Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Betmiga lääke yliaktiiviseen rakkoon

Lähettäjä: Kokemuksia 
Päivämäärä:   13.9.24 15:36:52

Hei neidot, onko kukaan käyttänyt kyseistä lääkettä yliaktiivisen rakon hoidossa? Onko toiminut tai tullut sivuvaikutuksia?

  Re: Betmiga lääke yliaktiiviseen rakkoon

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   13.9.24 15:45:44

Ainoa järkevä vaihtoehto.

  Re: Betmiga lääke yliaktiiviseen rakkoon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.24 17:02:07

Olen syönyt Betmiga-pillerin päivittäin jo liki kymmenen vuoden ajan. Mitään haittavaikutuksia en ole havainnut. Betmigasta on ollut iso apu virtsankarkailuun, joka minulla johtuu neurologisesta sairaudesta.
Betmiga on pitkävaikutteinen apu. Jos sitten tulee tilanne (esim. pitkä automatka), jolloin vielä lisäapua vaivaan kaipaan, silloin otan lisäksi Spasmolyt Plus-tabletin.
Näistä on ollut todella iso apu.

  Re: Betmiga lääke yliaktiiviseen rakkoon

Lähettäjä: tomaatti 
Päivämäärä:   13.9.24 20:39:26

Jokusen vuoden auttoi, mutta vaikutus hiipunut. Samoin kävi aiemmalle Toviaz-lääkkeelle. Nyt yritetään keksiä vaihtoehtoja, kun muita lääkkeitä ei taida olla. En uskalla juodakkaan päivässä kuin 1-1,5 litraa, jotta kiusallisia tilanteita ei tulisi niin usein.

  Re: Betmiga lääke yliaktiiviseen rakkoon

Lähettäjä: Kokemuksia 
Päivämäärä:   13.9.24 22:43:32

Kiitos vastauksista! Luin netistä vanhoja keskusteluja joissa sanottiin että lääke aiheuttaa rytmihäiriöitä ja vatsakramppeja ja ties mitä. Vainoharhaisena mietin uskallanko kokeilla mutta eikai sitä tiedä jossei kokeile!

  Re: Betmiga lääke yliaktiiviseen rakkoon

Lähettäjä: tomaatti 
Päivämäärä:   14.9.24 08:14:19

Ainakaan minulla ei ole ollut Betmigasta mitään sivuvaikutuksia. Toviazia kun käytin, niin se kuivasi suuta tosi pahasti.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.