Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   19.9.24 11:37:28

Pöntönreunat ja lattiat kusettu. Please, naisten vessat erikseen!

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 11:50:56

Naisten vessat on ihan yhtä kusisia kuin miesten vessat.

t. Entinen sairaalan siivooja.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: Tietoa 
Päivämäärä:   19.9.24 11:51:14

Itsehän tätä pyysitte....

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: Haski 
Päivämäärä:   19.9.24 11:51:35

Odotan sitä siivoojaa joka kohta tulee sanomaan, että naisten vessat ovat tuhat kertaa sottaisempia.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.9.24 11:52:52

No niin ovat. Ällöttää kaikinpuolin.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: ope 
Päivämäärä:   19.9.24 11:53:02

Palautetta siivouksesta vastaavalle.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.24 11:53:46

Naisten vessat ne vasta ällöttäviä on. Kusta, paskaa ja menkkaverta pitkin poikin. Viimeksi kun kävin yleisessä wc:ssä lentokentällä niin ekassa vessakopissa oli kusta pitkin lattiaa ja pönttö myös kusesta märkänä. En todella tiedä miten voi olla mahdollista, seinilläkin oli märkää ja niin voimakas kusenhaju. Ei tarvinnut siihen koppiin mennä, seuraavassa ei kusta ollut mutta paskarannut pöntössä.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   19.9.24 11:59:20

Taattuun ht-tyyliin vastaan tähän, että miksi sinun pitää ap mennä yleiseen vessaan? Miksi ihmeessä juot niin paljon että joudut sinne menemään? Oma vika!!! :D

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   19.9.24 12:02:07

Meillä yhdellä toimistolla muuttui vessat unisex vessoiksi ja kyllä vessojen siisteys heikkeni kun miehet pääsivät temmeltämään joka koppiin. Muuten aina ollut siistit vessat lukuun ottamatta jotain paperin palaa lattialla (joskus itsekin jättänyt kun oli ohutta paperia josta silppu lensi lattialle ja koppi niin ahdas että olisi pitänyt kontata lattialla että olisi saanut paperin ongittua roskikseen).

Muutenkaan en ole nähnyt törkyisiä naisten vessoja kuin tyyliin kerran Sellossa oli joku sotkenut yhden kopin tai sitäkään sotkua en nähnyt kun sanoivat ettei tuonne kannata mennä. Toki aika harvoin tulee tuollaisissa kaikkien käytettävissä olevissa vessoissa käytyä.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   19.9.24 12:08:19

Itsekin miesvaltaisella alalla ja ei tulisi kysymykseenkään käyttää samaa vessaa.
Niin paljon on kusta ja paskaa pitkin pönttöä.

ja ihan nyt unisex-vessoja yleisillä paikoilla käyttäneenä, niin kyllä sen eron huomaa vaan heti.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 12:29:56

Miehet on törkyisempiä.. Mutta myös on naisia jotka on.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   19.9.24 12:44:01

Miehet virtsaa 90% seisaaltaan joten aika luonnollista että joku tippa roiskuu muuallekin kuin pönttöön.

Itse olisin mies- ja naisvessojen kannalla, miesten vessaan pisuaari niin osuu kyllä. Mut jos halutaan unisexiä niin onhan siinä huonojakin puolia. Ehkä kannattaa kokeilla laittaa lappua tai mainita jollekin joka vastaa ylläpidosta.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: pimpula 
Päivämäärä:   19.9.24 12:45:50

Meillä on kaikki vessat toimistolla unisex, enkä ole kyllä huomannut siisteydessä mitään eroa pelkkiin naisten vessoihin verrattuna. Se joskus ärsyttää, että pöntön reunus saattaa olla ylhäällä kun tulee vessaan, ja sen joutuu sitten itse laskemaan. Nämä ovat kaikki erillisiä vessoja.

Sen sijaan huomasin olevani vähemmän avarakatseinen kun viimeksi kävin Ateneumin vessassa, jossa on unisex-kopit rivissä ja siinä keskellä sitten käsienpesupaikat. Haluaisin tuollaisessa tilassa olla naisille rajatussa tilassa, enkä koe oloani mukavaksi, kun käsiä pestessä ja ehkä meikkiä ja hiuksia kohentaessa siinä vieressä häslää joku setä. Minusta tuollaiset isommat vessat voisi jättää sukupuolirajatuiksi ja tarjota siihen viereen sitten vaikka pari sukupuolineutraalia erilliskoppia.

Kotkassa olin ihanassa tapahtumakeskuksessa, josta löytyi isoissakin vessoissa vaihtoehtoina sekä neuraalit että miehille ja naisille erikseen tarkoitetut. Siellä tuntui mukavalta kun löytyi sopivat vaihtoehdot kaikille. Esteettömyys oli myös hienosti huomioitu.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   19.9.24 13:32:21

"kusettu"?

Menetkö siis vessaan kuseamaan?

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 13:40:38

Unisex -vessat on ok, mutta sellaisia ihmettelen, joissa on heti oven vieressä rivi pisuaareja. Ei se nyt kovin vaikeaa ole suunnitella yhteisvessoja niin, ettei tarvitse katsella kenenkään vehkeitä.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 13:52:12

En ole huomannut unisex vessojen siisteystasossa eroa naisten tai miesten vessoihin töissä enkä julkisilla paikoilla. Joten unisex vessat ei ällötä. Epäsiistit vessat ällöttää kyllä.

Tuosta renkaan ylösjättämisestä kun se nyt kerran mainittiin. En ole koskaan tajunnut mikä juuri siinä niin paljon ärsyttää, kun itse kuitenkin huuhdellaan pönttö kansi auki. Jos jokainen sulkee kannen ennen huuhtelua kuten pitäisi, niin tasapuolisesti jokainen voi valita montako rinkulaa nostaa ylös eikä kenenkään tarvitse ärsyyntyä.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   19.9.24 13:56:02

"Jos jokainen sulkee kannen ennen huuhtelua kuten pitäisi, niin tasapuolisesti jokainen voi valita montako rinkulaa nostaa ylös eikä kenenkään tarvitse ärsyyntyä."

Totta puhut!

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   19.9.24 13:56:30

Naisten vessoissa on renkaalla tosi usein k*sitippoja, ilmeisesti jotkut oikeasti kykkii siinä renkaan yläpuolella, ettei tarvitse istua alas, kun en oikein keksi miten tuo muuten on mahdollista. Voisi jokainen edes omat jälkensä siivota.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   19.9.24 13:58:15

Itse olen ottanut unisex-vessat ilolla vastaan: ei tarvitse jonottaa. Lisäksi miehet panostaa siisteyteen kun tietävät, että seuraava vessaan tulija voi olla joku vetävä pimu. En muista, että yksikään käyttämäni unisexvessa olisi ollut erityisen likainen, ellei nyt jotain bajamajoja oteta lukuun.

Hyvä homma.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   19.9.24 14:00:00

"Jos jokainen sulkee kannen ennen huuhtelua kuten pitäisi, niin tasapuolisesti jokainen voi valita montako rinkulaa nostaa ylös eikä kenenkään tarvitse ärsyyntyä."

Olen joissakin sellaisissa vessoissa käynyt, jossa seinällä oleva huuhtelunappi jää kannen taakse silloin kun kansi on ylhäällä eli kansi on pakko laskea, jotta voi vetää pöntön. Loistava keksintö mielestäni.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.24 14:07:53

Onks sulla kotonakin vessat erikseen miehille ja naisille ja yksisarvisille?

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   19.9.24 14:24:43

Itseasiassa teini käyttää heitä lähinnä olevaa vessaa ja niin myös mies.
Itselle on jäänyt sitten se toinen vessa.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: hs 
Päivämäärä:   19.9.24 15:32:55

vessakäytös on kiinni ihan persoonasta.

edellisessä työpaikassa(saman vessan käyttäjiä n15henkeäl) siivoja kävi kerran viikossa ja vessa oli aina siisti kaikkien jäljiltä.

nykyisessä työpaikassa(käyttäjiä 4-6henkeä) ei käy siivoojaa ja sovittu että jokainen siivoaa omat jälkensä, mutta pönttö aina täynnä jarruraitoja yms...

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: Vai niin 
Päivämäärä:   19.9.24 15:51:56

Itse huoltoasemien vessoja siivonneena, niin onhan miesten vessat pääsääntöisesti karseammassa kunnossa. Vaikka joskus joku oli naisten puolella paskonut lattialle. Unisex-vessat missä itse olen joskus joutunut käymään, niin olivat kyllä epäsiistejä. Että ovatko he miehiä, jotka näitä unisex-veskejä kannattavat?

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 16:32:06

"Naisten vessoissa on renkaalla tosi usein k*sitippoja, ilmeisesti jotkut oikeasti kykkii siinä renkaan yläpuolella, ettei tarvitse istua alas, kun en oikein keksi miten tuo muuten on mahdollista. Voisi jokainen edes omat jälkensä siivota."

Jos ei pyyhi tai pyyhkii erittäin huonosti, niin kyllä silloin itseltä ainakin joku pissatippa saattaa siihen renkaalle tipahtaa. Kokeiltu, kun on esim. vessapaperi ollut joskus loppu. Kyllä sitten on saanut sen renkaankin pyyhkiä kun on saanut paperia haettua :D

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: Gb 
Päivämäärä:   19.9.24 17:42:01

"Itsehän tätä pyysitte...." Ei todellakaan pyydetty.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: o2 
Päivämäärä:   19.9.24 17:44:21

Ei se vessan käyttäminen pitäisi olla sen vaikeampaa sukupuolesta riippumatta, jos nyt vaan itse kukin opettaisi jälkikasvunsa käyttäytymään julkisilla paikoilla ihmismäisesti.

Olen käyttänyt miestenvessojakin, kun naisten vessaan on perinteisesti järkyttävät jonot. Ikävää vaan, kun ulkoa päin ei voi tietää onko kusilaarit sijoitettu näkösälle, jolloin sisään kävelyni voi häiritä jotain asioijista. On kuitenkin aivan reilua, että miehet joutuu unisex-vessoilla jonottamaan tasapuolisesti siinä missä naisetkin, jos vessoja ei ole tarpeeksi. Saastaisia ne julkiset vessat on yleensä aina naisten puolellakin.

  Re: Unisex vessat ällöttää

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   19.9.24 17:51:37

En ota kantaa aiheeseen muuten, mutta en ymmärrä millaiset ihmiset ei vedä vessaa asioituaan. On vaikka kuinka monta kertaa ollut vähintään kuset pöntössä vetämättä (ihan naisten vessassa). Ulkohuusiko niillä kotona on vai ovatko niin sottaisia että kuset pöntössä haisten ollaan kotonakin vai mikä siinä on niin vaikeaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.