Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.9.24 00:06:11

Minulle myytiin aggressiivisesti noita tällä hetkellä tosi suosittuja sandaaleja, kun töihin ja vapaalle pitäisi hankkia jotkut. Kuulemma ovat hyvät, jos on plantaarifaskiittia ja lättäjalkaa. Onko näin? Pidin niitä jalassa jonkin aikaa, mutta muotoilu painoi holvikaarta. Ajattelin, että johtuu juuri lättäjaloista. Myyjän mukaan kuuluu asiaan. Itse olen aika epäilevällä kannalla. Eli onko pelkkiä myyntipuheita, vai onko puheissa perää, että ovat hyväksi jaloille, että tottumiskysymys?

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.24 00:10:52

ostin ekat omat nyt kesällä ja ihan superihanat jalassa sisäänajon jälkeen. näillä tuli käveltyä espanjanreissulla useita kilometrejä päivässä. mulla tosin ei jaloissa ole mitään sanomista

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.9.24 01:23:42

Ovat tosi hyvät! Mulla plantaarifaskiitti!

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.9.24 06:44:32

Mulla on myös lähes lättäjalka ja olen nyt muutaman kuukauden käyttänyt Birkenstockeja töissä. Käytössäni on kai kapea versio ja tekisi mieli kokeilla normaalilestisempää. En ole aivan varma, sopivatko nuo jalalleni.

Tosi laadukkaan oloiset ovat, että siinä mielessä voi ehdottomasti suositella, jos vaan jalkaan sopivat.

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.9.24 10:01:55

Tuntuiko ne teillä alusta alkaen hyvältä jalkaan? Vai kestikö jalalla tottua. Se tässä kiikastaa, että mitä jos ei alakaan tuntua hyvältä, niin menee rahat kankkulan kaivoon.

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   18.9.24 10:04:26

Töissä kävelen ja seison 8h näillä. Tokmannin läpsyillä oli ties mitä vaivaa. Hintavathan nuo on sandaaleiksi, mutta ovat hyvät jalkaan ja kestäneet itselläkin jo vuosia.

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   18.9.24 10:07:08

Mulle ja äidilleni ei sopinut yhtään. Joudun töissä kävelemään ja seisomaan ja kokeilin nuo sandaalit, crocsit, pj-lenkkarit ja parhaat on kunnon juoksukengät. Niillä jalat ei väsy ja kävely rullaa. Pidän juoksukenkiä kaupunkilomillakin nykyään.

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.9.24 11:48:13

Ostin töihin birkenstockit, mutta eivät sopineet jaloille. Jalat tuli todella kipeäksi, ei pystynyt loppupäivästä enää kunnolla kävelemään. Kuukauden verran yritin, mutta luovutin.
Käytän niitä nykyään kotona lyhyillä matkoilla (postin haku, roskien vienti jne).

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   18.9.24 13:01:25

Haluaisin, tätä perinteistä lesbojalkinetta minulla ei ole vielä ollut :/

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.9.24 13:39:18

Mikähän noistakin nyt tekee "lesbojalkineet" :D
Siis nehän on terveyskengät jo 80-luvulla sairaaloissa työkenkinä mieslääkäreilläkin ja hoitajilla.
Jos jalka tulee päältä kipeäksi, olisiko ne remmit säädetty liian tiukalle.
Mulla on ollut jo niin monet, aluksi piti tilata ulkomailta kun täällä oli niin huono valikoima.
Toiset erittäin hyvät työjalkineet on Think merkkiset joita myy Instrumentamium.
Kyllä noin kestävistä ja hyvistä kengistä maksaa mielellään.

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: Eih 
Päivämäärä:   18.9.24 20:03:34

Pysyykö ne varpaita koukistamatta / jalka rentona kävellessä jalassa? Kun ei ole takana remmiä.

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   18.9.24 20:07:39

Pysyy hyvin, ja ne on kaikin tavoin ihanat ongelmajaloilleni.
Parhaat lesbokengät <3

  Re: Birkenstock sandaalit

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   18.9.24 21:21:51

Minulla meni tottumiseen ehkä kuukausi, mutta sen jälkeen ovat olleet erinomaiset!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.