin hyvin varusteltua klinikkaa,"

Niin siis Nordeassa on ollut suuria ongelmilla isolla osallla asiakkaista tällä viikolla. Aivan luokatonta.

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   20.9.24 12:28:00

Minä äänestin jaloillani kun nordeassa ei mikään toiminut niin kuin oli sovittu. Tekivät mm. ilmoittamatta muutoksia sovittuihin juttuihin enkä niin ollen saanut kaikkia tarvittavia tietoja (kuten vaikka laskuja). Lopulta tuli mitta täyteen ja vaihdoin OP:hen. Sen jälkeen ei ole ongelmia ollut. Ei enää ikinä nordean asikkaaksi!

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.9.24 18:15:23

Jaa ei minulla ole mitään moitittavaa. Aiemmin olin Pop pankin asiakas ja siellä vasta ongelmia olikin. Todella useasti ei kortti toiminut eikä mistään löytynyt infoa mikä vttu on vialla. Oli niin epäluotettavaa kortin toiminta, että vaihdoin pankkia. Nordealta löytyy sentäs tieto jos korttimaksuissa on ongelmia.

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   20.9.24 19:15:22

Mulla ollut op ja vaihdoin Nordeaan jo kauan sitten. Nordean kanssa ei ikinä mitään ongelmia. Osuuspankin kanssa joutuu välillä hoitelemaan muiden juttuja ikävä kyllä, mutta hyvä muistutus tietysti välillä itselle pysyä vaan Nordeassa.

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.24 19:49:43

minä kuulun niihin joilla ei ole ollut ongelmia. en sitten tiedä käytänkö palveluita erityisen vähän? alkuun vähän sapetti kun tunnuslukulista poistui, olin niin kiintynyt siihen. mutta kyllä sovellukseen tottui. oikeestaan se joskus tökkii, mutta ei pahasti. muuta valitettavaa ei ole.

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   20.9.24 20:04:47

Mä en ole päässyt kirjautuun aamun jälkeen ennenkö nyt, kokeilin pitkin päivää moneen kertaan. On kyllä tämä viikko ollut harvinaisen hankala Nordealla, kun tuo kirjautuminen on tökkinyt melkein päivittäin. Yleensä syystä on heti infottu, mutta nyt Iltalehdessä ihmetelty, kun ei vastata kysymyksiin. Siis tänään viimeksi, nyt oli sentään joku tiedote julkaistu. Ilmeisesti on ensin viime vkl ollut jotain huoltojuttuja, mutta nyt tällä vko palvelunestöhyökkäyksiä.

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: Niin no 
Päivämäärä:   21.9.24 05:21:08

Valitettavasti viimeaikaiset järjestelmäongelmat eivät ole olleet kovinkaan suuri yllätys. Nordea ulkoisti pari vuotta sitten IT:n yhdintehtäviä Intiaan.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007826429.html

”Siirrettävät toiminnot ovat Nordean mukaan it-infrastuktuuriin liittyviä ylläpito- ja operatiivisia tehtäviä.”

Olemassa olevaa järjestelmää voi hetken aikaa pitää kuka tahansa pystyssä, mutta ajan kuluessa nähdään mikä tekemisen taso todellisuudessa on.

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   21.9.24 07:21:43

Nordeassa olen ollut kauan asiakkaana.
Palvelut on toimineet hyvin ja olen tyytyväinen.
Viimeviikolla oli kirjautumisongelmaa ja kerran ollut joskus korttiongelmaa johtuen jostain huoltotöistä ja palvelunestohyökkäyksestä.
Ongelmia on jokaisella pankilla jollain tapaa.
Ottakaa jonkinmoinen käteiskassa kotiin ja kauppaankin mukaan. (Mikäli kortti ei toimi).
Nimittäin nää palvelunestohyökkäykset tulee lisääntymään jatkossakin.
Se on toi meitin naapuri joka kiusaa tahtoo tehdä.
Hyvä että päivittävät ja huoltavat verkkopankkeja ja niiden toimintoja usein.
Sillä tuo R..ssä tekee kiusaa enenevissä määrin tulevaisuudessa..

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: Laite 
Päivämäärä:   21.9.24 07:39:38

Ei ole täälläkään ollut ongelmia. Itse en tosin käytä mobiilisovellusta vaan kirjaudun aina palveluun tunnuslukulaitteella.

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: Fd 
Päivämäärä:   21.9.24 10:31:12

Olen ollut Nordean asiakas jo 90-luvulta saakka, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Ei tällä viikollakaan. Sen sijaan muiden käyttämieni pankkien (op, sp, pop) toimintaluotettavuus on ollut hyvin heikkoa ja sen vuoksi en ole uskaltanut Nordean asiakkuudesta luopuakaan. Että olisi edes joku pankki, joka toimisi.

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.24 10:58:15

Vaihdoin pankin nordeasta pois jo 7-8 vuotta sitten. Tuntui että silloinkin oli vähän väliä ongelmia ja häiriöitä. Nyt tuntuu olevan kokoajan enemmän. Suosittelen vaihtamaan pankkia.

  Re: Per ke leen Nordealla voi perseensä pyyhkiä

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   21.9.24 12:39:23

Minulla on tällä viikolla riittänyt ongelmia Nordean kanssa. Ongelmat ovat kuitenkin huomattavasti pienempiä ja harvinaisempia kuin ongelmat s-pankin kanssa. Minulla on siis tilejä noissa molemmissa. Enkä vielä ole lähelläkään sitä epätoivon tasoa, mihin ehdin ennen Nordean vaipua op:n kanssa. Joten Nordealla jatketaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.