Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko ok vai ei käytöstä mieheltä?

Lähettäjä: Iida 
Päivämäärä:   13.9.24 12:28:11

Äää en tiedä olenko itse sekopäinen puoliso joka ylireagoi liikaa vai onko tämä vähän väärin minua kohtaan. Kysyn siis täältä, koska ystäviltä saa vain tietenkin sellaisia vastauksia, jotka ovat minun puolella.

Mieheni ystävä meni naimisiin viikonloppuna ja heillä oli polttarit parisen viikkoa aiemmin. Sulhasen polttariporukka koostui osittain vanhoista opiskelukavereista, jollainen myös mieheni on ja mukana tätä kautta oli myös eräs nainen. Tämä nainen on usein heidän kanssaan kun viettävät vanhojen opiskelukavereiden kanssa yhteistä aikaa ja täysin ymmärrättevää, että hän oli myös mukana polttareissa.
Nainen on tietääkseni tällä hetkellä sinkku ja tiedän, että hän on opiskeluaikoina ollut muutaman tähän porukkaan kuuluvan miehen kanssa sängyssä. Mutta oman puolisoni kanssa heillä oli koko opiskeluaikojen ja myös sen jälkeen kestänyt seksisuhde, joka päättyi kun puolisoni alkoi seurustelemaan minun kanssani. Tämä kaikki tieto on tässä tullut minulle aina vähän vahingossa ripotellen, mutta ymmärtääkseni siis asia mennyt aika lailla näin.
No polttariporukka oli kolme yötä mökkeilemässä isolla vuokramökillä, jossa oli kolme huonetta ja iso parvi. Sänkyjä oli enemmän kuin polttariporukkaa. Tämän tiedän koska mies minulle näytti mökin ilmoituksen innoissaan ennen polttareita, kun oli niin hieno.

Häissä oli polttarialbumit sekä sulhasen, että morsiamen polttareista ja sulhasen polttarikansiosta paljastui yllätys.. Siellää oli useampi kuva, joista käy hyvin ilmi, että tämä polttariseurueen nainen on nukkunut yöt puolisoni kanssa samassa huoneessa parivuoteessa. Tämä ei ole tosiaan ollut välttämätön tilanne, tyhjiä sänkyjä oli vapaana. Häissä en mitenkään reagoinut tähän enkä antanut sen haitata juhlatunnelmaa, mutta kotiin päästyämme otin asian esille.

Mies sanoo, että nyt vain sattumalta veivät tavaransa samaan huoneeseen ja nukkuivat sitten siellä, eikä mitään tapahtunut. Uskon kyllä miestä, että näin on käynyt ja ei ole pettänyt, mutta olen silti harmistunut ja vähän suuttunut siitä, että ei mennyt nukkumaan muualle huomatessaan näin käyneen. Minua ei haittaisi jos nukkuisi yön kaverinaisen kanssa ison porukan mökkireissulla jos heillä ei olisi takana yhteistä historiaa. Tässä tilanteessa takana on kuitenkin aika kauan kestänyt seksisuhde, joten se jotenkin loukkaa minua. Miehen mielestä on outoa, että olen tästä harmistunut ja suuttunut, koska nainen on hänen kaverinsa ja nyt vaan sattumalta nukkuivat yhdessä.

Onko siis teistä tällainen käytös mieheltä ok ja minun ylireagointia vai saako tällainen haitata minua? Mies on kyllä niin kiltti, että uskon ettei hän ole pettänyt minua kun niin sanoo.

Re: Onko ok vai ei käytöstä mieheltä?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   13.9.24 12:30:35

No tuota... minä en kyllä usko ettei mitään olisi tapahtunut. Mutta en luotakaan miehiin yhtään.

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   13.9.24 12:32:39

Vanha suola janottaa. Kyllä se miehesi on sinua pettänyt, sanoo mitä tahansa kum jäi kiinni.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.9.24 12:33:00

Minusta ei ole ylireagointia vähän harmistua siitä, että kumppani ja entinen pano hups vaan solahtavat tällaiseen parisuhdemaiseen käytökseen, jossa majoitutaan keskenään omaan huoneeseen ja yhteiseen sänkyyn koko pitkäksi viikonlopuksi.

Hyvä että teillä on luottamus kunnossa ja elämä jatkuu. Voisin kyllä sanoa miehelle tuossa tilanteessa, että miettii seuraavan kerran onko ihan välttämätöntä toimia samoin pitkäaikaisen ex-seksikumppanin kanssa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.24 12:33:46

Sattumalta samaan huoneeseen :D :D :D

Lähettäjä: Nototaa 
Päivämäärä:   13.9.24 12:34:21

Ihan sattumalta joo kyllä nukkuivat samassa sängyssä.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   13.9.24 12:35:57

Joo ei. Panivat satavarmasti.

Päivämäärä:   13.9.24 12:36:09

Mulle tuo olisi ok.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   13.9.24 12:36:12

Vai että sattumalta. Ja lehmät lentää... Miksi siellä edes nainen oli ?

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   13.9.24 12:45:10

Taidat olla ainut, joka tuohon miehen selvitykseen uskoo.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   13.9.24 12:49:04

"Minusta ei ole ylireagointia vähän harmistua siitä, että kumppani ja entinen pano hups vaan solahtavat tällaiseen parisuhdemaiseen käytökseen, jossa majoitutaan keskenään omaan huoneeseen ja yhteiseen sänkyyn koko pitkäksi viikonlopuksi."

No nätisti näin. Ja sanovat muut mitä vain niin SINÄ tiedät mikä on itsellesi sopivaa käytöstä parisuhteessa, ei kukaan muu ! Vaikka kuinka herkästi ottaisit nokkiisi tai et ottaisi niin SINÄ tiedät ja päätät missä oma rajasi on.

Itse en uskoisi hetkeäkään etteikö mitään olisi tapahtunut enkä missään nimessä hyväksyisi moista käytöstä enkä selityksiä vahingossa huoneeseen eksymisestä muttei kuitenkaan poistumisesta. Minun mieheni ei toisten naisten sängyissä edes nuku, ei millään tekosyyllä, herrasmies on vaikka nojatuolissa tai lattialla jos tilaa muualla ei ole !

Muut polttarilaiset hyvin tietävät miten miehesi ja tuon naisen välit ovat noiden päivien aikana menneet.. että sitä reittiähän saa tiedon pettämisestä, ennemmin tai myöhemmin. Mutta pettäminen ei tuossa edes niin olennainen ole kun siihen et itse huomiota kiinnitä, pidä omista rajoistasi kiinni ja sano ettei sinulle ole ok muiden naisten kanssa edes nukkua -ei ystävien, ei muiden. Ja se ettei miehesi edes yritä ymmärtää harmistumistasi, ei keskustele tai lohduta tai mitään kertoo ihan olennaisen tyypistä: mielipiteelläsi tai tunteillasi ei ole väliä kun hän jotain haluaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.9.24 12:57:18

No ei ole ok jos parisängyssä nukkuivat. Jos kyseessä olisi vaikka erilliset sängyt eri puolilla huonetta, tai kerrossänky, olisi tilanne eri.
Varattu ihminen ei nyt vain nuku parisängyssä entisen panonsa kanssa, vaikka olisi kuinka "kavereita".

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   13.9.24 12:58:30

Minulle ei todellakaan olisi ok ja kyllä keskustelisin vakavasti koko suhteen jatkosta. Ihan järjetön selitys, että vahingossa vaan kamat kannettiin samaan huoneeseen hupsista...

Lähettäjä: xxc 
Päivämäärä:   13.9.24 12:59:11

Minusta on ihan syytä harmistua siitä, että mies ylipäätänsä nukkuu parisängyssä toisen naisen kanssa, saati jos kyseessä on exä (tai mikä lie vakinainen kumppani).

En näe mitään syytä siihen, että varatun heteromiehen pitäisi nukkua vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa samassa sängyssä yhtään missään tilanteessa. Mieluummin nukkuu vaikka lattialla, sohvalla tai missä vaan.

Ja toki sama koskee toisin päin, ei naistenkaan tarvitse miesten sängyissä nukkua, jos ovat varattuja.

Päivämäärä:   13.9.24 12:59:49

” Varattu ihminen ei nyt vain nuku parisängyssä entisen panonsa kanssa, vaikka olisi kuinka "kavereita".”

Varsinkin jos ylimääräisiä nukkumapaikkoja löytyisi muualtakin.

Ei olisi minullekaan ok. Siinä tapauksessa olisi, JOS muita vaihtoehtoja ei olisi ollut.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   13.9.24 13:00:15

Ja samaa mieltä ylläolevan kanssa, meidän parisuhteessa ei ole ok että nukutaan toisen naisen kanssa samassa sängyssä. Enkä koe olevani mikään hullu mustasukkainen akka, vaan mielestäni se on ihan itsestäänselvyys.

Päivämäärä:   13.9.24 13:02:42

Kyllähän se vähän antaa sen kuvan, että tuossa kaveriporukassa heitä pidetään vähän vielä yhtenä yksikkönä eikä se heitä haittaa ja vähän vielä haluavatkin antaa sen kuvan, että he ovat vähän erilaisissa väleissä kuin kaikki muut. Vai oliko kaikki kaverit pakkautuneet parisänkyihin sukupuoleen katsomatta ja puolet punkista tyhjinä?

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   13.9.24 13:03:36

Emme tiedä onko pantu, mutta jokainen tajuaa miten epäkunnioittavaa ja sopimatonta tuo on ollut.

Miehesi varmaan plisi tuon exän kanssa edelleen jos olisi hänelle riittänyt.

On myös täysin sopimatonta että seksisuhteista ja hoidoista puhellaan jälkikäteen ympäriinsä.

Lähettäjä: Vol 
Päivämäärä:   13.9.24 13:05:02

Ei olisi ok mulle. Tämän puolisoni tietäisi, koska oltaisiin juteltu tälläset asiat ihan ilman että hän olisi mökkiviikonlopussa yksin tai kavereiden kanssa huolimatta siitä, mitä sukupuolta ovat. Mulle olisi yhtälailla no go, jos nukkuisi miehen kanssa samassa parisängyssä.
Myötähäpeä kyllä naistenkin puolella. Hyväksynnän hakua ja ärsyttävää, että ihan vahingossa nukkuu kenenkään puolison kanssa samassa sängyssä. Noloa. Ei osoita kunnioitusta miehen parisuhdetta kohtaan. Kyse ei todellakaan ole mistään sielunkumppanisydänystävästä, jonka kanssa elämässä jaetaan kaikki ja josta kotonakin ollaan yhtä mieltä, että tietty nukutaan kaikki kolme samassa kasassa.

Lähettäjä: hvitserk 
Päivämäärä:   13.9.24 13:15:39

Ei todellakaan ok. Vaikkei ihan panopuuhiin asti olisikaan mennyt, niin ihan tasan varmasti on jotakin säätöä ollut, että päädytty samaan sänkyyn nukkumaan.

Lähettäjä: Kokekemuksia 
Päivämäärä:   13.9.24 13:17:59

Ihan tosissaanko kysyt? Ootko tyhmä vai kohteletko ittees muutenkin ala-arvoisesti?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   13.9.24 13:21:15

Mielestäni mies ei käyttäydy tuossa suhdettanne ja sinua kunnioittaen.

Toki jos hän on joku yksinkertainen neutri aseksuaali niin ei ehkä ole tullut ajatelleeksi mutta en pidä todennäköisenä.

Päivämäärä:   13.9.24 13:24:45

Aloittaja voi uskoa mitä tahansa mutta 99% varmuudella siellä on peitto heilunut. Jos miehellä on ollut tarve pakkatua samaan sänkyyn entisen panon kanssa vaikka olisi ollut vaihtoehto oma sänky niin varmasti on vanha suola janottanut. Ei muuta kuin mies vaihtoon.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   13.9.24 13:24:46

Minä nukkuisin mieluummin sellaisen vieressä, johon luotan ja jonka kanssa on nukkunut ennenkin. Huone olisi rauhallinen. Seksi onkin mulle yök, joten asia ihan eri. Helpostihan tuossa voisi vöjän panna. Ja jos huoneita vapaana niin siellä nukkuisin yksin.
Hienoa, jos voitte keskustella ja mies ensi kerralla ottaa huomuoon puolisonsa tunteet.

Päivämäärä:   13.9.24 13:29:09

Minäkin nukuin kaverimiehen kanssa kaveriporukan viikonloppureissulla samassa huoneessa, mutta sängyt oli erilliset eripuolilla huonetta, siksi tämä oli ok. Parisänky ei olisi varmasti kummallekaan ollut ok (olemme joskus tunteneet toisiimme vetoa, mutta mitään ei ole koskaan tapahtunut eikä tapahdu, molemmat varattuja).

Yleensähän vuokramökeissä parisängyt on niin että koostuvat kahdesta erillisestä sängystä ja saa tarvittaessa vedettyä erilleen. Kysyitkö oliko sänky tällainen? Jos oli, eikä sänkyjä erotettu, niin silloinhan tosiaan halusivat nukkua samassa sängyssä.

Lähettäjä: Kokekemuksia 
Päivämäärä:   13.9.24 13:30:45

Näin lapsellisesti toimisin itse; pakkaisin kamat hissun kissun, ottaisin oman kämpän minkä nopeiten saisin, enkä puhuisi "miehelle" mitään.

Tietysti jos satut tapaamaan jonkun, ilmoittaisin lähteväni kaverin kanssa lomalle, vaikka etelään. Mitään en kyselisi noin itsekkäältä mieslapselta.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   13.9.24 13:33:13

Ei ole ok. Varsinkin jos siis mies ei itse kertonut asiasta vaan aloittaja huomasi siitä polttarikansiosta kuvat?? Jos oikeasti olisi ihan neutraalia kaverijuttua, olisi miehen pitänyt kertoa ja nyt siis salasi.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   13.9.24 13:39:09

Ei ole ik ja mies valehtelee. En jatkaisi suhdetta.

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   13.9.24 13:42:29

Minä olen joskus nukkunut samassa sängyssä varatun mieskaverini kanssa. Mitään ei tapahtunut, että on sekin mahdollista... mutta minäkin kyllä ajattelisin aloituksen perusteella, että outo juttu kun olisi kerta ollut mahdollista nukkua erikseenkin! Lisäksi se, että ap:lle selviää asia jostain kuvista on tietty aivan peestä.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   13.9.24 13:42:48

Ei todellakaan ole ok.

Vahingossa samaan huoneeseen, vahingossa vähän panivat.
Jos mies olisi niin kiltti ja kunnollinen niin ei olisi toiminut noin. Vähän edes kunnioitusta peliin..

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   13.9.24 13:44:49

Nooh... Jos on polttaribileet tms, meen hyvin juhlineena nukkumaan ja joku exä (jonka kaa väleissä) kömpii siihen viereen nukkumaan niin kömpiköön. En mä karkuun lähtis, mutten myöskään panis jos hyvässä parisuhteessa. "Pelkäätsä nukkuakin mun vieressä ja mun tyttöbakteereja" -ilveilylle en antais tilaisuutta. Sillehän naurais porukan muut miehet. MUTTA... ...jos on tunnettu munahaukka ja siellä on ollu vapaita sinkkumiehiä, niin en oo ihan varma onko kuorsaukseni niin ihanaa että voittais seksin jonku toisen kanssa.

Lähettäjä: sam 
Päivämäärä:   13.9.24 13:50:16

Tuota noin... mä olen opiskellut miesten kanssa eli meidän luokalla oli mun lisäksi vain kaksi muuta naista ja loput miehiä, olen miesvaltaisella alalla. Meidän opiskeluporukka on edelleen paljon tekemisissä ja olen ollut useamman opiskelukaverin (miespuoliset) häissä, yhden lapsen kummikin olen mutta yhdenkään kanssa tästä meidän ydinporukasta en ole harrastanut seksiä enkä todellakaan olisi nukkunut edes samassa sängyssä.

Muiden kanssa ja ylempien vuosikurssien kanssa oli sutinaa mutta ei sen oman porukan kanssa.

Aloittajalle; itsekin suuttuisin ja sama mitä muutama muukin kirjoittaa niin miehesi on pettänyt sinua.

Lähettäjä: Epika 
Päivämäärä:   13.9.24 13:50:40

Pahinta tässä on mielestäni jäädä noin törkyisellä tavalla kiinni ei pelkästään sinun vaan koko hääväen silmissä. Jos sinä sen näit niin näki kaikki muutkin ja tämä kyllä osoittaa sen luokan välinpitämättömyyttä mieheltäsi sinun kunniaasi kohtaan, että vaikea tuosta olisi jatkaa. Toki asia olisi eri, jos näistä olisi etukäteen sovittu ja suhteenne olisi entuudestaan tällä tavalla väljä. Mutta silloin et olisi kyselemässä täällä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   13.9.24 14:01:56

Ei olisi ok, enkä todellakaan itse majoittuisi samaan huoneeseen entisen hoidon kanssa vastaavassa tilanteessa, sillä en haluaisi antaa kellekään aihetta vääriin käsityksiin.

Päivämäärä:   13.9.24 14:02:09

Olisin saanut kilarit tuosta että "asia käy ilmi" jälkeenpäin jostakin kuvista, eikä siitä ole voinut reissussa tai reissun jälkeen mies mainita. Eikö luottamus pitäisi rakentua sille että asioista puhutaan.
Jos tässä kuviossa olisi kaikki ollut ihan normaalia ja viatonta niin kai normaalilla tunneälyllä varustettu mies olisi nähnyt aiheelliseksi ottaa puolisonsa huomioon mainita unikaverista.
Meillä olis maailmanlopun rähinä päällä mainitsematta jättämisestä, ei itse vieressä nukkumisesta. Mutta näin vain meillä ja olenkin tiukkapipoinen.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   13.9.24 14:06:06

Aika moni mies kyllä miettii 2x ennen unikaverista kertomista, koska jo siitäkin voi tulla vaikka millainen riita. Riippuu toki naisesta, mutta aika monen tähän ketjuun kirjoittaneen naisen toimesta oletettavasti kuitenkin.

Päivämäärä:   13.9.24 14:06:48

” Jos tässä kuviossa olisi kaikki ollut ihan normaalia ja viatonta niin kai normaalilla tunneälyllä varustettu mies olisi nähnyt aiheelliseksi ottaa puolisonsa huomioon mainita unikaverista. ”

Olisiko siis miehen siis toisessa tilanteessa pitänyt kertoa: ”joo nukutaan Jonin kanssa tuossa yhessä parisängyssä.” Vai onko tässä nyt taas eri säännöt kun kyseessä on vastakkaisen sukupuolen edustaja?

Päivämäärä:   13.9.24 14:07:27

^ ja miehinen ratkaisu siihen silti on nukkua unikaverin kanssa ja välttää riitely olemalla kertomatta puolisolle :D kuulostaa loogiselta. Not.

Päivämäärä:   13.9.24 14:10:04

” Jos tässä kuviossa olisi kaikki ollut ihan normaalia ja viatonta niin kai normaalilla tunneälyllä varustettu mies olisi nähnyt aiheelliseksi ottaa puolisonsa huomioon mainita unikaverista. ”

Olisiko siis miehen siis toisessa tilanteessa pitänyt kertoa: ”joo nukutaan Jonin kanssa tuossa yhessä parisängyssä.” Vai onko tässä nyt taas eri säännöt kun kyseessä on vastakkaisen sukupuolen edustaja?"

Eiköhän jokainen määritä parisuhteeseensa säännöt sen mukaan miltä itsestä tuntuu, niin paha sanoa. Muiden puolestahan en voi vasta mutta lähtökohtaisesti ei kiinnostaisi yhtään onko nukkunut Jonin tai Pertin kanssa, mikäli ei ole aiemmin ollut tapana vedellä poikien hanuriin. Entisen vakipanon kanssa nukkuminen kyllä kiinnostaa tietää.

Lähettäjä: Almera 
Päivämäärä:   13.9.24 14:13:20

Tämä ei olisi ok. Yrittäisin tietysti kysellä uudelleen että mitä on tapahtunut mutta en todellakaan hyväksyisi.

Päivämäärä:   13.9.24 14:17:15

Voi luoja miten hyväuskoisia jotkut naiset on.

Mies on pettänyt, se on varma. Mutta valitsee aloittajan kuitenkin suhteeseen.

Lähettäjä: peruna 
Päivämäärä:   13.9.24 14:22:08

Itselleni vähiten ok olisi tuo, että asiasta sai tietää vasta häissä. Jos ei olisi mitään salailtavaa, niin olisi mies siitä nyt voinut ainakin mainita. Lisäksi ilmeisesti myös erillisiä sänkyjä olisi ollut tarjolla, eikä missään tietämissäni porukoissa väkisin ängetä viereen nukkumaan, jos olisi omatkin sängyt kaikille.

Mulla on vuosien takainen exä, joka on edelleen rakas ystävä, ja jonka kanssa varmaan periaatteessa voisin nukkua vaikka samassa sängyssä. Mutta miksi ihmeessä tekisimme niin? Kyllähän sen tietää, että se molempien puolisoille näyttäisi oudolta.

Lähettäjä: epel 
Päivämäärä:   13.9.24 14:34:31

Joo ei. Aikanaan mies oli opiskeluporukkansa kanssa maalla isossa talossa, unohti kertoa tästä minulle ja taatusti oli säätöä yhden naispuolisen kanssa. Koskaan ei sitä tunnustanut, mutta näin jälkeenpäin selventäviä kuvia.

Ei ole eksä, meillä lapsiakin, mutta luottamus meni pitkäksi aikaa.

En osaa neuvoa järkevää tapaa toimia, koska itse määrittelet rajasi. Mutta takaan, että kaivamaan jää.

Lähettäjä: sam 
Päivämäärä:   13.9.24 14:37:30

"Olisiko siis miehen siis toisessa tilanteessa pitänyt kertoa: ”joo nukutaan Jonin kanssa tuossa yhessä parisängyssä.” Vai onko tässä nyt taas eri säännöt kun kyseessä on vastakkaisen sukupuolen edustaja?"

No jos se mies olisi pannu Jonin kanssa niin kyllä tämä on kertomisen arvoinen asia.

Päivämäärä:   13.9.24 14:50:01

Ja sattumalta sitten mies kompastui ja kaatui niin että heppi meni vahingossa naisen p*lluun. Ihan sattumaa ja vahinkoa, joopajoo.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   13.9.24 14:51:00

Ei todellakaan olisi OK. En usko, että kovin moni voi käsi sydämellä sanoa, että jos oma puoliso tekisi vastaavaa, ei asia häiritsisi yhtään.

Vaikka mies ja tämä nainen eivät olisi harrastaneet seksiä (mikä kuitenkin ehkä tapahtui?), niin miehellä pitäisi olla sen verran älliä päässä, ettei suostu nukkumaan samassa sängyssä entisen panonsa kanssa. Jos mies ei oikeasti tajua, miten tämä on loukkaavaa sinua kohtaan, niin hän on joko todella tyhmä tai todella välinpitämätön.

Toiseksi, mies ei kertonut asiasta sinulle heti vaan päätti salailla sitä. Olisi todella nöyryyttävää saada tietää tuollaisesta jälkeenpäin joidenkin kuvien kautta...

"Olisiko siis miehen siis toisessa tilanteessa pitänyt kertoa: ”joo nukutaan Jonin kanssa tuossa yhessä parisängyssä.” Vai onko tässä nyt taas eri säännöt kun kyseessä on vastakkaisen sukupuolen edustaja?"

Typerä kommentti. Jos se mies olisi biseksuaali ja sillä olisi ollut seksisuhde siihen "Joniin", niin kyllä, totta helkutissa olisi pitänyt kertoa.

Lähettäjä: Vol 
Päivämäärä:   13.9.24 14:57:05

Kerta mökissä oli vapaita makuupaikkoja, niin mies olisi voinut vaihtaa nukkumapaikkansa sinne huomattuaan, että nainen valitsi ihan viattomasti ja vahingossa vaan saman makkarin.
Tyylikästä tarjota naiselle yksityisyys ja mukavuus parisängyssä, sitähän ei tiedä, jos sinne yöksi sitten vahingossa joku eksyy
Oleellista, että mies suoraselkäisesti valitsee oman nukkumapaikkansa parisuhteen sopimukset ja arvostus etusijalla.

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   13.9.24 15:10:25

Ai kauhea, kyllä on aloittaja ollut hyväuskoinen!

Päivämäärä:   13.9.24 15:12:47

"Miehen mielestä on outoa, että olen tästä harmistunut ja suuttunut, koska nainen on hänen kaverinsa ja nyt vaan sattumalta nukkuivat yhdessä."

Mies vielä vähätteleekin tunteitasi. Aivan varmasti petti.

Päivämäärä:   13.9.24 15:13:54

Minusta tuo on jo pettämistä.

1. On tahallaan hakeutunut naisen kanssa samaan sänkyyn.
2. Antaa polttariporukalle, naiselle ja koko hääväelle sen kuvan että sua ei tarvitse kunnioittaa
3. Laittaa ex panonsa tunteet sun edelle

Siinä on sitten aika merkityksetön seikka onko muna käynyt pillussa vai ei. Eihän se mitään uutta edes olisi. Asiat ei siitä mitenkään muuttuisi.

Parisuhteessa kumppania tulee kunnioittaa, vaikka mitään vaaraa seksiin ei olisi. Huolehtia siitä, ettei kellekään jää edes sellaista kuvaa.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   13.9.24 15:23:27

Jso vahingossa viedään tavarat samaan huoneeseen, niin sitten toinen vaan kantaa omat tavaransa pois kun tilanne huomataan. Kaikki muu on epäkunnioittavaa ja epäluotettavaa käytöstä sinua kohtaan.

Lähettäjä: ;; 
Päivämäärä:   13.9.24 16:08:25

Se että mies on kiltti mielestäsi, ei kerro mitään. Moni kilttikin mies on pettänyt. En usko yhdessä nukkumisen olevan mikään vahinko ja vielä että koko viikonlopun ovat näin päättäneet jatkaa. Olen todella pahoillani puolestasi.

Lähettäjä: Jepjep 
Päivämäärä:   13.9.24 16:12:17

Juu, ihan vahingossa samaan huoneeseen ja sänkyyn...

Päivämäärä:   13.9.24 16:12:26

No kun se kiltti mies on ollut niin kiltti, ettei ole voinut sanoa seksiä hamuavalle naiselle ei.

(Siis tämähän olisi se selitys, jos mies jäisi panemisesta kiinni. Ja satavarmasti ovat verestäneet vanhoja muistoja.)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.9.24 16:12:29

Tasan on tapahtunut. Älä nyt tyhmä ole. Kaikki tietää kyllä kun kuvatkin on esillä. Älä anna nöyryyttää itseäsi noin. Jotain rotia nainen!

Lähettäjä: Säsy 
Päivämäärä:   13.9.24 16:22:20

Mun mielestä mies ja nainen voi olla hyviä kavereita. Joidenkin uskoisin jopa voivan nukkua samassa sängyssä ilman seksiä. Mutta jos on ennenkin pantu, niin kyllä sitä nytkin on tehty. Kännissä kaiken lisäksi estot katoaa helposti.

Mulle tuo olisi eron paikka. Voisin jotenkin ymmärtää, jos heti panon jälkeen olisi katunut ja kertonut eli kännihairahdus. Mutta tuo tuntuu jopa suunnitellulla. Vaikea keksiä miten tuossa enää voisi suhdetta jatkaa.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   13.9.24 16:30:29

Pantu on.

Lähettäjä: Wob 
Päivämäärä:   13.9.24 16:36:51

"Minusta tuo on jo pettämistä.

2. Antaa polttariporukalle, naiselle ja koko hääväelle sen kuvan että sua ei tarvitse kunnioittaa

Siinä on sitten aika merkityksetön seikka onko muna käynyt pillussa vai ei. Eihän se mitään uutta edes olisi. Asiat ei siitä mitenkään muuttuisi.

Parisuhteessa kumppania tulee kunnioittaa, vaikka mitään vaaraa seksiin ei olisi. Huolehtia siitä, ettei kellekään jää edes sellaista kuvaa."

Tämä.

Päivämäärä:   13.9.24 17:02:07

ei todellakaan ole sattumaa! on siellä vähintään lusikoitu yöt, ihan hyvin voitu paneskellakin... vahinko ja miehet ei mahu samaan lauseeseen :D

Lähettäjä: Däa 
Päivämäärä:   13.9.24 17:06:18

"
"Minusta tuo on jo pettämistä.

Parisuhteessa kumppania tulee kunnioittaa, vaikka mitään vaaraa seksiin ei olisi. Huolehtia siitä, ettei kellekään jää edes sellaista kuvaa."'

Minä myös olen tätä mieltä. Etenkin tuo kakkoskohta saisi minut todella vihaiseksi!

Ja miten niistä kuvista ilmeni, että ovat nukkuneet samassa sängyssä?

Aivan varmasti jotain seksuaalista on tapahtunut, vähintään hyväilyä ja lusikassa nukkumista.

Päivämäärä:   13.9.24 17:28:01

Mä olisin häipynyt jo sieltä häistä kuvat nähtyäni ja olisi tullut välittömästi ero. Todella epäkunnioittavaa käytöstä sinua kohtaan nukkua samassa sängyssä ex-panon kanssa kaikkien tieten ja vielä kuvatodisteetkin laitetaan hääjuhliin esille! Siis ihan sairaita koko porukka ja nöyryyttävät sinua mennen tullen. Nyt vähän itse kunnioitusta peliin nainen, ansaitset parempaa!

Lähettäjä: 5u3 
Päivämäärä:   13.9.24 17:35:03

Ei ole sattumaa eikä vahinko, että on nukuttu samassa sängyssä ja samassa huoneessa.

Kun yksi on vienyt tavaransa huoneeseen niin seuraava näkee, että siellä on jo jonkun kamat. Kun saa selville, kenen ne on, olisi pitänyt viedä omat romut muualle. Sekään ei ole sattumaa, että kun on tajuttu, että toisen kamat on jo täällä huoneessa, niin sinne on myös jääty majoittumaan. Kyllä tuo oli ihan suunniteltu juttu.

Ja miehethän eivät todellakaan jätä tilaisuutta käyttämättä. Kyllä edes vähän kaverina halaillaan, silitellään ja pussaillaan kun samaan sänkyyn päästään, ja sitten ihan vähän vain nusmaillaan, sekstaillaan ja rakastellaan. Ei se sattumaa ole.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   13.9.24 17:36:04

Menisitkö itse vanhan panon kanssa sänkyyn?

Minä en ainakaan. Kahdesta syystä: joko ex on edelleen mukava ja kiusaus olisi olemassa. Minusta on typerää tai kieltää se. On aivan luonnollista että on tunteita exiä kohtaan. He ovat aikanaan olleet läheisiä, heidän kanssa on kokenut paljon ja sitä varmasti toisinaan katuu. Fiksu ihminen tiedostaa oman heikkoudensa eikä lähde leikkimään tulella vaan laittaa stopin asioille, silloin kun se on helppo tehdä. On helpompi kantaa omat laukut tyhjään huoneeseen kun pimeässä huoneessa laittaa stoppi kun tuttu ex vie käden housuihin ja se tuntuu niin hyvältä.
Jos taas ero on ollut riitaisa tai tunteet merkittävästi muuttuneet exää kohtaan, tuskin haluaa edes olla samassa huoneessa, sama mökkikin on jo sietämistä.

Toinen syy on kumppanin kunnioitus. Vaikka 100% varmuudella tietäisin, että mitään ei tule tapahtumaan, niin miksi laittaisin kumppanini siihen tilanteeseen?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   13.9.24 18:03:11

Vähän vaan lusikassa nukuttiin.

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   13.9.24 18:39:20

Ei todellakaan ole ok!

"Ei ole sattumaa eikä vahinko, että on nukuttu samassa sängyssä ja samassa huoneessa." Niinpä...

Päivämäärä:   13.9.24 21:55:53

Ei tosiaan ok. Ehkä jotenkuten ymmärtäisin jos muita nukkumapaikkoja ei olisi ollut. Sängyt tosiaan yleensä erotettavissa toisistaan ja jos ylimääräisiä sänkyjä vieläpä olisi ollut. Ihan tahallallaan on samaan sänkyyn ajauduttu ja mies kiltti eikä ole voinut tilanteelle mitään kun nainen on käynyt haaruksiin kiinni.

Lähettäjä: Joooo 
Päivämäärä:   13.9.24 22:02:38

Ihan sama onko seksiä harrastettu vai ei. Exän kanssa ei todellakaan nukuta sattumalta samassa sängyssä, kun tilaa on muuallakin. Eli ei ole ok.

Lähettäjä: HT lady 
Päivämäärä:   16.9.24 11:27:10

Nosto. Onko ap jutellut jo miehen kanssa tapahtuneesta?

Lähettäjä: Naenen 
Päivämäärä:   16.9.24 18:45:20

"Varattu ihminen ei nyt vain nuku parisängyssä entisen panonsa kanssa, vaikka olisi kuinka "kavereita"

No TÄMÄ

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   17.9.24 07:05:56

En minä sitä erikoisena pidä, että nukkuivat samassa sängyssä, mutta se on vähintään erittäin kummallista, että häissä esitellään tuollaisia kuvia kaikelle kansalle. Oletko aivan varma, että et nähnyt unta?

Lähettäjä: Kuka 
Päivämäärä:   17.9.24 14:10:05

"mutta se on vähintään erittäin kummallista, että häissä esitellään tuollaisia kuvia kaikelle kansalle."
Jep...

Lähettäjä: totuus 
Päivämäärä:   17.9.24 15:33:45

Jos olet pihtari etkä anna pesää, niin turha valittaa jos miehesi pökkii silloin kun sitä on tarjolla.

Lähettäjä: Tod 
Päivämäärä:   17.9.24 16:06:19

Ei olis itellekään OK että "nukkuisi" ex-hoidon kanssa samassa sängyssä. Enkä kyllä hetkeäkään usko että ovat vain nukkuneet, vaikka nyt ei olisikaan kettu käynyt kolossa niin muuta sellaista on varmasti ollut mikä ei itseäni miellyttäisi omalta kumppaniltani.

Päivämäärä:   17.9.24 16:10:31

"En minä sitä erikoisena pidä, että nukkuivat samassa sängyssä, mutta se on vähintään erittäin kummallista, että häissä esitellään tuollaisia kuvia kaikelle kansalle. Oletko aivan varma, että et nähnyt unta?"

Olen ollut häissä, joissa polttarikansiot on olleet nähtävillä. Itsekin olen yhden sellaisen kaasona ollessani askarrellut. Niissä kansioissa ei tosin ollut mitään aloittajan tapauksen kaltaisia kuvia, kun mitään sen tyylistä ei tapahtunut :D

Päivämäärä:   17.9.24 16:13:18

Eihän sen kuvan tarvitse olla sen kummempi kuin naiskaveri istumassa krapulassa sängyssä ja aloittaja tunnisti miehensä kamat sängyn toisella laidalla.

Lähettäjä: Ajatuskatko 
Päivämäärä:   17.9.24 16:18:20

"Häissä oli polttarialbumit sekä sulhasen, että morsiamen polttareista ja sulhasen polttarikansiosta paljastui yllätys.. Siellää oli useampi kuva, joista käy hyvin ilmi, että tämä polttariseurueen nainen on nukkunut yöt puolisoni kanssa samassa huoneessa parivuoteessa."

Minäkin kyllä ihmettelen noita kuvia. Eli joku on
1. Tarkoituksella ottanut kuvia nukkuvista (?) ihmisistä
2. Tarkoituksella tulostanut nuo kuvat
3. Tarkoituksella laittanut ne esille kirjoihin, jotta kaikki häävieraat näkevät ne.

Eli joko tuo on jonkun mielestä ollut hassu juttu, joku on luullut että ovat pariskunta, tai sitten tarkoitus on ollut täräyttää mies pettämisestä. Joka tapauksessa hyvin mautonta ja inhottavaa...

Päivämäärä:   17.9.24 16:18:56

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 17.9.24 16:13:18

Eihän sen kuvan tarvitse olla sen kummempi kuin naiskaveri istumassa krapulassa sängyssä ja aloittaja tunnisti miehensä kamat sängyn toisella laidalla.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   17.9.24 16:59:08

Olisi kyllä luottamus särkynyt. Olkoot vaikka kuinka pitkä historia, vaan tommonen teko jättäisi niin syvän epäluottamuksen ettten pystyisi uskomaan mitään.

Päivämäärä:   17.9.24 17:22:32

Aloittajan miehelle sama päinvastoin on täysin ok? Eikun varaamaan hotellihuonetta ex panon kanssa, halvemmaksihan se tulee majoittua samassa huoneessa ja mitä nyt parisängyssä voisi sattua?

Päivämäärä:   17.9.24 17:46:08

"Mies sanoo, että nyt vain sattumalta veivät tavaransa samaan huoneeseen ja nukkuivat sitten siellä, eikä mitään tapahtunut. Uskon kyllä miestä, että näin on käynyt ja ei ole pettänyt, mutta olen silti harmistunut ja vähän suuttunut siitä, että ei mennyt nukkumaan muualle huomatessaan näin käyneen. Minua ei haittaisi jos nukkuisi yön kaverinaisen kanssa ison porukan mökkireissulla jos heillä ei olisi takana yhteistä historiaa. Tässä tilanteessa takana on kuitenkin aika kauan kestänyt seksisuhde.."

Olet hölmö ja sinisilmäinen. He on harrastaneet kyllä seksiä. Olen niin paljon nähnyt pettämistä sivusta ja kuullut miten miehet näitä selittävät. Avain on kertoa 99% totuudesta, jättää vain sen itse asian pois.

Päivämäärä:   17.9.24 18:29:06

Kuvilla on yritetty herätellä aloittajaa. Ilmeisesti mies on puhunut miten wx on ollut kevytkenkäinen kiertopalkinto, mutta mitä ilmeisimmin on vain harmissaan kun ei itse kelvannut sille mihinkään vakavaan. Nyt kärkkyy kaveriporukan tapaamisissa kännipanoa edes siltä.

Ja oikeasti jotkut ikuiset kaveriporukat mihin puolisot ei mahdu on jo iso Red flag. Mies on lapsellinen valehtelija

Lähettäjä: meijju 
Päivämäärä:   18.9.24 13:51:22

..

Minäkin kyllä ihmettelen noita kuvia. Eli joku on
1. Tarkoituksella ottanut kuvia nukkuvista (?) ihmisistä
2. Tarkoituksella tulostanut nuo kuvat
3. Tarkoituksella laittanut ne esille kirjoihin, jotta kaikki häävieraat näkevät ne.

Eli joko tuo on jonkun mielestä ollut hassu juttu, joku on luullut että ovat pariskunta, tai sitten tarkoitus on ollut täräyttää mies pettämisestä. Joka tapauksessa hyvin mautonta ja inhottavaa...

---------
Meillä oli duunissa aiemmin yks tyyppi joka nautti kuvata saunailloissa kun porukka kännissä. Sit seuraavalla viikolla (ja myöhemminkin) näytti niitä duunissa kaikille. "Hihhhiihh, Makella meni taas lujaa...kato!"
tämä toistui käytännössä aina kun joku sattui ottamaan enemmän alkoa eli melkein joka kerta kun meillä jotain tapahtumia oli. En tajunnut tuota enkä tajua miks kovin negatiivisia polttarikansioita tehdään.

Itseä suorastaan v*tuttaa tuollaiset henkilöt enkä omiin bileisiini kutsu. Ymmärrän että juhlat on juhlia ja täts it. Ja jos joku panee väärän henkilön kans niin heidän pitää itse selvittää se jos kokevat tarpeelliseksi.

Lähettäjä: Almera 
Päivämäärä:   27.9.24 11:39:12

päivitystä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.