Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten pärjätä nykyisessä deittikulttuurissa? OM

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   17.9.24 13:27:19

Tuntuu, että deittiappsit ovat luoneet kulttuurin jossa ihmiset ovat kertakäyttötavaraa. Kuuluisi tapailla suunnilleen 3-4 ihmistä samaan aikaan ja sitten valita heistä yksi jatkoon jos löytyy sopiva.

Itse pystyn, ehdin ja haluan keskittyä vain yhteen. Mutta tunnun olevan liikaa kun keskitän alusta asti energiani yhteen ihmiseen kun muut jakavat aikansa ja vaivansa usealle eri ihmiselle. Enkä myöskään halua enää kokea pettymyksiä jos aidosti ihastuu, ja sitten käykin ilmi että toinen on samaan aikaan rakentanut suhdetta myös kahteen muuhun naiseen. Puhumattakaan siitä miten helposti tuossa seksitaudit voi levitä jos uudella kumppanilla on useita muitakin.. Kumikaan ei kaikelta suojaa.

Onko aika vaan ajanut mun ohitse, vai mistä etsiä "perinteisempiä" miehiä?

  Re: Miten pärjätä nykyisessä deittikulttuurissa? OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.24 13:41:52

Olen kolmekymppinen enkä ole koskaan käyttänyt deittiappeja enkä nettideittailua. Se vaan vaatii sen, että tapaa vapaa-ajallaan paljon uusia ihmisiä, jotka ovat myös vapaalla.

  Re: Miten pärjätä nykyisessä deittikulttuurissa? OM

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.9.24 13:47:00

Voithan heti alusta asti tehdä selväksi vaateesi, mutta tietenkään ei voi luottaa että toinen on tosissaan. On vaan otettava riski. Kyllä täällä muitakin tosissaan etsijöitä on :) Itse olen miettinyt pitäisikö tehdä profiili johonkin, kun en töissä tai harrastuksessa tapaa ketään. Muut vaihtoehdot olis sitten etsiä uusia harrastuksia (ei aikaa eikä jaksamista) tai lähteä baariin (mistä voi löytää ihan mitä tahansa shaissea)

  Re: Miten pärjätä nykyisessä deittikulttuurissa? OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.24 14:05:09

Kyllä niitä normaaleja vielä netissäkin on mutta pitää itse olla tarkkana ja myös osata vaatia

  Re: Miten pärjätä nykyisessä deittikulttuurissa? OM

Lähettäjä: sisko 
Päivämäärä:   18.9.24 13:47:25

kerma ; huhuu?!

  Re: Miten pärjätä nykyisessä deittikulttuurissa? OM

Lähettäjä: Oma kokemus 
Päivämäärä:   18.9.24 13:50:50

Jos olet (nuori tai nuorehko) nainen, huolesi on turha. Jokaista naista kohden on 9 miestä siellä, helpompi sinun olisi deittailla montaa miestä kuin miesten montaa naista. Yleensä pöyristyvät jo siitä, kun joku viitsii edes vastata.

  Re: Miten pärjätä nykyisessä deittikulttuurissa? OM

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   18.9.24 14:04:14

Riski pettymisestä on valitettavasti osa deittailua (ja on aina ollutkin) riippumatta siitä onko kyseessä IRL vai online. Et sinä yhtään sen enempää tiedä muulla tavoin alkaneesta suhteesta että montako muuta mahdollista ehdokasta siellä pyörii ympärillä.

Jokainen voi toimia netissäkin omien periaatteidensa mukaisesti. Kun asian kertoo selkeästi alusta asti, ei ongelmaa yleensä ole. Ongelmia tulee silloin kun olet etsimässä kumppania niin epätoivoisesti että rikot omia hyvinvointisi rajoja. Mutta se ei ole potentiaalisen kumppanin vika.

  Re: Miten pärjätä nykyisessä deittikulttuurissa? OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.24 14:06:46

Todellisuudessa valtaosalla miehistä ei ole mitään mahdollisuuksia viritellä montaa naista yhtä aikaa. Pelimiehet on erikseen ja niihin ei kannata haksahtaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.