Lähettäjä: Julma?
Päivämäärä: 12.9.24 09:08:14
Onko joillakin takana aikaa, jolloin puoliso ärsytti suunnattomasti joka päivä, mutta ärsytys meni ohi?
Itse sinnittelen suhteessa suoraan sanottuna rahan takia, vielä kuusi vuotta pitää maksella paria isompaa lainaa pois (teen jo maksimimäärän töitä, kolmea työtä ja opiskelen). Puolisosta on ensinnäkin tullut todella sotkuinen. Ärsyttää kun jättää roskat pöydälle, sukat ruoka(!)pöydälle, likaiset tiskit altaaseen jne jne Ei siivoa, minua sen sijaa neuvoo siivouksessa ja kertoo milloin mitäkin pitäisi tehdä. Keskustelu ei auta. Alkaa huutaa ja pitää mykkäkoulua.
On monessa asiassa todella itsekäs ja näkee asiat vain omalta kannaltaan. Ei tee kuorsaukselleen mitään, Olen jo muuttanut toiseen huoneeseen lattialle nukkumaan. En saisi laittaa makuuhuoneen ovea kiinni, koska ilma ei kuulemma kierrä riittävästi! Kuorsaus on todella voimakasta ja kuuluu selvästi oven läpikin. Häntä ei saa töniä tms, koska hänen pitää saada nukkua.
Paljon muitakin asioita on, nuo ärsyttävät tällä hetkellä nyt eniten. Ja ennen kuin tulette huutamaan, että sinäpä olet aarteen löytänyt niin suhteen alussa oli siisti, huomaavainen jne. On pikkuhiljaa muuttunut tuollaiseksi, jota en olisi suhteen alkuvaiheessa katsonut hetkeäkään. Tyhmänä olen laskenut sen varaan, että (pitkä) suhde kestää ja mitoittanut talouteni siihen, että kulut maksettaisiin lähivuosina puoliksi. En tiedä onko mies hoksannut, että minulla ei yksinkertaisesti ole varaa lähteä ja käyttäytyy siksi noin.
Mitä tekisitte tilanteessani, alan olla epätoivoinen kun valoa ei vielä näy tunnelin päässä. Olen yrittänyt ottaa henkisesti etäisyyttä jne. Ei auta paljoakaan. Suoraan sanottuna en hirveästi surisi, vaikka kuolisi kuorsaukseensa joku yö.
|