Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   14.9.24 00:33:21

Vertaistukea?

Ihanakamala kaipaus ja tunne.
Näin melkein nelikymppisenä olin jo unohtanut kuinka raastavaa tämä on.
Olo kuin 15 vuotta sitten kun viimeksi rakastuin, ikä ei kyllä ole auttanut ollenkaan.
Paitsi elämä ei nyt anna periksi heittäytyä tähän kuten silloin viimeksi joten tämä on vielä kamalampaa nyt.
Panetuskin on ihan jatkuvaa eikä siihen edes omakiva auta.
Eikä loppua näy kun ehditään tapaamaan ehkä kerran tai kaksi viikossa.

  Re: Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä: pauli 
Päivämäärä:   14.9.24 13:35:26

Kyllä se siitä piloille menee, anna ajan kulua

  Re: Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä: Tilli 
Päivämäärä:   14.9.24 13:40:22

Nauti!!! Rakastuminen on ihanaa :)

  Re: Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä: Åppp 
Päivämäärä:   14.9.24 16:25:59

Voi että nauti. Neljä vuotta nyt sinkkuna haaveillut tuollaisesta. Ja nimenomaan siis, että saa vastakaikua. Yksipuolisia ihastuksia tässä on ollut joitain

  Re: Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   14.9.24 16:28:55

Oi kyllä! Sain tämän ilon vielä tässä kokea.. neljäs vuosi on alkanut ja nyt vasta alkaa vähän tasaantua tunteiden palo <3

  Re: Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 16:43:31

Täällä yksi, joka elää yksipuolisen ihastumisen kanssa. Luulin jo päässeeni yli kun tunsin levollisuutta ja vapautuneisuutta ajatellessani ihastustani, mutta nyt tunteet tulivat takaisin. Tuskaisina.

  Re: Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä: Kuku 
Päivämäärä:   14.9.24 17:44:07

Rakastuin nyt kolmekymppisenä. Hassua miten sitä tuntee olonsa ihan teiniksi taas :D Hämmentävää miten joku mies voikaan saada ihmisen niin sekaisin, hyvällä tavalla, esim huomaa hymyilevänsä jollekin yksittäiselle viestille kuin idiootti ja perhosia pyörii mahassa kun menee kylään.

  Re: Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   14.9.24 18:53:09

hieno tunne kun leijailee.

  Re: Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä: eeliö 
Päivämäärä:   14.9.24 22:57:16

Minä löysin miesystävän sattumalta töiden kautta keskiviikkona.
Koko kesän kierrellyt vanhoja vieraslajikohteita kotiseudullani ja menin käymään yhdellä vanhalla kohteella ja oveen koputellessa oven avasi helkkarin hyvännäköinen mies. Kerroin millä asialla liikun ja muutenkin juteltiin hyvä tovi ja mä mietin ettei mulla voi olla siihen mitään mahiksia tähän. Tämä lähti sitten asioilleen ja jäin työparilleni tekemään raporttia jatkotoimenpiteistä. Jätin sitten lappua ja käyntikorttia, jos herää kysyttävää..
Tämä sitten oli ajanut kiireellä takaisin sillä toiveella, etten ole kerennyt lähteä ja laittoi jo saman päivän aikana viestiä, kun oli ensin keksinyt tikusta asiaa... :'D Siinä sitten viestiteltiin ja aloin aavistaa, että tässä on nyt jostain muustakin kyse ja lopulta pyysi minua kahville.
Myöhemmin sitten kertoi, ettei oikeasti voi sattua sellaista tuuria, että fiksu ja luonnonkaunis nainen nyt vaan ilmestyy tämän kesäpaikan oven taakse kirjaimellisesti keskelle metsää. Työkaverilleen oli kertonut meidän ensikohtaamisesta, niin ei ollut kuulemma uskonut näin voivan käydä. :'D
Eilen käytiin kahvilla työpäiväni jälkeen ja tämä tuli autolle vastaan punaisen ruusupuskan ja konvehtirasian kera.. <3
Tänään sitten nähtiin toistamiseen pidemmän kaavan mukaan ja tutustuttiin enemmän toisiimme ja kun kummankin puolelta oli rakkautta ensi silmäyksellä, niin päätettiin, että aiköhän olla sitten ihan virallisestikin yhdessä. :)

  Re: Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   17.9.24 09:11:34

^ihana alku suhteelle :)

  Re: Vastarakastuneet/palavasti ihastuneet

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   17.9.24 09:32:20

Voi että, tuo on niin ihana tunne.

Minäkin rakastuin kesällä. Ajattelin, että tässä se nyt on. Valitettavasti toinen osapuoli ei tuntenut samoin. Olen asian suhteen nyt tyyni, vaikka kävinkin syvissä vesissä. Ilman mitään draamaa tai marttyyrinviittaa päätin lopulta pitkän itsetutkiskelun jälkeen, että rakastumiset saattavat olla osaltani tässä. Tuo kesäheila oli kaikkinensa minulle niin täysi kymppi, etten usko löytäväni vastaavaa, joten parempi kun en tuhlaa energiaa ja resursseja ihastumisiin enää jatkossa. Mutta iloitsen teidän muiden puolesta!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.