Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kerro miehesi ukottumisesta

Lähettäjä: Akka 
Päivämäärä:   13.9.24 17:23:33

Miten muuttui vanhemmiten?

  Re: Kerro miehesi ukottumisesta

Lähettäjä: Sk 
Päivämäärä:   13.9.24 18:10:14

Haluaisi olla aina kotona, ei ole niin aktiivinen millään saralla, ei huolehdi ulkoisesta olemuksestaan kovin hyvin.

  Re: Kerro miehesi ukottumisesta

Lähettäjä: Klok 
Päivämäärä:   13.9.24 18:41:03

Täällä sama, mihinkään ei lähtisi ja mitään ei haluaisi tehdä.

  Re: Kerro miehesi ukottumisesta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.24 19:27:59

Keskivartalo kasvaa, vaatteet "kutistuu" vuosi vuodelta, suurin osa valveillaoloajasta kuluu telkkarin töllöttämiseen, yksi jos toinenkin asia pyrkii unohtumaan - kuten nyt vaikka kuulolaite, jota ilman ei kuule tai kuulee väärin. Ja jos onkin muistanut laittaa kuulolaitteen, harmistuu, kun minä en sitä tiedä ja kailotan sanomiseni hänelle kunnolla kovalla äänellä, kun luulen kuulokojeen taas jääneen hyllylle:).
Näistä ominaisuuksista huolimatta hän on minulle edelleen maailman tärkein ja ihanin elämänkumppani.

  Re: Kerro miehesi ukottumisesta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.24 23:04:01

Mitään uutta ei missään nimessä kokeilla, elämän tärkein piiri on oma tontti. Ei haaveile mistään, ei suunnittele tulevaa ja kaikki ehdotukset tyrmätään. "Ei voi, ei ole rahaa, ihan järjetöntä, liian riskaabelia". Toisin sanoen odotetaan kuolemaa leikaten nurmikkoa, paheksuen naapureiden pihan "hoitoa", kiroten talon vaatimia remontteja mutta missään nimessä ei ole valmis siitä luopumaan.
Mielipiteet senkun kärjistyy ja joustamattomuus sekä suvaitsemattomuus lisääntyy. Samoin lisääntyy manspleinaus ja nuorten/naisten/maahanmuuttajien/homojen ja kaikkien muiden paitsi muutaman saman ikäisen miehen katsominen alaspäin.

Itse haluaisin vielä elää, kokea, nähdä, tehdä. Taidan tehdä sen haaveilemani ulkomaanmatkan ihan yksin ja hankkia sieltä 20 vuotta nuoremman miehen samalla.

  Re: Kerro miehesi ukottumisesta

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   13.9.24 23:09:24

Mä luin että ulostamisesta :D

  Re: Kerro miehesi ukottumisesta

Lähettäjä: Apua 
Päivämäärä:   14.9.24 04:53:18

Olen ukottunut. 45 v nainen.

  Re: Kerro miehesi ukottumisesta

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   14.9.24 04:58:02

Exäni ukkoutui kolmekymppisenä, halusi möllöttää töiden jälkeen kotosalla. Ainoa, mihin mukaan sai, oli matkustaminen.

Hää on mulle edelleen tärkeä ja rakas, mutta näkökulmaerot olivat liian suuria, että olisi voitu jatkaa. Nykyinen on aktiivinen tekijä, kokija ja kaikesta uudesta kiinnostunut. Huomattavasti soveltuvampi kumppani.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.