Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.24 16:03:14

En keksinyt parempaakaan otsikkoa. Kaveripiirissäni on nainen joka pitää kaikkia miehiä pettäjinä tai ylipäätään pettureina. Puhuu siis kaikista ystävien miehistä pahaa. Esimerkiksi jos ystäväni mies on miestenreissulla niin puhui kuinka ne siellä varmasti pettävät. Ystävälläni on huono itsetunto eikä hänelle tee hyvää, että kaveri olettaa aina pahinta muiden miehistä. Nyt ystäväni on alkanut epäilemään omaa miestään näiden puheiden takia ja löytävät kaverin kanssa yhtäläisyyksiä, että varmasti pettää. Olen yrittänyt kertoa, että meillä on ainakin normaalia omat menot erikseen, eikä se tarkoita että petetään kumppaneitamme. Myös tuo kaveri on ollut naisien kesken reissussa missä naiset pettivät miehiään. Lähinnä mietin, että millaisissa piireissä tuo kaveri liikkuu kun omassa ystäväporukassa en tiedä pettäjiä.

  Re: Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.9.24 16:06:05

Oliko tässä joku kysymys?

  Re: Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.9.24 16:14:20

., eikö tällaista henkilöä voi "hiljentää" tai ainakin kehottaa vaihtamaan puheenaihetta? Minä en jaksaisi kuunnella tuollaista!

  Re: Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.9.24 16:14:42

Kappas, joku tuntee Almeran tosielämässä.

Mutta siis onko tämä epäilijä siis itse parisuhteessa miehen kanssa? Erikoisempi masokismin tyyppi kyllä...

  Re: Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.9.24 16:19:22

No ei ole sen järkevämpää kuvitelle, että MINUN mies ei ainakaan koskaan pettäisi, että MINUA ei kukaan mies petä, että ne on ne MUUT joita petetään. Järkevä ja realistinen suhtautuminen on jossakin tuossa välissä, typerien prinsessakuvitelmien ja jatkuvan epäilyn välissä.

  Re: Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: paitsi että 
Päivämäärä:   17.9.24 16:21:19

Ei pettämiseen mitään reissuja tarvita, vaikka työkaverin kanssa onnistuu tai jonkun nettideitin. Missä tahansa ja kuka tahansa voi pettää jos haluaa, jos tätä ei pysty hyväksymään ei kannata ryhtyä parisuhteeseen.

  Re: Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: ht-meno 
Päivämäärä:   17.9.24 17:03:22

Annas kun arvaan, kaveri on yksi tämän palstan vakikäyttäjistä?

  Re: Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.24 20:50:38

Myrskyn kylväjälle pitäisi puhua asiasta ja miten tuhoisaa tuollainen lietsonta on. Kysyä mitä hän sillä tavoittelee. Tosiaan varmaan purkaa omaa pahaa mieltää ei ehkä edes tajua miten tuhoisaa hänen toimintansa on. Jotkut on pahantahtoisia tai katkeria ja kylvää sitä ympärilleen, toiset taas ei ehkä tarkoita pahaa vana oikeasti näkevät maailman tosi pahana eivätkä tule ajatelleeksi oman toimintansa seurauksia.

Itse joskus haluaisin kysyä ihmisiltä ajattelevatko he yhtään tekojensa ja sanojensa seurauksia ja ettei pitäisi yrittää tehdä muista onnettomampia vaan onnellisempia vuorovaikutuksessa.

  Re: Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: hbyg 
Päivämäärä:   17.9.24 21:00:48

Ei kai tuollaista kukaan usko? Jos nainen ei ole paikalla näkemässä, mitä kenenkin mies missäkin tekee, hän ei voi mitenkään tietää, mitä kyseiset miehet tekevät.

  Re: Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.24 22:26:31

Tai sitten se kaveri on pannut kaikkien teidän miehiä :D

  Re: Kun kaveri epäilee kaikkia miehiä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   17.9.24 22:37:05

"Kappas, joku tuntee Almeran tosielämässä."

Tuli mieleen ihan sama! :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.