Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hiuksista tuli liian tummat, mitä tehdä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.24 15:41:11

Kävin kampaajalla, minulla oli vaaleaksi värjätyt hiukset. Halusin palata lähelle omaa sävyä. No, ei mennyt ihan putkeen, sillä vaikka valittiin sävy välillä 5-6 eli vaaleanruskea-tummanvaalea, niin hiuksista tuli lähes mustat. Ei täysin, sanoisin että mustanruskeat. Kuitenkin, hyvin tummat eikä lähelläkään luonnollista väriä. Mulla on oma hiusväri sen tummuinen, mitä Sanna Marinilla. En tiedä miten tämä on mahdollista, mulle tehtiin vielä siinä joku metallinpoisto/tehohoito ja hiukseni ovat aika hyvässä kunnossa muutenkin. Harmittaa, kun maksoin tästä aika paljon ja nimenomaan oli tarkoitus, ettei sitten jatkossa tarvitsisi värjätä vaan voisi kasvatella sitä omaa väriä...

Mites tätä nyt sitten "kuluttaisi"? Kertokaa vinkkejä...

Re: Hiuksista tuli liian tummat, mitä tehdä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.24 15:42:54

Ja ei, en sanonut pettymystä siinä kampaajalle, toisaalta väri on ihan nätti, mutta ei kuitenkaan sitä mitä haettiin. Enkä tiedä miten tämä nyt olisi edes kampaajan vika kun yhdessä sitä sävyä siinä mietittiin, ei hän tätä tahallaan tehnyt.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.24 15:50:39

Kyllä se kuluu pesemällä.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   15.9.24 16:28:13

Jotkut värit on tosi tummia kun kävelee kampaamon ovesta ulos mutta tasoittuu muutamassa pesussa ja vaalenee huomattavasti. Sanna Marin ei ole mikään blondi, joten se väri mikä tukassasi nyt on voi hyvinkin vaalentua sopivaksi kunhan ehdit pestä sen muutamaan kertaan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.9.24 18:03:39

Eikö Sanna Marin ole aika tumman ruskea?

Ruskea väri yleensä vaalenee 2 viikossa todella paljon. Eiköhän ole hyvinkin samaa väriä sun tyven kanssa kun kasvu alkaa erottua

Lähettäjä: HK 
Päivämäärä:   15.9.24 18:05:01

Jos vaikka ihan vaan odottaisit. Mitä hiton väliä on jollain tukan värillä muutenkaan?

Lähettäjä: Meetoo 
Päivämäärä:   16.9.24 00:57:12

Oon käyttäny biozellin värinpoisto shampoota. Ei mitään rajua värinpoistoa mutta riittävä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.9.24 07:59:01

Ei se väri ole juuri koskaan sellainen kuin kampaajan värikartassa. Mutta muutama pesu ja tasoittuu.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   16.9.24 09:45:57

Jotkut haalistuu parissa pesussa jo paljon.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   16.9.24 09:47:19

Pari kolme pesua tekee jo ihmeitä. Mulla värjättiin kupariin taittavaksi, kävelin kampaamosta ulos hiukset oransseina... :'D Parin pesun jälkeen sävy oli sitä mitä pitikin.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   16.9.24 11:47:58

"Eikö Sanna Marin ole aika tumman ruskea?"
Onhan se. Ei ole mikään vaaleanruskea-tummanvaalea hänen tukkansa.

Minä värjäsin ennen hiuksiani punaruskeiksi, ja ne olivat heti värjäyksen jälkeen ennemminkin mustat. Tummuus lähti muutamassa pesussa.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   16.9.24 11:51:31

Oon nyt pessyt hiukseni jo pariin kertaan ja hiusväri on muuttunut jo siitä mustanruskeasta ruskeaksi. Nyt näyttää siis jo paljon paremmalta

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.