Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Halvat syömiset

Lähettäjä: Tämän päivän 
Päivämäärä:   14.9.24 12:17:03

Täällä kun aina ihmetellään kun joku käyttää niin vähän rahaa syömiseen niin tässä mun päivän melkein ilmainen menu:

Aamulla Lidlin ilmainen croissant ja samalla ostin -50 lihan.
Metsässä talven puolukat ja kassillinen suppiloita.
Siitä taas Lidlin kautta kotiin ja hain ilmaisen paistopisteen pitsan ja ostin kermapurkin.

Lihasta syön 4 kertaa ja sienistä pakastimeen suurin osa.

Nyt lautasella pihvi sienikastikkessa. Perunat ja sipulit ilmaisia omasta pihasta. Työkaveri antoi tomaatteja, joista tomaattisipulisalaatti. Juomaan omatekemä mehu pihan viinimarjoista.
Jälkkäriksi kinuskikakkua, jäi töistä työkaveri täytti 50

Illalla syön ton ilmaisen pitsan.

Eli liha maksoi 3€ ja syön siitä 4 kertaa. Kerma oli euron.

Ilmaisen ruuan eteen täytyy nähdä vaivaa. Mutta syön todella hyvin ja kuukaudessa n 100€ menee

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.9.24 12:24:19

No onhan se helppoa jos saa ruokaa ilmaiseksi ja pystyy kasvattamaan. Ja toki myös syömään niitä.

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   14.9.24 12:32:24

Se on hienoa, että käytetään metsän ja oman pihan antimia ! Siinä myös säästää tosi paljon. Kaikki eivät saa ilmaista ruokaa kaupasta hakemalla, siis varastitko sinä nämä vai miten ne eivät maksaneet mitään ?

Pihvi (paitsi ettei oikea pihviliha maksa kuutta euroa jos siitä syö 4 kertaa eli joku paisti tai vielä halvempi pala taisi olla..) ja sienikastike kuulostaa hyvältä vkl ruoalta, mutta meitä on kyllä aika paljon kenelle ei riittäisi yksi lihapala ja yksi lidlin pizza (ts itse en edes söisi lidlin pizzaa..), missä tuossa esim. tulee 800g kasviksia ja hedelmiä päivässä ? Monihan pyrkii syömään säännöllisesti ja terveellinen aamupala olisi muuta ja enemmän kuin yksi croisantti, välipala puuttuu kokonaan ja kotitekoinen mehu on usein aika sokerista..ravintosuosituksiin siis aika paljon korjattavaa ollakseen "hyvin syömistä" ;) Meistä jollain lailla ruokavammaisista en edes aloita.

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 12:53:58

Ei ne oman pihan kasviksetkaan ihan ilmaisia ole.

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 13:01:39

Minä lämmitän ilmaiseksi ison talon omilla puilla ;)

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   14.9.24 13:02:26

Minä kuljen työmatkat ilmaiseksi.

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: Lidl 
Päivämäärä:   14.9.24 13:02:40

Missä lkaupoissa jaetaan ilmasta ruokaa?

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 13:03:45

Ruokajakelussa on ilmaista.

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   14.9.24 13:26:51

Lidlissä on syyskuun ajan paistopisteen tuote ilmaiseksi. Mäkin pyöritän sitä rulettia joka päivä ja haen sämpylän tai pitsan ilmaiseksi!
Joskus 2 kertaa päivässä saa ilmaisen tuotteen

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: Tämän päivä 
Päivämäärä:   14.9.24 13:41:19

Just tota rulettia pyöritin ja sillä ilmainen pitsa ja vroissant.

Hmmm: liha oli possun ulkofile. Leikkasin pihveiksi ka olikin hyvää!

Olit huolissasi kasviksista: tossa oli kourallinen tomaatteja. Ja nyt on jokaisen talon portilla ilmaisua omenoita. Ne jäi sitten mainitsematta.

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   14.9.24 14:35:45

Ei olevtuollaista rulettia meidän lidlissä

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: hw 
Päivämäärä:   14.9.24 15:25:30

Minä en syö vehnää enkä juuri muutenkaan hiilareita niin ei tule kuuloonkaan mitkään Lidlin paistopisteen ilmaiset croissantit ja pitsat.

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: höhhhöh 
Päivämäärä:   14.9.24 15:29:02

Itse ostan aina kuun alussa pakastimeen 15kg lihaa ( jauheliha 3€/kg, kanan rintafile 2.8€/kg ) vähän kalaa ja 20kg riisisäkin (16€ ).
Tuohon sitten lisäksi joka ikinen päivä kylkeen kaalia, chilejä, erilaisia sipuleita, paprikaa yms.
Päivittäin menee lihaa 500g.
Ei kovin kallista.
Aasiassa.

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 15:32:54

Mulla on 17 km lähimpään Lidliin että läheppä tästä hakemaan joka päivä "ilmaisia" ruokia. :D

Enpä sanois että "syö hyvin" jos syö joka päivä lihaa, hakee kaupasta jotain vehnähöttöä ja kermapurkin. Verisuonet tykkää.

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   14.9.24 15:46:37

Tein viime lauantaina kaalipataa: laarin pienin kaali, pari sipulia, 700 g naudan jauhelihaa, lihaliemikuutio ja siirappia. En laittanut tällä kertaa riisiä, mutta oikeeastihan tuohon kuuluisi, ja voisi laittaa porkkanaa ym. myös. Puolukkaa päälle lautasella.

Tästä söin minä la, minä, likka ja vävy su, minä tänään ja
minä huomenna, eli 6 annosta.

En tosin tee kaalilootaa hinnan vuoksi vaan siksi, että se on hyvää. Ja sillä verukkeella sai jälkikasvun käymäänkin :D

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   14.9.24 16:00:07

Mikä Lidl jakaa ruokaa ilmaiseksi+

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.9.24 16:10:32

Siis Lidlin sovelluksesta saa syyskuussa ilmaisen paistopistetuotteen joka päivä skannatun ostoskerran jälkeen, ei väliä mikä Lidl :) Sovelluksella muutenkin ilmaistuotteita säännöllisesti.

  Re: Halvat syömiset

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   14.9.24 16:12:26

Siis oikeastiko joku kehtaa viedä kotiin kinuskikakkua, jonka työkaveri on tuonut töihin syntymäpäivänsä kunniaksi?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.