Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minne lämpimään ja matkustaisit syksyllä?

Lähettäjä: Sos 
Päivämäärä:   18.9.24 18:14:02

Tullut käytyä kreikassa ja turkissa. Nautin auringon otosta, shoppailusta (suht edullinen hintataso). Suosittele missä olet käynyt? Tai minne menisit itse? Lentoaika max 10 h, mitä vähempi sitä parempi tietenkin.

  Re: Minne lämpimään ja matkustaisit syksyllä?

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   18.9.24 18:18:12

Itse menisin saunaan. Ei paljon auta sinua mietteissäsi, mutta itseppä kysyit :D

  Re: Minne lämpimään ja matkustaisit syksyllä?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.9.24 18:28:58

Riippuu, kuinka pitkälle lomalle on mahdollisuus. Kaakkois-Aasiaan lähtisin, jos lomaa olisi vähintään 2 viikkoa.

  Re: Minne lämpimään ja matkustaisit syksyllä?

Lähettäjä: Ana Taas 
Päivämäärä:   18.9.24 18:49:05

Portugaliin halajan itse aina vaan.

  Re: Minne lämpimään ja matkustaisit syksyllä?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   18.9.24 18:49:27

Ja kaikki ei taas tykkää siitä kaakkoisen Aasian kosteudesta.. tuntuu toisille liian kuumalta tai alkaa vÌ/T?tamaan ne ihoon liiskautuvat, missään kuivumattomat hikivaatteet.
Itse(kin) lähtisin mieluummin toiseen suuntaan, mutta taitaa esim Karibialle mennä enemmän kun 10 tuntia. Arabiemiraatit, jos pienen hotellin uima-allas kelpaa lekotteluun (siellä kun pukeutumisen kanssa saa vähän tarkkana olla kuitenkin) ? Ei mene kalleimmille ostareille vaan pikkuisen syrjään tai jopa "työläisten alueelle" niin halpaa on, mutta kokonaisuus turvallisempaa ja puhtaampaa kuin melkein missään muualla. Ei maistu kaikille kuten ei mikään muukaan, mutta ehdotus spekseihin.
Lämmintä myöhemmällä syksyllä ja edullistakin on Egyptissä oikeastaan lähimmillään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.