Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko kolmikymppinen mies kiinnostua nelikymppis

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   18.9.24 23:50:38

Eli siis ihan live-elämässä törmäsin satunnaisesti mieheen, joka alkoi osoittaa kiinnostustaja pyysi lopulta kahville. Oli oikein mukavaa ja hän osoitti selvästi kiinnostuksensa jatkaa tapailua ja tutustumista. Mutta, ikä huolettaa mua. Sen perusteella mitä hän kertoi, hän on 33 tai 34. Itse olen 40. Näytän monien mielestä ikäistäni nuoremmalta ja monet olettavat mun olevan jossain kolmenkympin hujakoilla. Mun ikä ei ole tullut ilmi ja nyt mua alkoikin huolestuttaa, lopahtaako miehen kiinnostus samantien, kun kerron ikäni. No, sitähän ei kukaan täällä Hötlnetissä tiedö, mutta alkoi stressata tämä juttu. Oikeasti tykkään hänestå, mutta mulla on aiemminkin käynyt niin, että kun toinen kysyy ikääni ja kerron, reaktio on lievä järkytys ja se siitä…

Re: Voiko kolmikymppinen mies kiinnostua nelikymppis

Lähettäjä: Omppu 
Päivämäärä:   19.9.24 00:01:45

No onpa taas iso ikäero

Lähettäjä: Voileipä 
Päivämäärä:   19.9.24 00:13:15

Voi helposti, mutta jos isäksi haluaa, kannattaa ehkä ikä kertoa. Kaikki eivät halua. Muuten ei iän kertominen sammuta hänen kiinnostusta.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   19.9.24 00:13:47

Mä nyt en murehtisi noin pientä ikäeroa. Tiedän toimivia parisuhteita missä vastaavaa ikäeroa on lähemmäs 15 vuotta.

Lähettäjä: ttt 
Päivämäärä:   19.9.24 00:14:24

Voileipä sen sanoikin.

Lähettäjä: Joskus 
Päivämäärä:   19.9.24 00:16:03

Miksei

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   19.9.24 00:36:22

Eikä toi isäksi haluaminenkaan kaikille ole se tärkein juttu vaan loppuelämän kumppani ja ehkäpä lapsetkin mutta juuri hänen kanssaan. Me tavattiin mun miehen kanssa kun olin 39v. Nyt meillä on viisivuotias ja olen raskaana. Tietenkään kaikille ei näin käy, mutteivat kaikki nuoremmatkaan naiset saa lapsia.

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   19.9.24 05:38:16

Itselläni on puoliso 34v ja olen 40v. Meillä on lapsia, ja useampi tuota nuorempi mies on myös kiinnostunut minusta. Jos kuuden vuoden ikäerosta jää jonkun rakastuminen kiinni niin anna lähteä hemmettiin. :)

Lähettäjä: jeps 
Päivämäärä:   19.9.24 07:17:16

Kannattaa kertoa heti, niin vältyt ainakin tuhlaamasta aikaa henkilöön jolle ikä on numero.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   19.9.24 07:20:14

Ei voi, maksimi-ikäero kiinnostukselle on puoli vuotta.

Lähettäjä: Jarmo 
Päivämäärä:   19.9.24 07:40:58

joo. Pitääkö toi maksimi-ikäero kumpaankin suuntaan?

Jos pitää niin voi räkä. Kun tiedän yhden todella kivan naisen kiinnostuneen minusta. Mutta mutta : hän on minua 7 kk ja 3 päivää nuorempi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.24 07:56:56

Mun eksä lähti 30-vuotiaana 40-vuotiaan kollegansa matkaan. Kollega ei mielestäni näyttänyt ikäistään nuoremmalta. Kemiat ilmeisesti synkkasi niin hyvin ettei voinut muuta. Ovat vielä näin 8v jälkeen yhdessä (meillä on osittain yhteinen kaveriporukka, siksi tiedän). Eipä tuo nyt mikään iso ikäero ole

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.9.24 08:12:52

Mullakin 35v ex onneks lähti 45v naisen matkaan. Kaikille parempi niin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 08:35:02

Heh, piti melkein miettiä että minäkö tämän aloituksen olen kirjoittanut.

Olen siis 40 v., tapasin yhdessä tapahtumassa yhteisen tutun kautta 33 v. miehen, jonka kanssa juteltiin tuolla paljon ja viihdyin hänen seurassa. Sen jälkeen aloimme seuraamaan toisiamme instagramissa ja nyt hän on pari kertaa kysellyt lounaalle, mutten ole niinä päivinä päässyt.
On komea mies. Minä taas kuulemani perusteella hieman ikäistäni nuoremman näköinen, mutta silti vähän arveluttaa. Jos tulisi vakavampi juttu, niin alkaisiko jossain vaiheessa vaikka häntä tuo ikä häiritsemään. Itseä ei kyllä haittaisi vaikka mies olisi nuorempi.

Lähettäjä: 48 
Päivämäärä:   19.9.24 09:03:33

Hyvin voi kaikki sujua jos kaikki keskusteltu läpi, juurikin lapsi asiat ym. Mulla on 33v mies ja itse siis 48v ja me ollaan jo oltu yhdessä kohta 6 vuotta, kaikki toimii eikä ikä asiat meitä mietitytä.

Lähettäjä: Selma 
Päivämäärä:   19.9.24 09:11:32

Mulla on jotain meneillään reilu kolmekymppisen miehen kanssa ja itse olen kohta 50. Mies kiinnostuneempi. Itse en oikein tiedä mitä pitäisi ajatella.

Tollanen kuuden vuoden ikäerohan on vähän. Toki avoin kannattaa iästä olla ja lapsiasia puhua selväksi. Itse joskus kolmekymppisenä jätin tutustumatta lähemmin kymmenen vuotta nuorempaa kun tiesin että mies halusi lapsia. Toi oli hyvä kun tiesi sen niin pystyi unohtamaan koko homman heti. Ikävä toki että oli niitä harvoja miehiä ketkä on ikinä ollut musta kiinnostunut.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   19.9.24 09:25:29

Hmm, mulla ikäeroa mieheen 9 vuotta (hän siis vanhempi). Miksi se ei voisi toimia myös toisin päin? Molemmat on kuitenkin aikuisia. Anna mennä jos siltä tuntuu.

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   19.9.24 09:33:53

Jestas sentään.
Olen 45, olen tapaillut miehiä ikähaarukassa 28-48.
Yhden 30-vuotiaan kanssa reippaat 6kk.
Mitä väliä iällä?

Lähettäjä: pinkki 
Päivämäärä:   19.9.24 10:25:56

Mä olen 49v ja mun avopuoliso on 35v. Me tavattiin viisi vuotta sitten töiden merkeissä. Mua alkuun jännitti mitä muut sanoo koska mä en ole enää lastentekoiässä mutta mies on, erityisesti miehen vanhemmat mietityttivät koska ajattelin, että he haluavat lastenlapsia.

No, toistaiseksi asia ole ollut ongelma ja sanoinkin miehelle, joka oli se aloitteellisempi, että en halua aloittaa suhdetta, joka päätyy siihen, että mies toteaa nelikymppisenä, että hän sittenkin haluaa lapsia. Mies on koko ajan sanonut, että ei halua lapsia ja toivon, että puheet pitävät. Mulla tosiaan ei ole enää mahdollisuutta saada lasta.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   19.9.24 10:33:18

Mulla ja miehellä ikäeroa lähemmä 9 vuotta, lapsikin on ja 14 vuotta takana. Ei tämäkään edes ole mikään ikäero.

Lähettäjä: ai 
Päivämäärä:   19.9.24 11:46:43

Tottakai voi.
Suuri osa miehistä hakee omanikäistä tai nuorempaa sovelluksissa, mutta asia voi olla ihan toinen, kun tapaa luonnollisesti livetilanteessa.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   19.9.24 12:47:52

Moni mies pitää hieman vanhemmasta(kin) naisesta.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.9.24 13:58:06

Aloitus on varmaan provo, ei kai kukaan noin tyhmiä kysele?

Lähettäjä: Gb 
Päivämäärä:   19.9.24 14:32:06

Ymmärrän kyllä aloottajaa.
Ei välttämättä pieni asia sille toiselle...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.9.24 14:36:14

Mulle toi on vähän itsetunto-ongelma. En vaan näe syytä miksi joku lähes 10 vuotta nuorempi olisi kiinnostunut minusta, kun "sopivammankin" ikäisiä on tarjolla. Ja jos vastakkain on minä ja joku 25 vee neitokainen, niin miksi se valinta olisin minä? Niin paljon olen nähnyt nyt näitä nelikymppisiä ukkoja, joilla ei muna pysy housussa ja nelikymppinen vaimo on jätetty jonkun nuoremman takia, niin vähän on usko mennyt. Ja siis mullakin olisi kiikarissa yksi 9 vuotta nuorempi, mutta olen todennut, että haaveeksi jää. Miksi sitä kiinnostaisi nelikymppinen suomimamma?

Päivämäärä:   19.9.24 14:37:28

Ei ole provo.

On siis aiemmin ollut kokemuksia siitä, kuinka ikäni paljastuminen muuttaa suhtautumista. Usein en oo ollut mitenkään ihastunut näihin tyyppeihin, niin se ei ole haitannut, mut nyt tunnen kemiaa ja ihastumisen alkua, niin huolettaa. Oli kiva kuulla, että myös paljon positiivisia kokemuksia.

Tavallaan vähän kaksiteräinen miekka tämä nuorekas babyfaceni. Toisaalta tietty ihan kiva, mutta aiheuttaa myös jonkun verran näitä ikäviä tilanteita, joissa tunnen ihmisten suhtautumisen muuttuvan, kun kuulevat ikäni. Ei siis ainoastaan romanttisissa kohtaamisissa vaan myös ihan vaikka työtilanteissa tai keskusteluissa random-ihmisten kanssa, ja se osaltaan vaikuttaa siihen, miksi tämä stressaa.

Päivämäärä:   19.9.24 14:43:15

Ja edellinen pitkäaikainen, about itseni ikäinen kumppanini siis vaihtoi läpsystä 16 vuotta nuorempaan, joten taustalla myös trauma siitä, että jos sitoudun, niin tämä voi olla lopputulos. Toki ikä nyt ei ollut varmastikaan se ainoa tekijä tässä, mutta en voi sille mitään, että ikäero toi vielä lisää suolaa haavoille.

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   19.9.24 15:02:06

Zeurustrlin 10v itseäni 14v vanhemman kanssa

Lähettäjä: kokemus 
Päivämäärä:   19.9.24 15:21:28

Neljävitosena tapasin seitsemän vuotta nuoremman miehen ja seurustelua kesti pari vuotta, minä jätin. Ikäeroa ei huomannut missään suhteessa mitenkään, ei me itse eikä ulkopuoliset. Eikä edes muistanut. =D

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   19.9.24 15:26:54

Olen 42-vuotias ja saan miehiltä hirveän hyvää kohtelua osakseni. Parempaa kuin ikinä. Kun kerron ikäni, yleensä reaktio on joko täysin neutraali tai sitten sellainen positiivisen yllättynyt "Oho! En olisi ikinä uskonut!"

Miehet ovat sallivampia iän kanssa kuin naiset itse ovat itselleen. Toki tuollaiset nuorempaan vaihtamiset, kuten G:llä, ovat tosi inhottava ja traumaattinen kokemus, mutta suurin osa miehistä ei kuitenkaan kategorisesti vaihda puolisoaan nuorempaan.

Aloittajan ainoa realistinen huoli on se, että jos mies haluaisikin lapsia jossain vaiheessa, niin se on toki vaikeaa.

Ja ihan vain muistutuksena, Katri-Helena muutti just virallisesti yhteen sen elämän kalakaverinsa kanssa, joka on 30 vuotta nuorempi. Ovat olleet yhdessä 16 vuotta.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   19.9.24 15:29:07

Ai niin, ja se neuvo: sanoa pamauta se oikea ikäsi sille miehelle nyt saman tien, tuli mitä tuli! Parempi se on joka tapauksessa kuin murehtia yhtään enempää jotain, jonka lopputulosta et edes tiedä. Luultavasti kumppanisi sanoo "aha!" tai "oho!" ja se on sillä käsitelty.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.24 17:42:39

Ei ikäero vielä tuossa m 30 - n 40 vaikuta, mutta hyvä itsetunto pitää naisella olla siinä vaiheessa kun on 50 -> ja mies nelikymppinen. Kun 5-kymppinen - vaikka asuisi salilla ja kaikki lisäkkeet ja kumihuulet - alkaa luonnollisesti näyttää jo ns. vanhemmalta naiselta. Miehen pää voi kääntyä niiden nuorempien perään useammin ja olihan netissä juttua siitä, kuinka ison ikäeron suhteissa nimenomaan niinpäin että nainen on paljon vanhempi, todennäköisemmin erotaan.

Lähettäjä: Halpaahuvia 
Päivämäärä:   19.9.24 18:27:24

Olen nainen ja 49 vuotiaana aloitin seurustelun itseäni 17v nuoremman miehen kanssa. Viihdyimme yhdessä ja selvää oli ettei tässä enää ydinperhettä ole tarkoitus muodostaa. Myöskään yhteistä pesää ei kumpikaan halunnut. Seurustelua kesti kolmisen vuotta kunnes sitten vaan lässähti ja tuli muita harrasteita. Nuori mies löysi itselleen uuden jonka kanssa muutti yhteen.
Ihan mukava elämänvaihe varmasti molemmille.

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   19.9.24 18:35:01

Siskoni on kohta ollut 20 vuotta naimisissa 11 v. itseään nuoremman miehen kanssa.

Äiti on 9v isääni vanhempi ja edelleen yhdessä. Kun he tapasivat, äiti oli 36-vuotias kolmen lapsen yh ja isä lapseton mies. Että joo…

Lähettäjä: no juu 
Päivämäärä:   19.9.24 23:07:55

Meillä iso asia on ollut nimenomaan se että olen ollut aina aito itseni. Mies ei voi sietää ja tämä nyt hänen sanoillaan selfie bitchejä kaikkine teko muka kauniita muovinaisia. Olen kyllä nuoremman näköinen ja pukeudun nuorekkaan kivasti mutta ripset ja muu ihan omia ja meikkaan normaalisti, ei siis kiloa tavaraa kasvoissa, kasvopesunkin jälkeen uskaltaa sanoa että sama nainen. Ja hän rakastaa sitä etten ole ollenkaan huomionhakuinen. Hämmennyn jos joku tuntematon osoittaa kiinnostusta, hän siis luottaa täysin ja siitä on kiitollinen aina. Myöskin elämänkokemustani arvostaa, koska en ole tuuliviiri vaan kokenut jo kaikenmoista, on aikuiset lapset, on ollut yritystä ja taloa, ylämäkiä ja alamäkiä. Niin ja hän on komea, pitkä ja pitää kunnostaan huolta ihan kovalla tasolla, eli ei mikään peräkammarin poika vaan maailmaa nähnyt mies jolla myös oma historia takana.

Päivämäärä:   19.9.24 23:19:04

Ei se ikäero ole varmaan se suurin ongelma vaan se, että et kertonut omaa ikääsi heti tapaamisessa.

Päivämäärä:   19.9.24 23:23:35

Ei ehkä kannata hikoilla vielä: 34v mies ei välttis ole ihan vaan tiiviin parisuhteen perässä, jos et itsekään treffeille lähtiessä tiennyt jannun ikää..

Päivämäärä:   19.9.24 23:33:35

Eiköhän ne lapsensa tuskalla synnyttäneet ja mulkeron kanssa talon ja velanhankkineet keski-ikäiset naiset ole parasta mahdollista seuraa kolmikymppisille miehille, joita ei kiinnosta se synnyttämisen tuska ja talovelka. Go for it, elä vähän ennen seuraavia häitä.

Päivämäärä:   20.9.24 12:51:00

Ens viikolla sit tokat treffit, katsotaan miten käy!

Päivämäärä:   20.9.24 13:40:37

Toivotaan että treffit päätyy kahveja pidemmälle! ;)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.