Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia äänimaljarentoutuksesta?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   10.9.24 19:50:18

Tunteeko siinä oikeasti värähtelyn kehon nesteessä?

Re: Kokemuksia äänimaljarentoutuksesta?

Lähettäjä: >>> 
Päivämäärä:   10.9.24 21:16:36

Ei

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.9.24 21:18:39

Huuhaata.

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   10.9.24 21:21:30

Olen ollut kerran. Ajattelin alkuun että on ihan hölynpölyä, ja kuulin häiritsevästi liikenteen melun maljojen kuminan yli. Seuraavaksi heräsinkin kun rentoutus oli ohi! En ollut omasta mielestäni mitenkään poikkeuksellisen väsynyt mutta mulla oli kyllä noin muutoin toimiva rentoutus :)

Lähettäjä: Sad Lisa 
Päivämäärä:   10.9.24 21:25:01

Olen osallistunut kerran. Erittäin miellyttävä kokemus, menisin uudestaan. Kehon nesteiden värähtelystä en osaa sanoa mitään.

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   10.9.24 21:33:00

Jos nukkuu rentoutuksen niin onko se silloin onnistunut?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.9.24 21:35:37

No ei siinä mitään värähtelyä herran jumala tunne. Muutenhan joka askeleella tuntisi nesteen hyllyvän kehossa :D mutta kyllä ne maljat mussa resonoi ja ihmiselle tekee hyvää laittaa silmät kiinni ja keskittyä vain ja ainoastaan yhteen asiaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.9.24 22:14:19

Rentoutus, meditaatio, kauniita ääniä. Mukavaahan se on. Mutta mistään kehon värähtelyistä en osaa sanoa.

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   10.9.24 22:24:28

Se ennemmnkin resonoi, rentouttaa ja maadottaa. Kerran tuli kuitenkin alaselkä oikeinkin kipeäksi ja oli pitkään. Mikä lie tuli. Ainakin rentoutus oli liian pitkäkestoinen. Rytmihäiriöiselle ei välttämättä sovi.

Päivämäärä:   10.9.24 22:48:32

Kiitos kokemusten kertomisesta, täytyypä kokeilla!

Lähettäjä: ciel 
Päivämäärä:   10.9.24 22:53:59

Olen kerran kokeillut, kun pääsin erään toisen tapahtuman yhteydessä osallistumaan ilman erillistä maksua. Suhtauduin touhuun hyvin ennakkoluuloisesti. Minua häiritsi hirveästi, kun rentoutuksen ohjaaja soitti maljoja ja muita soittimia ihan randomissa järjestyksessä eikä äänistä muodostunut mitään melodiaa tai muutakaan selkeää kokonaisuutta. Laskin katosta ilmastointiaukon ritilöiden rimoja. Jossain vaiheessa nukahdin, mutta en osaa sanoa oliko se itse äänimaljarentoutuksen vai rimojen laskemisen ansiosta :D

Ei ollut minun juttuni, mutta tulipahan kokeiltua.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   10.9.24 23:13:43

Kerran yksityinen sessio ja kerran ryhmässä. En tykännyt, aika tuntui tosi pitkältä, äänet olivat osin ärsyttäviä. Olisin lähtenyt kesken pois, jos olisi alkanut ärsyttämään enemmän. Moni kyllä rentoutuu tai nukahtaa makuuasennossa, se ei varmaan ole mikään ihme.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   10.9.24 23:30:21

Kyllä mun kroppa ainakin resonoi ääniaaltoihin ja pää vaimenee, kun keskittyy maljoihin. Mä oon se jolla aukee joogan loppurentoutuksessa silmät ja alan miettiä työasioita tai mitä ostaa kaupasta.

Lähettäjä: billie 
Päivämäärä:   11.9.24 00:06:33

Tätähän tehdään myös hevosille...;)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.9.24 06:49:31

Minäkin olen kokeillut tyhy-tapahtumassa ja nukahdin. Olisinko nukahtanut, jos kaiuttimista olisi soitettu vaikka luonnon ääniä? Ehkä, mutta olihan se rentouttavaa ja ajatuksia nollaavaa. En silti ehkä menisi uudestaan, vaikka tulisi tilaisuus. Rentoudun mielummin itsekseni.

Päivämäärä:   11.9.24 06:51:50

Siskolle tuli rytmihäiriöitä tuommoisessa.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   11.9.24 12:46:26

Itse tunnen ääniaallot kehossa joten eiköhän se ole se kehon neste joka ääniaaltoihin reagoi. Mulle sopii äänimaljarentoutus tosi hyvin ja siitä on ollut joka kerta apua kehon ja mielen stressin ja jännitysten purkuun.

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   11.9.24 18:47:33

Varmaan rentouttavaa ja mukavaa, mutta en kestäisi sitä huuhaateoriaa. En pystyisi rentoutumaan, jos joutuisi kuuntelemaan selostusta kehon nesteen värähtelyistä ja muusta shaibasta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.