Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Silikoniton ja sulfaatiton, hössötyksestä

Lähettäjä: Hair 
Päivämäärä:   15.9.24 10:31:54

Onko tämä aina ollut näin vaikeaa? Pitäs välttää silikonia ja sulfaatteja ja olla öljyä, seerumia ja naamiota. Mutta kun ei ole rikas ja pitää ostaa ne tuotteet marketista, ei ihan hirveästi ole tarjolla vaihtoehtoja.



Olin käyttänyt onnellisesti wellan luxe oilia ja siihen tyytyväinen kunnes kuulin että silläkin tuhoaa hiukset koska silikoni

  Re: Silikoniton ja sulfaatiton, hössötyksestä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.24 11:36:46

Et ole vielä tajunnut että se mikä sopii toiselle ei sovi toiselle? Minulle ei sovi sulfaatit, saan pahaa ihottumaa ja rakkuloita. Ilmeisesti sinulla ei sellaista ongelmaa ole, joten ihan hyvin voit käyttää.

Menetkö aina kaikessa muiden ihmisten sanomisien mukana? Joku kertoo sinulle että hänen iho ei kestä rasva-alkoholeja niin käyt omat tuotteesi läpi ja heität kaikki sellaisia sisältävät roskiin?

  Re: Silikoniton ja sulfaatiton, hössötyksestä

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   15.9.24 11:44:24

Osta sellaiset marketti tuotteet, mitkä sopii sun päänahalle ja hiuksille. Itselle sopii parhaiten Head&Shoulders omena ja nyt löysin ison putelin sulfaatitonta suihkusaippuaa/shampoota. Näitä vuorottelen.

Monien hehkuttama Lumene ja Herbina taas ei sovi hiuslaadulleni ollenkaan. Monesta kalliista kampaamo shampoota puhumattakaan.

Kannattaa myös jättää naistenlehdet ja influenssereiden postaukset lukematta, niin ei tule riittämättömyyden tunnetta.

  Re: Silikoniton ja sulfaatiton, hössötyksestä

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   15.9.24 11:49:35

Jos haluaa käyttää silikonittomia ja sulfaatittomia tuotteita, niitäkin kyllä löytyy marketeista. Ja jos päänahka kestää noita aineita ja hiukset pysyy hyväkuntoisina, niin sittenhän ei ole suuremmin väliä ja voi unohtaa koko asian.

  Re: Silikoniton ja sulfaatiton, hössötyksestä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.24 11:52:56

Toisille sopii Toisille ei. Lopetin silikoni tuotteiden käytön ja yllättäen takkuinen/pörröinen/kuivuutta katkeileva ongelmahius alkoikin elpyä. Olin sitä kuivaa pörröä yrittänyt selvittää Ties millä aineilla, läträsin laadukkaita öljyjä purkki tolkulla, välttelin muotoilutuotteita enkä vahingossakaan käyttänyt fööniä tai suoristusrautaa ja olin aivan epätoivoinen. Sitten totesin että vîtut en jaksa, vaihdoin öljyt ja kalliit kampaamon tuotteet halpaan silikonittomaan shampoosen ja hoitsikkaan ja hiusten kunto alkoi parantua.

Marketissakin on kyllä niitä silikonittomia monta vaihtoehtoa nykyään.

  Re: Silikoniton ja sulfaatiton, hössötyksestä

Lähettäjä: Hair 
Päivämäärä:   15.9.24 12:01:18

Mitä esim on silikonittomia ?

  Re: Silikoniton ja sulfaatiton, hössötyksestä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.24 12:08:41

XZ merkillä on esim halpoja silkonittomia marketti tuotteita mitä löytyy jokaisesta kaupasta.

  Re: Silikoniton ja sulfaatiton, hössötyksestä

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   15.9.24 12:09:27

Minun luonnonkiharat hiukseni ovat 100x kauniimmat curly girl metodia noudattaen kuin ilman sitä, ja se on sellainen asia johon mielellään panostan ostamalla laadukkaampia tuotteita.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.