Lähettäjä: Mamma
Päivämäärä: 13.9.24 20:18:54
Onko muita yksinäisiä paikalla? Kaikki laittavat iloisia Facebook tai Instagram päivityksiä kavereiden kanssa ja itse vietän iltaa lasten kanssa kotona. Minulla on kyllä tällaisia kaverisuhteita, jotka ovat melko yksipuolisia tai sitten olemme vähän sellaisia pinnallisia kavereita. Mitään oikeita, syviä ystävyyssuhteita minulla ei ole. Saatikka parasta kaveria. Osa näistä kavereista kyllä ehdottaa minulle tapaamista joka aina sitten järjestetäänkin, mutta kuitenkin vain harvoin. Sitten kun itse kysyn heitä johonkin niin aina on suunnitelmia niiden heidän parhaiden ystäviensä kanssa.
Onko kaikilla paras kaveri? Mitään kaveriporukkaa ei ikinä minulla ole ollut. Viimeksi ylä-asteella oli paras kaveri, jonka kanssa ajauduimme erilleen ammattikouluaikoina ja nykyään ollaan juurikin satunnaisesti tekemisissä.
Miten tässä lähtisi oikein edistämään näitä kaverisuhteita syvemmäksi? Jonkin näköisiä tuttavuuksia on tallilta, mutta nekin ovat vain sellaisia keiden kanssa olen kerran viikossa tekemisissä tai vaihdetaan pari viestiä.
Olo on niin yksinäinen ja ulkopuolinen :(
|