Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Fetisseistä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   15.9.24 11:26:46

Mitä fetissejä olette kumppaneillanne nähneet? ja oletteko tykänneet?

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: vitsillä 
Päivämäärä:   15.9.24 12:11:26

Mies leikkii oriita :D no ei, vitsi vaan;)

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.9.24 12:16:08

Päivän naurut :D

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   15.9.24 12:16:36

Täällä leikkii ruunaa, on sen verran hiljaista ja vaan poikien kanssa puuhailee

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: leidi 
Päivämäärä:   15.9.24 13:01:58

Puhumattakaan vahinkoerektiosta.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   15.9.24 13:12:35

"Itse en ajattele asiaa fetissinä. Se on vain vahva mieltymys."

Näetkö tuon tyhjän välin näiden kahden lauseen välillä? Katso tarkasti. Se on nyt sellainen kuuluisa "veteen piirretty viiva"

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: mustaches 
Päivämäärä:   15.9.24 14:23:27

Viikset <3

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Tuulia 
Päivämäärä:   15.9.24 15:38:52

Parta, mut siisti tuuhea. Ei mikään hoitamaton risuparta.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.24 16:46:09

Haluaisin löytää miehen, joka tykkää välillä pukeutua mekkoon ja ehkä vähän meikata.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: ranch 
Päivämäärä:   15.9.24 16:50:45

Hevosmiehet

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   15.9.24 20:12:10

Tuulia on oikeassa. Siisti hoidettu tuuhea parta eikä mikään maksuhäiriöjäkälä.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.24 20:28:30

samaa mieltä parin edellisen kanssa. parta. siisti, paksu ja huolettu, ei kuitenkaan kovin pitkä. ei voi olla katsomatta

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Moinex 
Päivämäärä:   15.9.24 20:32:50

Toistaiseksi yksikään ei ole ymmärtänyt aloittajan kysymystä.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Virva 
Päivämäärä:   15.9.24 20:37:21

Ratsastuskin voi olla fetissi.

Virva ei ole ratsastuspiireissä kuullut, että joku puhuisi ratsastaessa saatavista orgasmeista. Tämä on varmaan sellainen hiljainen vaiettu asia, niin kuin yleensäkin meidän yhteiskunnassa kaikki vähänkään erilaiseen seksuaalisuuteen liittyvät asiat.

Virva kummastelee, mistä yhtäkkinen alttius orgasmien saamiseen ratsastaessa kumpuaa, sillä hän on harrastanut ratsastusta koko ikänsä – pitkään ilman orgasmeja. Ensimmäisen kerran jälkeen Virva on saanut orgasmeja hevosen selässä kuitenkin usein. Ratsastuksessa istuntaa tiivistämisellä voidaan tarkoittaa sitä, että ratsastaja pyrkii keskivartalon lihaksia jännittämällä istumaan entistäkin syvemmälle satulaan, jotta kontakti hevoseen olisi mahdollisimman hyvä.

Istuntaa tiivistäessään Virva tajusi yhtäkkiä saavansa orgasmin.

Ei nyt joka ratsastusreissulla, mutta kuukausittain, hemmetti, onpa jännä tunne.

Fysioterapeuttina työskentelevä Virva arvelee, että ratsastusorgasmi johtuu siitä, että ratsastaessa erityisesti istuntaa tiivistäessä jännitetään vatsalihaksia ja samalla myös lantionpohjan lihaksia sykleissä.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: hoihoi 
Päivämäärä:   15.9.24 22:32:30

Ja taas halvennetaan ratsastusta. Kin itse ratsastan, niin ei siinä mitään orgasmeja saa kun keikkuu ison ryytitunnurin selässä. Jerks.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: hihihi 
Päivämäärä:   15.9.24 22:39:11

Ahh, orgasmit ratsastaessa mainittu! Odottakaa ihan hetki kun käyn hakemassa popparit :D

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.9.24 22:50:54

Virva on hyvä ja menee istuntatunneille eikä hinkkaa ratsastuskoulun satuloita pilalle häpyluullaan.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Mies ei omalla 
Päivämäärä:   16.9.24 10:48:37

Edes ilman nimimerkkiä ei kehdata tunnustaa mitään. En usko hötönaisia näin normasleiksi. Mulla on ollut nainen joka kiihottui veitsistä ja pintaviiltelystä. Askarteli jopa sisäreiteensä mun nimikirjaimet. Piti olla Master ja antaa piisjaakin. Yks toinen halus olla sänkyyn sidottu vanki ainakin puol päivää ja kertoi raiskausfantasiastaan. Mulla oli kysymättä lupa kolmeen reikään jos vaan halusin kuhan lapset isällä.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   16.9.24 11:52:15

Olen alistuva sub ja little girl sekä kisu. Elän onnellisesti 24/7 D/s-suhteessa.

Onko tämä fetissi vai sisäsyntyinen taipumus, siitä voidaan olla montaa mieltä. Mutta saan toteuttaa itseäni monogaamisessa parisuhteessa rakastamani miehen kanssa.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Cat girl wannabe 
Päivämäärä:   16.9.24 13:22:22

Pikkulikka ja kisu? Siis joku ikäleikki jossa välillä vaippaikäinen tai vähän vanhempi? Kisu? Niinku therian joka miukuu? Vaihteleeko nää vai ootko välillä kissanpentu? Mitä tarkoittaa käytännössä? Onko kivaa/stressitöntä verrattuna siihen että olis aikuinen?

Mä haluaisin joskus väsyneenä leikkiä laiskiaista (tai olla laiskempi kuin katti) ja vaikka vuodepotilasta viikonlopun verran. Mies sais hoitaa ihan kaiken ja mutkin siihen päälle.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: kinky2 
Päivämäärä:   16.9.24 13:35:55

Oma fetissini / kinky puoleni on vähän sama kuin Saanalla, sytyn alistumisesta, nöyryyttämisestä ja kivustakin. Se on tavallaan tosi outoakin, kun joku tuntuu kivuliaalta tai mahdottoman epämukavalta, ja samaan aikaan kroppa kiihottuu ja haluaa lisää. Ja sama taitaa tapahtua kumppanillenikin, mutta toisin päin - tuskin hänkään täysin ymmärtää, miksi kiihottuu niin paljon siitä, että alistaa ja satuttaakin minua.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   16.9.24 14:23:59

Siis kiihottaako kidutus? Entä sotapelit ja muut vastaavat? Hyi.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   16.9.24 15:21:26

Kieltämättä on kivaa ja stressitöntä. Onnea on löytää sopiva kumppani, jonka kanssa halut ja mieltymykset kohtaavat. Eipä se ole muilta pois.

Ihana kuulla, että sinulla kinky2 on myös toimiva suhde!

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: kinky2 
Päivämäärä:   16.9.24 16:12:04

just: ei muiden, olen itse asiassa ihan liiankin kiltti ja rauhaa rakastava ihminen enkä kestä minkäänlaisia väkivaltaelokuvia. :)

Oman itseni kohdalla piuhat on vain viritetty jotenkin eri tavalla niin, että tämä on se mun rakkauden kieleni. Ei ole siis ollenkaan yhdentekevää, kuka alistaa, vaan sen on oltava henkilö, johon on tunneyhteys, jota haluan miellyttää ja johon voin luottaa.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: ukkeli 
Päivämäärä:   16.9.24 22:30:01

Fetisismi tarkoittaa seksuaalisen kiinnostuksen kohdistumista johonkin esineeseen, materiaaliin, tuntemukseen, tuoksuun, vaatekappaleeseen tai eritteeseen. Fetissi voi myös kohdistua myös johonkin ihmisen ruumiinosaan, olemukseen tai piirteeseen.

Kiihottavaksi koettua objektia kutsutaan fetissiksi, ja henkilöä, jolle tuo objekti toimii fetissinä kutsutaan fetissistiksi. Yleisiä fetissejä ovat kumi, nahka, jalat, erilaiset kengät ja peruukit.

Fetismi kuuluu ihmisyyteen, se on ihan normaalia.

Minun fetismini on painava nainen, mieluummin paksut reidet ja pohkeet, pitää olla vatsaa ja pitää pukeutua naisellisesti hameisiin ja leninkeihin. Ulkonäöllä ei ole paljoakaan merkitystä, vartalotyyppi ja pukeutuminen on SE juttu joka kiihottaa - ei niin, että haluaisin rakastella fetismin kohdetta, koska tunteet täytyy olla mukana puolin ja toisin.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   17.9.24 23:22:05

Miehelläni on fetissi naisen jalkoja kohtaan. On aika klassinen, tykkää sukkahoususääristä ja korkkareista. Mikäs siinä, pidän itsekin niitä kauniina.

Tämä on helppo konsti saada mies syttymään, stay upit ja korkkarit jalkaan ja pientä hivelyä.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.24 22:00:35

Kaikkea sitä onkin...

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: 1984 
Päivämäärä:   21.9.24 12:37:18

Onhan näitä tullut vastaan. Kumia, lateksia, nahkaa. En halua olla kellekään fetissiautomaatti, haluan, että kanssani ollaan minun itseni vuoksi.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Isin tyttö 
Päivämäärä:   21.9.24 14:28:33

Minä olen myös little girl tai oikeammin Isin tyttö, kumppanillani on jos jonkinmoisia fetissejä jotka osuvat omieni kanssa yhteen. Ykkösenä hänellä on breeding, eli siittäminen ja raskaana olevat naiset. Sitten on tämä daddy/little girl -fetissi, hän on Isi ja minä olen hyvä tyttö :) Sitten on liuta muita alistavaan rooliin kuuluvia juttuja, hän tykkää piiskata ja käyttää kahleita, teippiä, leluja minuun ym. Pissaleikit on meillä myös mukana. Minun nöyryyttäminen ja rankaiseminen kiihottaa häntä, mutta niin kiihottaa myös minun hoitaminen ja minusta huolenpito. Meillä on ihanaa tajunnanräjäyttävää seksiä ja hellä ja välittävä parisuhde, joka on samalla 24/7 D/s-suhde.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: rispektit 
Päivämäärä:   21.9.24 15:03:05

Ei taida ihmisillä olla keskittymiskykyä sen vertaa että miettivät miltä nuo fetissit saattaa oksettaa joita kuita. Huomaavaisuutta, kiitos!!

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   21.9.24 15:31:45

"Ei taida ihmisillä olla keskittymiskykyä sen vertaa että miettivät miltä nuo fetissit saattaa oksettaa joita kuita."

Älä avaan ketjua otsikolla "fetissit". Opettele myös äidinkielen kirjallinen ilmaisu oikein.

Vasta kisulit ja muut alistujat ovat osanneet vastata otsikon kysymykseen.. Puhtaista miehistä tykkääminen tai joku "parta sytyttää" eivät ole fetissejä.

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: Ellen 
Päivämäärä:   21.9.24 17:42:15

rispektit siinä vaiheessa aivan väärässä ketjussa, kuitenkin otsikossa jo mainittu fetissit. Älä lue jos et tykkää niistä..

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: rispektit 
Päivämäärä:   21.9.24 18:40:05

Anteeksi utelijaisuuteni..

  Re: Fetisseistä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.24 10:02:12

Mitä breeding pitää sisällään?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.