Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Silmälasien hankinta

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.9.24 09:29:46

Silmälasit olleet käytössä jo useamman vuoden, mutta nyt käytössä ollut lähinnä piilolinssit. Nyt kuitenkin vanhat lasit alkaa olla niin kaukana nykyisestä tarpeesta, että lasien uusinta olisi ajankohtaista. Miinusta linsseissä noin - 4 verran eli vaatii ohennuksia. Muuten hyvin perus rillit riittää, koska käyttö suht vähäistä. Mistähän saisin ne edullisimmin? Voinko vain marssia eri liikkeisiin ja kertoa omat tarpeeni ja pyytää siihen tarjousta. Kyse ei kuitenkaan ole mistään 1000e laseista vaan ennemmin 200e jos vain mahdollista.

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   16.9.24 09:42:16

https://www.lensway.fi/

Jos sulla on lasiresepti ajan tasalla, netistä saa halvimmalla.

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   16.9.24 09:45:25

Onhan noita edullisempia liikkeitä ja osa tarjoaa kampanjana optikon käynnin kaupan päälle. Jos pärjäät vanhoilla vahvuuksilla niin esimerkiksi lensway.fi on todella edullinen ja nopea. Mulla on vielä enemmän miinusta ja ostin opiskelijana ilman tuloja tuolta kahdet lasit. Hyvät tuli.

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.24 09:48:34

Tilaan itse zennistä

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   16.9.24 10:11:53

Silmäasema, sieltä saa S-bonustakin.

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   16.9.24 11:23:39

Specsavers on yleensä halvin, ja ainaki omat ollu ihan ok laatu

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.9.24 11:33:10

Specsavers, Nissen siinä halvimmat.

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjä: Senkun marssit 
Päivämäärä:   16.9.24 12:11:29

No mikset voisi marssia eri liikkeisiin ja pyytää tarjousta jos viitsit. Olen joskus jaksanut tuota tehdä mutta nykyisin menen Instruun koska sinne kuitenkin olen päätynyt muutenkin. Minulla on vaatimukset vähän eri luokkaa kyllä koska täytyy käydä silmälääkäri kautta aina.
Ei mikään estä. Nuo ei ole kalliit linssit joten ehkä halvinkin vaihtis kelpaa.

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.24 12:36:30

monasti on ilmainen näön tarkistus lasien ostajalle. ja tarjouksia kehyksistä. menisin liikkeeseen sovittamaan ja kyselisin hinnat. sitten voi netistä etsiä halvempia samaa merkkiä.

itse kävin vaan kahdessa paikallisessa liikkeessä ja löysin onneksi hyvät. mutta en millään olis jaksanut alkaa selaamaan nettiä tai lähtee kaupunkiin :D mulle tärkein oli malli, hintaa tulee se mikä tulee...

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjä: Yks 
Päivämäärä:   16.9.24 13:19:20

Yleensä optikkoliikkeissä on poistuvia malleja hyvissä tarjouksissa. Monet merkkipokat on lähteneet matkaan muutamalla kympillä jostain -75 %.

Opiskeluaikana kiersin kaupungin liikkeet ja kilpailutin hinnat. Loppujen lopuksi ainakaan silloin ei ollut mitään hurjia hintaeroja eri liikkeiden välillä. En muista millä perusteella sitten lasini valitsin. Hyvät päässä varmaan.

Nykyään käytän hyväkseni sukulaisuussuhteita ja valitsen liikkeen sen mukaan, missä liikkeessä sukulainen työskentelee. Ihana helppoa valita pokat, kun pitkälti ne on jo katsottu valmiiksi ja ilmoitetaan "nää sopii meijän valikoimasta sulle parhaiten" ja annetaan joku 5 vaihtoehtoa. Ei halvin tapa, mutta ehdottomasti miellyttävin.

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   16.9.24 13:52:54

Specsaversilta. Viimeksi otin omat lasit ihan halvimmalla mahdollisella linssillä, joten sain pelkkien kehyksien hinnalla. Miinusta toisessa silmässä yli 5, ja toimii hyvin ilman ohennuksiakin (toki kehysmallikin vaikuttaa). Tällä kokemuksella en valitse kalliimpia linssejä seuraavallakin kerralla.

Monitehot sitten varmasti erikseen, niitä ei taida halvalla saada mistään?

  Re: Silmälasien hankinta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.24 15:34:32

Lenswaylta olen siirtynyt tilaamaan omat lasit.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.