Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vydura migreeniin?

Lähettäjä: Kukaan kokeillut? 
Päivämäärä:   14.9.24 10:05:34

Migreenikot hoi! Mulla on tosi vaikeaksi äitynyt migreeni, ja tässä on jo pikkuhiljaa kahlattu triptaanilääkkeet kaikki läpi eikä niistä ole ollut hyötyä. Ehkä jopa enempikin haittaa (pahoinvointia).

Olen netistä lueskellut noista lääkkeistä ja mietin tuota Vyduraa. Onko täällä ketään jolla olisi siitä kokemuksia? Estona tai varsinkin kohtauksiin? Mulla on nyt ollut estona Topiramat ja siitä on ollut kohtalainen hyöty, viikottaiset migreenit on vähentyneet noin jokatoiseen viikkoon tai toisinaan jopa ehkä vähän pitempikin väli. Mutta sitten kun se migreeni lyö päälle, se kestää monta päivää ja on aika invalidisoiva...

  Re: Vydura migreeniin?

Lähettäjä: Kukaan kokeillut? 
Päivämäärä:   15.9.24 20:32:35

Eikö kukaan?

  Re: Vydura migreeniin?

Lähettäjä: Hi 
Päivämäärä:   15.9.24 20:39:35

Mullekin kokeillaan sitä seuraavaksi. Olisi myös kiva tietää.

  Re: Vydura migreeniin?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   15.9.24 20:49:25

Kannattaa vaan kokeilla kaikki vaihtoehdot, jotta apu löytyy. Migreeni ja lääkkeet on niin yksilöllisiä, ettei toisten kokemuksista juuri ole mitään apua

  Re: Vydura migreeniin?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.9.24 21:03:49

Mulle se on kuin nallekarkkia söisi, ei mitään hyötyä. Kohtauksiin auttaa kyllä Relert (eletriptaani), joka monen mielestä on triptaaneista tehokkain. Estona on kokeiltu kaikenlaista, mutta Vydura ei auta estona eikä kohtauksiin. Seuraavaksi kokeiluun Aquipta, joka on vastaava gepantti, pitäisi olla tehokkaampi, mutta vain estoon.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.