Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mustasukkaisuus ja naisten ystävyys

Lähettäjä: Socks 
Päivämäärä:   17.9.24 20:14:03

Olen huomannut tätä ilmiötä vähän ennenkin, mutta kiinnitin nyt huomiota, kun kaksi kertaa aika lähekkäin mulle sattui samanlainen hetki kahden eri pariskunnan kanssa. Toinen on vieläpä avoimessa suhteessa, mutta jotenkin oli täysin ilmeistä, että jonkinlainen mustasukkaisuus heräsi. Molempien kohdalla juttelin ihan niitä näitä miehen kanssa ja pariskunnan nainen tuli nopeasti viereen, ottaa miehen jotenkin käsikynkkään ja katsoo mua todella merkitsevästi samalla. Tämän jälkeen miestä ei päästetä omista silmistä, vaan ollaan loppuilta lähekkäin.

Noi tilanteet oli sellaisia, että en oikein voinut olla huomaamatta tätä. Nykyään nämä naiset ovat rennompia pariskuntana seurassani, mutta tämä tapahtui hyvin alkusuhteen aikana. Ihmettelen tätä käytöstä lähinnä, koska nämä molemmat naiset ovat mua nuorempia, kauniita ja älykkäitä. Minä taas olen varattu enkä koskaan pettänyt ketään. Jos heidän miehensä lähtisi jonkun matkaan, olisi vain hyvä, että pääsisivät siitä roskasta eroon, koska uusia miehiä olisi varmasti jonoksi asti.

Onko nainen edelleen vieläkin naiselle susi joissain tilanteissa, vaikka tunnettaisiin jo ihan hyvin? Onko tällainen vanhanaikainen ajatus jäänyt elämään sukupolvelta toiselle vai onko tämä vain normaalia mustasukkaisuutta? Noi tilanteet hämmensi mua jotenkin suuresti, kun en osaa samaistua samaan. Olen ekstrovertti ja jokseenkin puhelias, mutta juttelen niin naisille kuin miehillekin enkä flirttaile.

  Re: Mustasukkaisuus ja naisten ystävyys

Lähettäjä: Whoo 
Päivämäärä:   17.9.24 20:16:51

"Nainen on naiselle susi" on lähinnä pick me-naisten hokema. Susia löytyy ihan molemmista sukupuolista.
Oli varmaan ihan tavallista mustasukkaisuutta.

  Re: Mustasukkaisuus ja naisten ystävyys

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   17.9.24 20:51:12

No jos juuri jollekulle aina jotenkin sattuu eteen ihmisiä jotka käyttäytyvät tavalla x, vaikka muille ei. Niin jotenkin se siihen omaan käytökseen sitten liittyy.

  Re: Mustasukkaisuus ja naisten ystävyys

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.24 20:57:21

En minä ainakaan luota muihin naisiin yhtään, niin monta kertaa olen saanut pettyä. Ja tykkään muutenkin olla mieheni lähellä. En kyllä tiedä, miten tämä nyt sitten eroaa ”normaalista mustasukkaisuudesta”.

  Re: Mustasukkaisuus ja naisten ystävyys

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.24 21:33:42

No olisit sinäkin susi, jos on talovelka periissä, matalapalkka-ala, erityiskakaroita jne. ja tuleveisuus piiiitkä ja kivinen. Ja tiedät että ukko voi tehdä ihan mitä haluaan.

  Re: Mustasukkaisuus ja naisten ystävyys

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.9.24 21:38:25

Lapsia on aivan turha ruveta illistellen nimittelemään.

  Re: Mustasukkaisuus ja naisten ystävyys

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.24 21:41:28

Ei ole illistelyä, normi nykyään.

  Re: Mustasukkaisuus ja naisten ystävyys

Lähettäjä: hmmm 
Päivämäärä:   18.9.24 22:10:41

Aloittaja, älä ota kunniaa itsellesi, vaan naiset tekevät noin myös silloin, kun mies juttelee toisen miehen kanssa. Moni pariskunta on luontevasti käsikynkässä, ei siihen mitään mustasukkaisuutta ja menettämisen pelkoa liity. Luultavasti kotonakin katsovat vierekkäin televisiota. Itse en ole ikinä ajatellut, että joku toimisi noin mustasukkaisuudesta, vaan päin vastoin, ajattelen, että ihana pari, kun ovat käsikynkässä.

  Re: Mustasukkaisuus ja naisten ystävyys

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.9.24 22:15:17

Mä kosken miestäni julkisesti osoittaakseni miehelleni rakkautta :D ei siihen muut ihmiset liity. Ehkä ko. Naiset ovat katsoneet sinua kun olet vilkullut heitä oudosti

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.