Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tapaillessa mies swaippailee tinderissä?

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   18.9.24 18:29:22

Juttu lähti tinderistä ja asutaan eri maissa. Jokunen kuukausi juteltiin, kunnes lensin miehen luokse pariksi viikoksi, kaikki meni hyvin ja kun tulin takaisin niin alettiin suunnitella jo toista tapaamista. Välillä katsoin hänen profiilia tinderissä ja huomasin että oli lisännyt erilaisen kuvan ja instansa Tinder profiiliin. Kysyin sitten suoraan että miten hän näkee meidän jutun kun näin että oli päivittänyt profiiliaan, ensin sanoi että ei ole siellä ollut mutta tunnusti että on swaippaillut tylsyyksissään siellä pari kertaa, tekee sitä tottumuksesta muttei ole kenellekään jutellut. Ja sitten kysyi että ai ollaanko me nyt sovitti ettei muita nähdä? Sekä että olen hänen viimeisin mätsinsä. Sanoi itse että voi poistaa äpin. Näin kyllä että meidän välimatka muuttui silti vaikka äppi oli poistettu. En maininnut tuosta asiasta enää mitään ja nyt hänen koko profiilia ei näy mulla enää, eli eiköhän tuo ole vain unmatchannut sen sijaan että olisi koko profiilin poistanut tai tinderin? Näin mielestäni kertomansa mukaan me mätsättiin, kun oli tylsyyksissään sielä swaippaillut.

Mutta sitten tullaan siihen että olen aika harmissani tästä, mietin vain että kai miehellä on oikeus siellä olla mutta toisaalta mietin kun niin on kertonut pitävänsä minua erityisenä ja puhuttu tulevaisuudesta yms ja minä taas tulossa miehen luo mutta silti swaippailee että voiko tuohon tulevaisuudessa edes luottaa.

Re: Tapaillessa mies swaippailee tinderissä?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   18.9.24 18:32:44

Ei ole sinusta niin innoissaan että olisi oma-aloitteisesti valmis tinderidtä luopumaan ja suhdetta sinun kanssasi edistämään

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.9.24 18:34:41

No siis... Kyllä itse ehdottomasti poistaisin Tinderin, jos suhde olisi jo sillä tasolla, että toinen lentää luokseni toisesta maasta. Siinähän on toinen joutunut jo näkemään paljon vaivaa. Mutta periaatteessa jos mistään eksklusiivisesta suhteesta ei ole sovittu, niin ei se swaippailu myöskään paperilla väärin ole.

Sinuna kysyisin itseltäni, että jos suhde alkaa epäluottamuksella ja ikävillä fiiliksillä, niin onko lähtökohdat kovin hyvät? Ja toiseksi, miksi ihmeessa haluat kaukosuhteen? Itse olen sellaisessa ollut useita vuosia, enkä voi kyllä suositella kenellekään :D

Lähettäjä: Ap 
Päivämäärä:   18.9.24 18:42:08

''No siis... Kyllä itse ehdottomasti poistaisin Tinderin, jos suhde olisi jo sillä tasolla, että toinen lentää luokseni toisesta maasta. Siinähän on toinen joutunut jo näkemään paljon vaivaa. Mutta periaatteessa jos mistään eksklusiivisesta suhteesta ei ole sovittu, niin ei se swaippailu myöskään paperilla väärin ole.''

Siksipä omat fiilikset lässähti kun näin että siellä vielä päivittänyt profiiliaan, ja kyllähän tuo itse ehdotti tinderin poistamista kun asiallisesti kysyin että missä mennään.

En minä alunperin halunnut mitään kaukosuhdetta mutta meillä vaan klikkasi todella hyvin ja halusin tavata ihmisen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.9.24 18:43:38

"En minä alunperin halunnut mitään kaukosuhdetta mutta meillä vaan klikkasi todella hyvin ja halusin tavata ihmisen."

Oletko siis koko ajan puhunut miehelle näin? Että ei etäsuhdetta, katsotaan nyt...

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   18.9.24 18:45:06

En tapaisi toista kertaa ja jättäisin yhteydenpidon pois

Päivämäärä:   18.9.24 18:47:27

Eipä kaukosuhteessa sinänsä mitään väärää ole, varmasti se sopii joillekin. Mutta on se suhteen alku yleensä helpompi, kun voi nähdä usein. Saat paljon nopeammin käsityksen siitä, millainen ihminen toinen on ja onko hän tosissaan. Et jää siihen limboon, että "mitä me nyt ollaan, olisi kiva olla jo parisuhteessa mutta kun ollaan nähty vasta 2 kertaa". Itselläni kaukosuhde alkoi juuri noin - oli varmaan puolen vuoden ajan epäselvää, että mitä me ollaan. Se oli jotenkin tosi epävarmaa aikaa. Molemmat siis halusi kyllä tutustua ihan rauhassa, mutta kun se aito tutustuminen on vaikeaa, jos toisen näkeminen vaatii aina lentolippujen buukkauksia ja aikataulujen yhteensovittamisia.

Päivämäärä:   18.9.24 18:55:12

''Lähettäjä: -
Päivämäärä: 18.9.24 18:43:38

"En minä alunperin halunnut mitään kaukosuhdetta mutta meillä vaan klikkasi todella hyvin ja halusin tavata ihmisen."

Oletko siis koko ajan puhunut miehelle näin? Että ei etäsuhdetta, katsotaan nyt...''

Tarkoitin nyt yleisesti etten ollut etsimässä varsinaisesti kaukosuhdetta mutta lähdin hyvän tyypin sattuessa kohdalle avoimin mielin tapaamaan.

En ole kuitenkaan juurikin tämän välimatkan takia halunnut painostaa vaikka vietettiin tiiviistä aikaa yhdessä se pari viikkoa. Ollaan varmasti molemmat aika epävarmoja siitä että mitä me nyt ollaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.24 19:10:45

Unohda hetkeksi ihastuksesi mieheen.

Kuvittele että sulla on pikkusisko, just täyttänyt vaikka 18 ja samassa tilanteessa.

Miten neuvoisit häntä?

Päivämäärä:   18.9.24 19:12:38

No, lentäisikö hän sinun luoksesi seuraavaksi? Ellei, niin olet 100% pelkkä pano. Jos joo, mutta tinder laulaa niin oot 90% pelkkä pano.

Pelimies on erimies.

Päivämäärä:   18.9.24 19:33:44

"En ole kuitenkaan juurikin tämän välimatkan takia halunnut painostaa vaikka vietettiin tiiviistä aikaa yhdessä se pari viikkoa. Ollaan varmasti molemmat aika epävarmoja siitä että mitä me nyt ollaan."

Ehkä ei siis kannata ylireagoida vaan kommunikoida. Minusta tilanne on aika hyvä, mies poisti tinderin kun kuuli että oletkin enemmän tosissaan ja haluat jatkaa tutustumista.

Päivämäärä:   19.9.24 00:18:15

Ehkäpä poisti mutta tavallaan olen pettynyt että on kokenut tarpeelliseksi siellä kuitenkin käydä.

Päivämäärä:   19.9.24 02:48:14

Varsinkin tälläisessä tilanteessa kun pitäis toisen takia matkustaa ja järkätä aikaa. Tuntuisi tyhmältä mennä tuonne asti pelattavaksi.

Lähettäjä: Sinna 
Päivämäärä:   19.9.24 05:33:16

Kuulostaa siltä ettei mies ole kovin kiinnostunut. Kuka kiinnostunut ja ihastunut kysyisi, että ai ollaanko me sovittu ettei tapailla muita? Ei kukaan. Toki jos olet epätoivoisen ihastunut, voit pyytää että mies lentää Suomeen. Todennäköisesti ei tule jos on jo ehdottanut että sinun pitäisi lentää sinne.

Päivämäärä:   19.9.24 07:32:34

Jos et itsekään ole lopettanut käyttöä niin miksi miehen pitäisi?

Lähettäjä: å 
Päivämäärä:   19.9.24 09:28:31

"nyt hänen koko profiilia ei näy mulla enää"
Jos on poistanut Tinderin ja profiilin niin eihän se enää näy?

Kaikenkaikkiaan noi kaukosuhteet ei oikein taida useimmissa tapauksissa toimia. Ellei mies ole sitä mieltä että haluaa olla sun kanssa vakavasti, niin unohtaisin koko tyypin ja jatkaisin tinderöintiä. Mä en kiusaa itseäni enkä koskaan swaippaa ynoin yli 120km päässä olevia, kun tiedän, ettei siitä tule mitään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.9.24 10:17:25

Niin, oletko nyt loukkaantunut kun mies ei ole sinua sitoutuneempi? Millä tilillä sinä sitä tinderiä katselet?

Lähettäjä: ai 
Päivämäärä:   19.9.24 12:14:10

"Jos et itsekään ole lopettanut käyttöä niin miksi miehen pitäisi?"

Tätä itsekin ihmettelen.

"Kuka kiinnostunut ja ihastunut kysyisi, että ai ollaanko me sovittu ettei tapailla muita?"

Tämä taas on ihan normaali kysymys, toki muotoilu tuossa kuulostaa vähän huonolta, mutta jos on esim. englanniksi esitetty "ou, are we exclusive?" Nimenomaan kannattaa kysyä siinä kohtaa, kun tuntuu siltä, että haluaisi jotain muutakin kuin sattunaista tapailua.

Lähettäjä: ai 
Päivämäärä:   19.9.24 12:29:18

Luin aloittajan viestin uudestaan, ja tuosta Sinnalta lainaamastani pätkästä myös puuttuu olennainen sana.
Toimii hyvin suomeksikin, ollaanko me NYT sovittu, ettei tapailla muita eli sovitaanko tästä hetkestä lähtien, että ollaan eksklusiivisia.

Päivämäärä:   19.9.24 12:40:44

Onko aloittaja olemassa realistinen mahdollisuus yhteisestä elämästä lähi tulevaisuudessa? Eli voiko jompikumpi kumpi muuttaa? Mikäli ei niin unohda koko juttu. Mikäli sitä tulevaisuuden aikajanaa ei ole olemassa niin mies ei takuulla istu kotona jalat ristissä odottamassa että jotain joskus tapahtuu. Jos mies on jostain Turkin tmv turisti kohteesta niin unohda koko juttu.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   19.9.24 12:41:52

Nää kaukosuhteet on aina vähän hankalia. Muutama kysymys sulle että voit puntaroida mahdollista alkavaa suhdetta..
Kuinka usein näette vaikkapa seuraavan vuoden aikana? (sun arvaus?)
Onko hänellä millaista kanssakäymistä siellä kaukana naisten kanssa? Vai onko hän nyt kun olette tavanneet niin täysin selibaatissa esim 4kk kunnes näette? Aikooko hän tulla käymään?

Tinderin käyttäminen on vähän inhottava ja nolo juttu, tuotahan tapahtuu että vaikka ihastuu ja on tosissaan niin silti janottaa katsella - vaikka sit huvin vuoksi - tarjontaa ja vaikkapa haeskella viestittelyseuraa. Eli välttämättä se ei tarkoita että ei pidä sinusta vaan se on ajanvietettä tai jotain.. tietty huono juttu jos muuta olette sopineet.

Ekana tulee mieleen että olit hauska ja eksoottinen tapaus, tulet ovelle toimitettuna (vitsi), pari viikkoa seksiä ja sen jälkeen kaukosuhteena viestittelyn takana...ja samaan aikaan voi sit keskittyä katselemaan paikallista tarjontaa.

Päivämäärä:   19.9.24 17:32:30

Mies ei ole Turkista tai muista näistä tunnetuista lomakohteista. :D

Antoi kyllä ymmärtää siellä ollessa että haluaa muutakin kuin kahden viikon seksisuhteen. Ja aika vakavasti mietti silloin sitä kun menen takaisin Suomeen, että meinasinko unohtaa hänet ja oliko tämä mulle vain hetken hupia.

Mä lähdin reissuun loman kannalta ja plussana sen että joku paikallinen näyttämässä paikkoja mutta loppujen lopuksi vietettiin aikaa tiiviisti yhdessä, matkustettiin yhdessä lopulta tuossa maassa yms, tehtiin paljon. Mieskin kulutti aika paljon aikaansa ja rahaa näyttäessä paikkoja. Lähtiessä jo mietti jos olisin halunnut jäädä vielä pidemmäksi aikaa. Lennotkin jo varattuna ja mies toivonut jos tällä reissulla olisin pidempään kuin pari viikkoa maassa hänen luonaan ja oli hommaamassa sinne kodinkoneita jotka helpottaisi mun olemista siellä. Eli en vaan sit ymmärrä, tinderin avasin itse sen takia että näkisin käyttääkö hän sitä vielä.

Kun mulle aluksi selvisi tuo tinder juttu niin otin etäisyyttä ja ajattelin ghostata tyypin mutta sitten alkoi soittelut ja kysymykset hänen puolelta ettenkö halua tulla. Päätin sit siirtää lentoa myöhemmäksi, sekin häiritsee että mies on sen verran kiireinen töiden kanssa ettei olisi edes kerinnyt tulemaan lentokentälle vastaan vaan olisi varannut mulle hotellin kuljetuksella. Hänen mielestään tämä oli hyvä asia että loppujen lopuksi siirsin lentoa sillä hän oli ajatellut itsekkäästi sillä hänellä on tosi kiireiset pari viikkoa tulossa.

Olin kyllä pettynyt kun ajattelin että meillä oli kemiaa ja mieskään ei ole ennen tällaista tuntenut. Mutta sitten ymmärrän tämän välimatkan yms...mutta koen että olin jo tulossa ja mies kokee tarpeelliseksi tehdä noin että onko loppujen lopuksi fiilikset ihan samalla tasolla. Ja miksi antoi sitten olettaa enemmän kun minä olin alunperinkin sillä linjalla että tästä ei kannata mitään enempää alkaa tekemään.

Lähettäjä: Gb 
Päivämäärä:   19.9.24 18:00:06

Tuollaista se ikävä kyllä taitaa nykyään olla, ainakin jos ei erikseen sovita. Joskus siitä huolimatta.

Päivämäärä:   19.9.24 18:11:09

Gb// Taisin ajatella aivan liian naiivisti. Itse koen niin ettei tuollaisesta tarvitsisi erikseen sanoa vaan jos ihminen on tarpeeksi kiinnostava niin ei koe tarpeelliseksi enää swaippailla ja päivitellä! Ja olevinaan vahingossa. Pitäiskö perua kokonaan lennot?

Lähettäjä: Gb 
Päivämäärä:   19.9.24 18:41:07

Niin sitä luulisi. Ja mun mielestä silloin kun se oikea (tai vähemmän väärä) osuu kohdalle niin se on juuri näin.

Mieti mitä haluat, voitko luottaa jne. Jos haluat varmistaa ettei ole blokannut vaan SUN numeroa Tinderistä niin kirjaudu toisella puhelinnumerolla, tee feikki profiili.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   19.9.24 19:09:55

Unohda mokoma ukko. Tinderöinti sinkkuna tai parisuhde.

Päivämäärä:   19.9.24 20:45:42

Jos ei ole realistisesti mahdollista saada yhteistä tulevaisuutta lähiaikoina niin unohda. Ei se ukko sua kuukausia odottele jos muutakin seuraa on saatavilla.

Päivämäärä:   19.9.24 21:05:45

''Lähettäjä: .
Päivämäärä: 19.9.24 20:45:42

Jos ei ole realistisesti mahdollista saada yhteistä tulevaisuutta lähiaikoina niin unohda. Ei se ukko sua kuukausia odottele jos muutakin seuraa on saatavilla.''

Olisihan se ollut mahdollista, mutta se on toinen juttu kannattaneeko panostaa jos jo on sovittu että tulen ja swaippailee tinderissä? Viimeisestä tapaamisesta kuukausi. Luulisi että tuon verran voi oikean ihmisen sattuessa odottaa tai kauemminkin.

Lähettäjä: tomppa 
Päivämäärä:   19.9.24 21:30:45

ei jatkoon

Lähettäjä: Rewe 
Päivämäärä:   20.9.24 02:46:29

Kertoisin miehelle, että valehtelun ja tinderöinnin vastapainoksi kaipaat häneltä tekoja, jotka osoittvat sitoutumista sinuun ja välittämistä. En reissaisi hänen luokseen vaan odottaisin hänen reissaavan sinun luoksesi.

Lähettäjä: hvitserk 
Päivämäärä:   20.9.24 04:43:04

Eli sinä olet se, joka täällä taannoin pohti josko lähteä jenkkeihin miestä tapaamaan? Eikö?
... Tällainen helmi sieltä sitten löytyi...

Päivämäärä:   28.9.24 21:54:37

Miksi ihmeessä mies vieläkin pitää yhteyttä? koittanut ghostata mutta edelleen laittaa viestiä ja soittelee. En ymmärrä miksi jaksaa edelleen nähdä vaivaa.

Päivämäärä:   29.9.24 05:43:30

Koska olet helppo. Olet aiemminkin lentänyt hänen luokseen, uskot valheita tai et välitä niistä, sinulla on tunteet pelissä.. Ja miehelle on kätevää pitää yhteyttä puhelimella ja nähdä hetki silloin kun häntä huvittaa. Pitää erillään ns. oikeasta elämästä.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   29.9.24 05:58:58

Kun ei voi peukuttaa, niin ReWe kerto totuuden.

Lähettäjä: hvitserk 
Päivämäärä:   29.9.24 06:20:44

Koskapa et vastannut tuohon aiempaan kysymykseeni, oletan olevani oikeassa.

Asia on erittäin helposti hoidettavissa. Blokkaat hänen numeronsa. Ghostaamisen "koittaminen" on sitä että edelleen toivotkin mieheltä yhteydenottoja. Ja jos hän siinä onnistuu, saa hän ennemmin tai myöhemmin taas luikerreltua suosioosi. Pelimiehet on siinä uskomattoman taitavia. Suosittelisin siis blokkaamaan, ennenkuin on liian myöhäistä.

Lähettäjä: Muffeli 
Päivämäärä:   29.9.24 07:00:22

Miksi ihmeessä ghostaisit? Ilmoitat vain, että tämä ei toimi ja poistat yhteystiedot. Miksi ei osata kommunikoida selkeästi ja suoraan vaan pitää vain olla hiljaa??

Varsinaiseen ongelmaasi: olet helppo nainen, joka ei edes miehen noin tehdessä osaa oma-aloitteisesti todeta, että tää oli tässä, vaan siihenkin kysyt neuvoja ja vahvistusta netissä. Mies ei ole sinusta kiinnostunut aidosti. Jos olisi, hän tekisi kaikkensa saadakseen suhteenne toimimaan. Nyt olet se ihan kiva ja helppo ulkomaalainen muija, joka lentää pantavaksi. Et sinä noin mitään laatumiestä saa.

Päivämäärä:   29.9.24 13:44:21

” Koska olet helppo. Olet aiemminkin lentänyt hänen luokseen, uskot valheita tai et välitä niistä, sinulla on tunteet pelissä..”

Ok, jos kerran lokeroituu helpoksi naiseksi sillä että lentää maahan ensimmäisenä loman kannalta ja miehellä upposi kyllä varmaan yhtä paljon rahaa näyttäessä paikkoja maassa ja reissuihin mitä maan sisällä tehtiin sekä aikaa ja vaivaa. Toki, jos nyt uudelleen tuonne vain miehen takia lähtisin näiden selville tulleiden asioiden jälkeen niin olisihan tuo aika epätoivoista.

Päivämäärä:   29.9.24 13:49:36

Voi hitto nainen, miksi et nyt vaan voi sanoa sille miehelle, että et halua enää pitää yhteyttä tuon tinderkuvion jälkeen?

Minä lyön satasen vetoa, että mies on ollut ihan tasan samalla sitoutumisen tasolla kuin aloittajakin ja on nyt hämmentynyt ja huolissaan, kun toinen osapuoli on nyt yhtäkkiä hiljentynyt täysin kesken reissusuunnitelmien.

Aloittajan kommunikaatio vaikuttaa sen verran poukkoilevalta ja epäselvältä, ettei ihmekään.

Päivämäärä:   29.9.24 13:51:44

En mä sua helpoksi sanoisi, jomman kummanhan on pakko lentää toisen luokse jos jotain suhdeviritelmiä tuossa tilanteessa haluaa. Mutta tosiaan seuraavaksi olisi ollut miehen vuoro tulla sinun luoksesi ja näin ei nyt tapahtunut.

Älä ghostaa vaan sano miehelle suoraan, että tämä oli nyt tässä. Jos jo suhteen alkuvaiheessa on vaikea luottaa toiseen eikä kommunikaatio pelaa, niin unohtaisin koko jutun. Helpompi se on lopettaa tässä vaiheessa, kuin vuoden säädön jälkeen.

Päivämäärä:   29.9.24 14:31:11

Onhan tuo miehelle helppoa. Lirkuttelee puhelimessa, nainen lentää paikalle hauskanpitoon miehelle sopivana ajankohtana (taisi ajankohtaa muuttaakin jos oikein muistan) ja poistuu taas kotiinsa, suunnittelee jo tulevansa uudestaan. Kaiken muun aikaa mies voi tehdä mitä lystää, ei tarvitse sitoutua tai jakaa arkea. Voi pyörittää niin montaa naista kuin haluaa, kunhan muistaa välillä kehua jokaista erityiseksi ja lupailla yhteistä tulevaisuutta.

Päivämäärä:   29.9.24 14:48:51

''Onhan tuo miehelle helppoa. Lirkuttelee puhelimessa, nainen lentää paikalle hauskanpitoon miehelle sopivana ajankohtana (taisi ajankohtaa muuttaakin jos oikein muistan)''

Minä muutin ajankohtaa kauemmaksi, miehelle kyllä kävisi mikä vaan ajankohta vaikka kiireinen on töissä ja minulle sopivana ajankohtana sinne lensin ja olisin ollut lentämässä. Hän ehdotti jo tuon reissun aikana jos olisin halunnut jäädä pidemmäksi aikaa ja tällä tulevalla reissulla se oli tarkoituksenakin. Eli mitä aikaisemmin tulisin niin sen parempi. Plus se, että mies tekee töitä kellon ympäri niin en oikein usko että kovin montaa kerkiää pyöritellä samaan aikaan, mutta mistäs näistä voi ikinä olla varma.

''Voi hitto nainen, miksi et nyt vaan voi sanoa sille miehelle, että et halua enää pitää yhteyttä tuon tinderkuvion jälkeen?''

Olen itseasiassa sanonut jo kerran, mutta mies ei ilmeisesti halua ymmärtää, selitykset alkaa. Joten ajattelin vaan antaa jutun kuivua, itse en ole oma-aloitteisesti ollut yhteydessä enää.

''Minä lyön satasen vetoa, että mies on ollut ihan tasan samalla sitoutumisen tasolla kuin aloittajakin ja on nyt hämmentynyt ja huolissaan, kun toinen osapuoli on nyt yhtäkkiä hiljentynyt täysin kesken reissusuunnitelmien.''

Mun mielestä tuo tinderin selaaminen kertoo kyllä jotain muuta?

Päivämäärä:   29.9.24 15:00:39

Niin työ siinä taisi olla kerrottuna syynä, että eri kuin aiemmin sovittu ajankohta sopi miehelle paremmin.

Vieläkö se aiempi aloitus tästä samasta keissistä löytyy jostain?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.