Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Patti takareidessä, mikä voi olla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.24 19:37:13

Ollut jo vuosia enkä ole huolestunut, kun ei ole muuttunut suuntaan eikä toiseen. Mutta mikähän voisi olla? Melko kova, ehkä pikkurillinpään kokoinen patti tuolla jossain syvällä ihon alla. Ei näy mitenkään päällepäin, ainoastaan jos osaa tunnustella oikeaa kohtaa.

Re: Patti takareidessä, mikä voi olla?

Päivämäärä:   17.9.24 21:10:10

Rasvapatti

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   17.9.24 21:29:42

Verenpurkauma lihaksessa? Koteloitunut sinne? Avaamatta asiaa sen tarkemmin sain lapsena vahingossa nuppineulan kylkeeni, aika syvälle, ja siihen kohtaan, kylkiluiden väliin lihaksen sisään muodostui juuri tuollainen patti jota kuvailit. Ei tunnu miltään eikä näy päällepäin, mutta jos tunnustelee oikeaa kohtaa sen tuntee sormissaan. Kyljessä ei tunnu miltään silloinkaan.

Päivämäärä:   17.9.24 23:16:41

Mun kaverilla se möykky reidessä oli rasvapatti.

Itsellä on sääressä sellainen luumun kokoinen möykky jossain lihojen sisällä. Se haittaa lähinnä kun olen polvillani.

Kävin lääkärissä, sanoi että se on joku, en muista nimeä mutta siis syntynyt siitä, että joskus elämäni aikana siihen on osunut kova isku ja liha/joku on muodostunut möykyksi :D Hieno selitys! Lääkärikäynnistä on jo joitain vuosia niin yksityiskohdat jäi hämäriin. Mulle riitti tieto ettei ole mikään vaarallisempi homma.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   18.9.24 02:30:09

Rasvapatti suurella todennäköisyydellä. Muutama vuosi sitten leikattiin vastaava pois reidestä ja pienempi on ilmestynyt viereen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.