Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naiset treenaa ja miehistä on tullut

Lähettäjä: hinteliä? 
Päivämäärä:   12.9.24 12:30:50

Oletteko huomanneet, että kun nykyään monet naiset käy salilla ja on timmejä ja jopa lihaksikkaita, monet miehet on hinteliä ja tikkujalkaisia, ei lihaksia, ei hartioita, täysin liikuntaa harrastamattomia? Mies on salimies ja hänellekin olen asiaa ihmetellyt, että miksi nykyään niin paljon tuollaisia kun vielä viime vuosituhannella ei hintelyys ollut yhtä yleistä.

Re: Naiset treenaa ja miehistä on tullut

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.9.24 12:32:55

Voidaanko antaa kehorauha miehillekin, kiitos

Lähettäjä: kuku 
Päivämäärä:   12.9.24 12:38:03

En ole kyllä moista huomannut.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   12.9.24 12:38:59

Kyllä suurin osa miehistä on aina ollut joko ihan rimpuloita narukäsiä tai sitten lihaksettomia pullukoita. Ainoa muutos viime aikoina on tosiaan ollut se, että naisille hyväksytään treenaaminen ja lihakset (lähinnä takamuksessa tosin). Osa naisista sitten on uskaltautunut kokeilemaan. Mutta niitä todellisia muskelimasoja ja -maisoja tuskin nykyisin on sen enempää tai vähempää kuin vaikkapa kasarilla.

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   12.9.24 12:45:56

Todella rumaa puhetta toisten kehousta taas kerran.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   12.9.24 12:48:39

Hintelyys ei siis tarkoita ns. normaalikokoa? Olen huomannut saman, verrattuna ysäriin silloin oli naiset hoikempia ja miehet rotevampia, nykyään suurin osa naisista on ylipainoisia ja miehet hinteliä. Ja toki on myös paljon enemmän timmejä naisia, koska fitnessbuumi.

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   12.9.24 12:50:17

Juu juu, naiset ovat ylipainoisia mutta miehet hinteliä :D

Lähettäjä: mutta 
Päivämäärä:   12.9.24 12:52:16

Onneksi jokainen saa kumppaninsa valita oman mielensä mukaan. Joillekin kelpaa kaikki, jotkut on ronkelimpia. Ei tarvitse ottaa ylipainoista naista eikä hintelää miestä. Ei ole ongelma.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   12.9.24 12:52:53

Tästä oli Ylen sivuilla juuri juttua. Nykyään miehet näpyttelee vaan tietokoneita ja kännyköitä niin miesten sormet on muuttuneet hoikiksi ja kädet voimattomaksi. Oma mies, vaikka istumatyötä tekeekin on aina tykännyt rakennella kaikenlaista ja työkalut pysyy kädessä. Kädet surkastuu, jos niillä ei tee mitään fyysistä.

Jutussa todettiin, että naisten käsien koko ei ole pienentynyt samanlailla kuin miesten. Hauskinta oli lukea tuota Ylen jutun kommenttikenttää, jossa kaikenlaiset maratoonarit ja pitkänmatkan juoksijat inisivät että he ovat kyllä hyvässä kunnossa. No niitä maratoneja harvemmin käsillä juostaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.9.24 12:54:03

Ei kiinnosta muiden vartalot jos ei siihen liity rikosta tai huomattavia, ehkä itse aiheutettuja, terveyskuluja. Mutta mahtaisiko olla että hitaampi stamina on enemmän naisen kuin miehen kehotyypillinen juttu?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.24 12:56:49

"miesten sormet on muuttuneet hoikiksi"

Luin saman jutun. Miesten sormuskootkin on pienentyneet, joku 18 on todella pieni miehelle.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   12.9.24 13:05:51

Nykyään miehet näpyttelee vaan tietokoneita ja kännyköitä niin miesten sormet on muuttuneet hoikiksi ja kädet voimattomaksi.
----

Miespuoleisten työkavereiden käsistä näkyy hyvin heidän vapaa-ajan harrastuksensa. Kun kaikkien heidän työnsä on naputella tietokonetta, niin käsistä erottuu hyvin kuka tekee vapaa-aikanaan sitten jotain muutakin, kuin on kännykällä tai käy vähän maastopyöräilemässä.

Lähettäjä: Nee 
Päivämäärä:   12.9.24 13:35:29

Hassua että tuolla kuikelolla nörtillä on isommat ja miehekkäämmät kädet kuin monella raksatyömiehellä tai käsityöläisellä. Huonot geenit jos kädet häviää sukupolvessa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.9.24 13:43:07

Kyllä raksamiesten kourat tunnistaa joukosta. Ennen tuota uutistakin olen itse kiinnittänyt miesten käsiin huomiota, vaikuttaa jopa siihen että kiinnostaako mies seksuaalisessa mielessä. Nykyisellä säädöllä on leveät hartiat mutta hentoset kädet ja kyllä niitä aina vähän katselen että ompas epäviehättävät

Lähettäjä: Exh 
Päivämäärä:   12.9.24 13:45:58

En ole huomannut. Tykkäisin hintelistä, eipä niitä näy. Lihavia näkyy.

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   12.9.24 13:53:25

Miehellä on oltava miehekkäät isot kädet ja naisella sirot kapeat. Joku puhui sormuskoosta niin vihkisormuskoko miehellä 20 ja naisella 16 = viehättävät kädet.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   12.9.24 14:05:14

Minulla on sirot sormet, joita ovat ihailleet monet naisetkin. En tahtoisi luopua sormistani, ne ovat minusta yksi kaunein osa vartalostani.

Hassua, että samaan aikaan kun tasa-arvo etenee ja nuoret kasvavat moninaisuuteen, niin naiset itse ovat alkaneet kaivata takaisin perinteisiä sukupuolirooleja.

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   12.9.24 14:11:41

"perinteisiä sukupuolirooleja"

Ei ns. perinteisesti miehekäs ulkonäkö ole sukupuolirooli.

Onhan se jotenkin hassun näköistä kun nainen on iso täti (enkä tarkoita nyt fitnessnaisia) ja mies on kuikelo.

Vaan vielä erikoisempi versio on se, jossa miehellä on kunnon bodarin yläkroppa leveine hartioineen ja isoine haboineen, mutta jalkapäivät on jätetty väliin ja jalat kuin sukkahousumainoksesta. Salilla näitä jonkun verran näkee eikä voi kyllä ymmärtää, miksi.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   12.9.24 14:16:59

"Onhan se jotenkin hassun näköistä kun nainen on iso täti (enkä tarkoita nyt fitnessnaisia) ja mies on kuikelo."

Mikä siinä on hassua? Sehän on pelkästään tottumiskysymys.

Lähettäjä: Sennutar 
Päivämäärä:   12.9.24 14:22:24

Jos ei viehätä parinvalintamielessä "kuikelot" miehet tai "isot" naiset niin eihän niistä silloin ole kiinnostunut eikä kiinnitä edes siinä mielessä huomiota. Ei kenenkään tarvitse viehättyä sellaisesta mistä ei viehäty. Jos kuikelo mies ja iso nainen kokevat toisensa viehättävinä niin se on ok, mutta yhtä ok on jos hoikkana naisena haluan miehen olevan iso ja lihaksikas salikarju. Kaikenlaisille tuolla näkyy seuraa löytyneen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.9.24 17:40:59

Testosteroni ilmenee miehessä fyysisessä olemuksessa tietyillä tavoilla. Jos on umpi hetero, niinkuin minä, viehättyy korostetusti testosteronin tuottamista piirteistä; leveät hartiat, matala ääni, karhea iho, vahvat käsivarret..lihakset ylipäätään

Lähettäjä: Rallietana 
Päivämäärä:   12.9.24 18:29:41

Sormissa ei ole lihaksia, joten niiden koosta ei voi päätellä mitään ihmisen lihaksikkuudesta.

Lähettäjä: Muhahhaa 
Päivämäärä:   12.9.24 18:32:10

Ei ne lihakset toimistotyössä kasva kädettömillä kaupungin asukeilla. Kun mitään fyysistä ei edes osata tehdä

Lähettäjä: Ara 
Päivämäärä:   12.9.24 19:46:34

Oho taas mitä tekstiä. Voisiko todellakin antaa kehorauhan myös miehille eikä ruotia ulkonäköä pitkiä nettiä? Mun mies on hoikka ja hän on mun silmissä kaikista komein ja seksikkäin. Ei haittaa pätkääkään, ettei hän ole kuten mun ex, jonka kaikki illat meni salilla ja ruoan piti olla pelkkää mautonta proteiinia.

Lisäksi mun miehellä on lihassairaus, joten aika ikävää täällä vaan tuomita hoikkia automaattisesti vain tietokonetta tuijottaviksi ja mitään käsillä tekemättömiksi. Munkin mies tekee savesta ja kipsistä esineitä niillä hoikilla sormilla ja ranteilla.. Miettikää ennen kuin tuomitsette ihmisiä ulkonäön perusteella. Jäätävää, että joutuu nykypäivänä edes huomauttamaan tästä.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.9.24 20:10:45

En nyt tiedä, treenaako naiset miehiä enemmän. Omalla salillani ainakin enemmistö on miehiä. Ja ihan tavallinen sali on kyseessä, ei mikään kehonrakentajien mekka.

Sanoisin että nykypäivänä isompi ongelma on se, että kaksi kolmasosaa suomalaisista on ylipainoisia.

Lähettäjä: Ana Taas 
Päivämäärä:   12.9.24 20:51:53

Faijalla oli aika sirot kädet joten varmaan sieltä perinyt ominaisuuksia. Oma nuoruus meni kitaraa soittaessa ja masturboidessa, mutta myös urheillessa. Lapiotöitä ym. fyysistä ei tarvinnut kaupungissa tehdä, jotakin pientä kesämökillä. Summa summarum minulla on pitkät sormet ja suht kapeat kädet, mutta olen saanut pesää aina kun on mieli tehnyt...

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   13.9.24 11:38:13

Hinteliä? Läskejä sekä miehet että naiset 😆

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   13.9.24 12:05:37

Estrogeeni vedessä e-pillereistä ja ruuassa soijasta. Plus kaikki muut hormonihäiriköt. Kaikki myrkyt ympäristössä, maataloudessa, muoveissa.

Lähettäjä: Vaija 
Päivämäärä:   13.9.24 12:11:23

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 12.9.24 12:32:55

Voidaanko antaa kehorauha miehillekin, kiitos

Ja silti avasit tämän ketjun ja tulit tänne pahoittamaan mielesi, ihan itse XD

Lähettäjä: Vaija 
Päivämäärä:   13.9.24 12:11:58

Lähettäjä: hmm
Päivämäärä: 13.9.24 12:05:37

Estrogeeni vedessä e-pillereistä ja ruuassa soijasta. Plus kaikki muut hormonihäiriköt. Kaikki myrkyt ympäristössä, maataloudessa, muoveissa.

Tämä, meidän hormonit on niin sotkettu + evoluutio.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   17.9.24 11:44:31

Ne naiset jotka treenaa kailottaa siitä joka foorumilla salikuvineen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.