Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaat kauneusniksit? Ideoita/vinkkejä pöljälle

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   15.9.24 14:06:45

Hötölässä tiedetään kaikki ja vinkkejä löytyy laidasta laitaan. Jaa omat suosikkiniksisi! Tai kerro, jos olet testannut jonkin ihan toimimattomaksi.

Omat mun elämässä toimiviksi havaitut jutut:
- kasvovesi suihkepulloon -> säästän vanulapuissa ja tulee käytettyäkin kasvovettä
- kynsiä lakatessa kynsien upotus kylmään veteen lakkakerroksen kuivumisen nopeuttamiseksi -> toimii tosi hyvin, lakkaaminen sujuu nopeammin ja kynnet pysyvät siisteinä pitkään, kun kerrokset ovat jotenkin kovempia
- hiusten kuivaus hiustenkuivaajalla niin, että pää on alaspäin -> tulee mun hiuksissa ihan ok tyvikohotus
- jalkarasva yöpöydällä -> tulee illalla rasvattua jalat, kun voidetta ei tarvitse enää lähteä etsimään

Mun elämässä toimimattomat:
- kahvinpuruista kuorinta-aineen teko -> en vaan ole onnistunut
- kylmillä lusikoilla silmien turvotuksen laskeminen -> en saa lämpötilasta sellaista, että haluaisin pitää lusikoita silmillä -> en saa tehoa

  Re: Parhaat kauneusniksit? Ideoita/vinkkejä pöljälle

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   15.9.24 14:08:00

Avitcid, aurinkosuoja, tupakoimattomuus ja hyvät yöunet.

  Re: Parhaat kauneusniksit? Ideoita/vinkkejä pöljälle

Lähettäjä: 8ö 
Päivämäärä:   15.9.24 14:15:45

Täysin vehnätön ruokavalio, mielellään kyllä kokonaan viljaton. Ja sokeriton ja alkoholiton ja suolaa järkevästi.

Iho muuttui muutamassa päivässä sileäksi, eikä enää ollut herkkä. Silmäpussit katosivat ja vaalenivat, eli ei ollut enää tummat silmänaluset.

Nuorennuin viikossa 10 vuotta.

Toki kroppa muutenkin muuttui ruokavaliomuutoksen vuoksi paremmaksi.

Alkoholia en kyllä käyttänyt ollenkaan, mutta mainitsin sen kuitenkin, koska se turvottaa kaikkia, joten turha edes tupsutella silmänympäryksiään millään pakastimessa pidetyillä lusikoilla, jos itse aiheuttaa ruokavaliolla kaikki ongelmat.

  Re: Parhaat kauneusniksit? Ideoita/vinkkejä pöljälle

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.9.24 14:21:25

Ihon kosteutus! Hyvällä kosteusvoiteella saa välittömästi freesattua ilmettä ja itsestään raikkaamman näköisen.

Lisäksi minäki liputan aurinkosuojan ja retinolin puolesta. Terveet elämäntavat on kyllä tosiaan voittamattomin kaunistaja..

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.