Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ärsyttää kun muut ohjeistavat miten pitäisi elää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.24 13:58:47

Ärsyttää kun muilta tulee kysymättä ohjeita miten tulisi elää ja tehdä. Mikä olisi minulle parhaaksi. Kuitenkin itse elävät elämää joka ei taas sovi suurimmaksi osaksi omaan arvomaailmaani. Miten nämä voisivat tietää mikä on minulle hyväksi ja paras tapa elää?

  Re: Ärsyttää kun muut ohjeistavat miten pitäisi elää

Lähettäjä: xyz 
Päivämäärä:   13.9.24 14:00:40

Eivät mitenkään, joten miksi piittaat piiruakaan heidän sanomisistaan?

  Re: Ärsyttää kun muut ohjeistavat miten pitäisi elää

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   13.9.24 14:00:48

Minkälaisia ohjeita olet esimerkiksi saanut?

  Re: Ärsyttää kun muut ohjeistavat miten pitäisi elää

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   13.9.24 14:03:47

Jos ohjeistavat asioissa, joihin olet tyytyväinen, niin toisesta korvasta ulos vaan. Jos ohjeistavat asioissa, joihin ilmaiset jatkuvaa tai toistuvaa tyytymättömyyttä, niin kannattaa miettiä mikä on realistinen ratkaisu omaan tyytymättömyyteesi, niin neuvotkin loppuu.

  Re: Ärsyttää kun muut ohjeistavat miten pitäisi elää

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   13.9.24 14:07:43

Jos tulee jokin yksittäinen vinkki, niin helppoahan siitä on olla välittämättä, mutta jos joku lyllertää perässä matkaansa hokien, hokien, hokien ja valehtelee kylilläkin miten ? tarvitsee muiltakin kylähulluilta vinkkejä asiaan x, niin se rupeaa ärsyttämään.

  Re: Ärsyttää kun muut ohjeistavat miten pitäisi elää

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   13.9.24 14:11:37

Mua alkoi kans veetuttaa kun itsellä on erittäin vaikee migreeni ja miehellä liikuntakykyyn vaikuttava, ei itse aiheutettu, perinnöllinen sairaus niin yks liikuntahullu kaveri valitti meille joka sivulauseessa, miten se liikunta sitä ja tätä.

Kyllä, liikunta todellakin olisi hyvästä JOS se vaan olisi mahdollista. En voi enää lenkkeillä tai pumpata rautaa ja mieheni ei pysty kävelemään enää monia kilometrejä. Me tehdään sitten muuta ja oman jaksamisen ja voimien kanssa.

Pari vuotta jaksoin kuunnella paasausta meidän huonoista elintavoista ja taakse jäi se ystävä.

  Re: Ärsyttää kun muut ohjeistavat miten pitäisi elää

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.9.24 14:13:09

Missä tilanteissa teille tullaan antamaan neuvoja? En edes muista onko kukaan tullut koskaan minua neuvomaan, ellei nimenomaan olla puhuttu vaikka puutarhavinkeistä. Minulle ei sitten kai tyrkytetä mitään.

  Re: Ärsyttää kun muut ohjeistavat miten pitäisi elää

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   13.9.24 14:18:15

... se on ne sivulauseissa tulevat pikku "vihjeet". Varmaan hyvä tarkoitus, mutta alkaa sapettamaan pidemmän päälle.

Vähän niinkun äitini joskus paukahtaa meille kesken pahimman sotkun, niin IHAN pakko on sanoa jossain kohtaa myöhemmin "kun teillä on usein niin sekaista".

No ei ole, sen kerran oli ja nyt muistat sitten sen loppuiän...

  Re: Ärsyttää kun muut ohjeistavat miten pitäisi elää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.24 14:34:06

Mä, Niin tuttua, mulla entinen kaveri joka kokoajan hoki jotain niin liikunta kun ruokaohjeita. Ei edes tienyt ruuasta mitään. Ei kahta minuuttia pystynyt puhumaan kun alkoi neuvominen. Ei voint muuta kun katkaista kaveruuden, laittaa eston koska ei ymmärrtänyt siltikään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.