Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: Kohta täti 
Päivämäärä:   14.9.24 12:13:40

Muutin jokunen vuosi sitten uudelle paikkakunnalle. Paikkakunnan ainoan ratsastuskoulun ainut aikuistunti on tätitunti. No, minulla on vain yksi veli eikä hänellä ole lapsia, niin en ole voinut mennä tunnille. Juuri äsken kuitenkin sain uutisia, että veljen vaimo on raskaana. Puolisen vuotta vielä ja kelpaan ratsastustunnille! (Jos kaikki menee hyvin.) Ei veli tainnut tajuta, miksi olin tulevasta lapsesta niin innoissani. :D

Onko teidän muiden talleilla tuollaisia sääntöjä, että sukulaisten perusteella valitaan, kuka kelpaa asiakkaaksi ja kuka ei?

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.9.24 12:14:48

:DD sitä kutsutaan tätitunniksi tason, ei sen takia että kaikkien pitäisi olla tätejä.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 12:15:18

Ei nyt ihan lähtenyt tämä provo.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: Kohta täti 
Päivämäärä:   14.9.24 12:18:41

":DD sitä kutsutaan tätitunniksi tason, ei sen takia että kaikkien pitäisi olla tätejä."

Mitä ihmettä? Eli että on taso täti? En ole koskaan kuullutkaan. Tiedän kyllä sellaisia tasoja kuin vaikka helppo C tai vaativa A, mutta mitä tätitasolla pitää sitten osata?

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: Kohta täti 
Päivämäärä:   14.9.24 12:21:14

Jos tuo tätitunti ei tarkoita sitä, että pitää olla täti, niin ei kai sillä sitten ole väliä, jos minä menen junnutunnilla (varmaankaan siellä ei tarvitse olla junnu)?

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   14.9.24 12:22:15

:D ihana ja hauska, missä hötönettiläisten huumorintaju..

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: Kohta täti 
Päivämäärä:   14.9.24 12:24:32

--: Minusta ei kyllä ole hauskaa, että en ole moneen vuoteen päässyt ratsastamaan. Listalla on vain junnutunteja ja tätitunteja (+ alkeis- ja estetunteja), mutta tietysti jos junnutunnilla ei tarvitse olla junnu, niin sitten tulee enemmän valinnanvaraa.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 12:34:32

Jos tuon niminen tunti oikeasti olisi, pitäisin sitä kyllä melko asiattomana.

Itse en ehkä haluaisi millekään tuon tyyppiselle ryhmätunnille, esim meidän paikkakunnan paluu ratsaille kurssi on aina tuottanut sysipaskoja rtsastajia joilla on vankkumaton harhaisuus omasta osaamisesta Ovat paksukaisia jotka ovat kerrassaan vaarallisia hevosen terveydelle.

Ratsastus on yksilölaji, jota harrastaessa tarvitaan enemmän itsekritiikkiä kuin kivakiva kannustusta niille paskimmille 80kg keijuille.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: Kohta täti 
Päivämäärä:   14.9.24 12:39:39

”Jos tuon niminen tunti oikeasti olisi, pitäisin sitä kyllä melko asiattomana.”

Miten niin OLISI? Tällä tallilla on tosiaan tätitunti (vai onkohan tätiryhmä). Juuri näin, että Facebookiin oli päivitetty, että ”tätiryhmässä” paikka vapaana ylihuomenna. En ole pitänyt sitä sinänsä asiattomana, mutta voisi olla muitakin aikuistunteja.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: Tä(h)ti 
Päivämäärä:   14.9.24 13:04:01

Onneksi olkoon! Tätiys on mahtavaa, sekä tallilla että sukulaisten parissa!

Mä käyn tätitunneilla tätiryhmissä ja mua ei haittaa ollenkaan että niitä kutsutaan sillä nimellä. Tiedänpä millaiselle tunnille olen menossa. Tallille soittaessa kysyin että olisiko sopivaa ryhmää tätiratsastajalle. Meillä on mukava meininki, treenataan hyvällä mielellä omalla tasolla, tsempataan toisia ja itseä. Olen ylpeästi täti.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.9.24 13:12:29

Tätiys on mielentila. Se ei riipu siitä, onko oikeasti jonkun täti. Jos tunnet itsesi tädiksi, voit mennä tätitunnille.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: Kohta täti 
Päivämäärä:   14.9.24 13:52:15

Tä(h)ti: Mikä se taso sitten on? Tuolla aiemminkin joku sanoi, että täti on taso, mutta en ole koskaan nähnyt sen määritelmää.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: Bommel 
Päivämäärä:   14.9.24 14:02:12

Menisiköhän vähän niinkuin iän mukaan? Kuten junnuryhmäkin.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   14.9.24 14:38:28

Mä olin täti-tunnilla 11-vuotiaana äitini kanssa.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   14.9.24 14:46:22

Vaadin talleille käly-tunteja!!!

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: Tä(h)ti 
Päivämäärä:   14.9.24 14:50:40

"Mikä se taso sitten on? Tuolla aiemminkin joku sanoi, että täti on taso, mutta en ole koskaan nähnyt sen määritelmää."

No meillä tätiys ei tarkoita tasoa vaan sitä että kyseessä on aikuisryhmä joka ei välttämättä tähtää kisaamiseen. Ryhmiä on eri tasoisia HeC-HeA.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.9.24 15:03:14

Voi apua :D

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: hmmmm 
Päivämäärä:   14.9.24 15:19:52

Nato-ryhmä olisi ajankohtainen.

  Re: Minusta tulee täti, pääsen ratsastamaan!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.9.24 16:31:40

Eka viesti oli ihan hauska, sitten meni liiaksi jankkaamiseksi. 2/5.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.