Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  mihin katosi sugardaddy ja nuori

Lähettäjä: sisko 
Päivämäärä:   16.9.24 04:23:00

nätti nainen keskustelu?

Re: mihin katosi sugardaddy ja nuori

Lähettäjä: Halpaahuvia 
Päivämäärä:   16.9.24 04:51:57

Säälittää ne miespolot joita nämä neidot jallittaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.9.24 08:12:23

Eiköhän ne miespolot omista peilin, että tietävät kyllä jutun juonen.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   16.9.24 08:14:57

Hiienoa uhrin syyllistämistä taas. Niin varmaan kaikilla väkivaltaisissa suhteissa elävillä naisillakin on peili, ja tietävät kyllä jutun juonen.

Lähettäjä: Yrittäjä 
Päivämäärä:   16.9.24 11:32:50

Joskus peli lienee molemmille selkeä? Ja joskus taas ei.. jompaa kumpaa voidaan ns. viilata linssiin, toki siitä kumpikin jotain irti saa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.9.24 11:35:12

Hyöty on yleensä molemmilla osapuolilla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.9.24 23:05:30

Minä kävin 15 vuotta vanhemman sugardaddyn kanssa syömässä hyvin joka vkl kun olin sinkku. Kävimme myös eri tapahtumissa ja jopa ulkomaillakin pari kertaa kun olin varma että hän on ihan turvallista seuraa. Hän maksoi molemmille omat huoneetkin matkoilla. Meillä ei ollut mitään seksuaalista. Halattiin kyllä joskus. Ihan kiva ystävyys vieläkin ja saatetaan jutella pitkät pätkät puhelimessa. Hevostelu oli todella paljon helpompaa kun on joku jakamassa ylläpitokuluja. Nykyään molemmat omissa parisuhteissaan.

Lähettäjä: Invamies ei omalla 
Päivämäärä:   16.9.24 23:25:49

Sugar Daddylla on nimi, mutta onko se sitten Sugar Babe se toinen? Mä en oo eläissäni seurasta (ilman seksiä) maksanut kuin yhden kerran. Mulla oli lippu laivalle, käytin pyörätuolia ja oli oikeus avustajaan. Olin just saanu siipeeni rakkaudessa. En nyt liian monesta tunnista palkkaa maksanut, mutta missiluokan minivenus suostu lähtemään hk avustajaks. Sovittiin, että on hänen vastuullaan kavuta työaikana yläsänkyyn hytissä. Äitinsä oli kauhuissaan, mutta tämä yritti selittää minun olevan paljon turvallisempaa seuraa kiin kaverinsa. Laivalla tuumas että mulla on kaunein misu seuralaisena. Katoin ympärille ja totesin, että hänelläkin on komein mies xD Oli sen verran ikää muilla.

Lähettäjä: minä vain 
Päivämäärä:   17.9.24 05:31:04

Tuttavapiirissä on yksi ikäistään vanhemman näköinen rupsahtanut ukko jolla kuitenkin kukkarossa tavallista enemmän seteleitä. Ikinä ei saisi ilman niitä seteleitään missiluokan naisseuraa..Tämä aiheuttaa miehen lähipiirissä halveksuntaa hyvinkin paljon. Onneksi olen omat tyttäreini kasvattanut kunnioittamaan itseään etteivät myy itseään seksistä vanhoille kuppasille elostelijoille.

Päivämäärä:   18.9.24 13:05:19

up

Päivämäärä:   23.9.24 14:14:48

up

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.