Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: Lintsi 
Päivämäärä:   15.9.24 09:35:53

Kokemuksia tämän vuoden iikweekistä? Kannattaako mennä ja onko oikeasti pelottava? Hinta aika korkea (50€)… tietysti kiva että laitteisiin pääsee myös

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: Hupsu 
Päivämäärä:   15.9.24 10:24:11

Kerran olen käynyt ja tykkäsin kyllä. Kova panostus tehty siihen.

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: Kuka 
Päivämäärä:   15.9.24 10:26:59

Muutaman kerran käynyt, enää en mene. Alkoi kaikki aika mennä jonottamiseen (kauhukohteet) ja sitten itse kohde oli hetkessä ohi.
Se motellin jonotus kesti mitähän se oli.... Pari kolme tuntia.
Joo varmaan jos menet aikaisin päivällä niin saattaa olla pienemmät jonot mutta tunnelman takia ollaan menty sinne viiden jälkeen eli iltaa kohti.

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.24 10:28:42

Kävitkö viime vuonna? Jos et käynyt, niin on näkemisen arvoinen. Mikäli taas kävit, niin sit miettisin vuoden takaisen kautta.

Oli nimittäin aika samantyyppinen nytkin. Pienempiä tai isompia muutoksia joka kohteessa. Motelli ja Pahuuden Leikkikenttä omasta mielestäni pelottavimmat kohteet - erityisesti jälkimmäinen kuumotti. :D Suurin muutos viime vuoteen on ehkä Kyöpelinvuoren hotelli, mistä oli tehty nyt UV-valoihin perustuva Kaivos-kohde. Viime vuonna se ei tainnut olla kauhukohteena ollenkaan. Kaivos ei tosin ollut järin pelottava, mutta ihan näyttävä kylläkin.

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.24 12:00:16

Oli oikein kiva viime vuonna eikä tarvinnut edes jonotella paljoa mihinkään, satuttiin varmaan hyvään aikaan sitten. Paljon on panostettu kaikkeen ja on näyttävä illalla kun hämärtyy.

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.24 12:40:49

Työkaveri oli käynyt viime vuonna, kehui tosi hyväksi (ja pelottavaksi). Tänä vuonna tuo hinta noussut jo liian korkeaksi, joten eivät kuulemma mene.

Itse niin vellihousu, etten menisi kuuna päivänä, mutta just juteltiin tästä töistä ja nimenomaan tuosta hinnasta.

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.9.24 14:25:31

Onko siis oikeasti 50€ arvoinen? :D Mietin itse menemistä, mutta hinta on kyllä tosi suolainen siihen nähden että vastaavat "kauhutalot" normaalisti 15-20€ tms. ja usein pidempikestoisia.

Laitteethan eivät ole syyskolealla kelillä niin miellyttäviä..

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.24 15:08:27

^Missä näitä ns kauhutaloja siis on?
Jos käy ne iikweek kohteet läpi ei siinä oikeastaan edes ehdi mihinkään laitteisiin kauheasti, taidettiin käydä päivällä parissa laitteessa ja sitten hämärtyi ja aukesi ne iikweek jutut.

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: Em 
Päivämäärä:   15.9.24 15:55:54

Ihan kiva kokemus, olen kerran käynyt. Tosin se kerta riitti, että ei uudestaan ole hinkua mennä.
Meidän aikaan jonotus meni sujuvasti. Motelliin pisin, 45min jono. Muut kohteet meni sujuvasti.

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.9.24 17:46:32

Sisältääkö tuo 51€ että pääsee laitteisiin?

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.9.24 10:17:09

"Sisältääkö tuo 51€ että pääsee laitteisiin?"

Sisältää. Sillä pääsi vapaasti normaaleihin laitteisiin ja kerran jokaiseen kauhukohteeseen. Tuolla kauhukohteiden kertarajoituksella ilmeisesti yritetään välttää niitä aiempien vuosien hervottomia jonoja. Huomiona kuitenkin se, että monet lastenlaitteet olivat kiinni, koska tapahtuman ikäsuositus taisi olla 15 v ylöspäin.

  Re: Linnanmäen Iikweek- kannattaako mennä?

Lähettäjä: Jaaha 
Päivämäärä:   16.9.24 10:57:46

Olen käynyt jenkeissä Halloween horror nights tapahtumassa universalin huvipuistossa niin mietin että onkohan tuo lintsin tapahtuma aika valju sen jälkeen :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.