Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Fetissi (om.os)

Lähettäjä: aamu 
Päivämäärä:   8.9.24 23:50:44

Sattupa sitte että tapasin kivan miehen. Tapailtiin pari kertaa ni laukas että on nähny mut rattastuskamppeissa kaupassa ja haluais että komentelisin sitä saappaissa jakokopaikkasissa rattastushousuissa. Perinteiset ilman grippejä ja mielellään eriväriset ku kangasosa. Koulusaappaat mulla onkin jotka ties että kelpaa. Sano että muutama satanen irtoo ku nuolee saappaita ja laukee niiden väliin ja komentelen. Nyt se outo homma: kerkesin ihastumaan täysillä ennen noita haluja. Eikä noi ees hillihte ihastumista, tuntuu et ehkä päinvastoin. Mitähän mä nyt oikein koen. Aika hämmentyny oon. Emmä tiiä et miks ees tänne avaudun mut emmää tiiä että mitä teen.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: mitää 
Päivämäärä:   8.9.24 23:58:49

Siis muutama satanen irtoo..? Rahaa vai?

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   9.9.24 00:22:44

No, että oot siis ihastunu mieheen joka haluaa maksaa sulle dominapalveluista. Ota rahat ja anna palaa!!! Ja jotkuthan tykkää noista leikeistä ja säkin haluat kokeilla xD

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.9.24 01:48:58

Oletko prostituoitu?

Eihän yksikään normaali mies tuollaista ehdottele! Tarjoa rahaa normaalissa parisuhteessa. Niin halventava veto että jättäisin tapailun tuohon. Pervot hakekoon maksullista seuraa muualta!

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: Jaana Järvenheimo 
Päivämäärä:   9.9.24 08:39:56

No tässähän on nyt vain kaksi vaihtoehtoa.

Otat puuhista tarjotut rahat vastaan, jolloin teidän välinen suhde muuttuu asiakas-palveluntarjoaja -suhteeksi.

Jos ihastus on vahvempi kuin rahantarve, ryhdyt pyydettyihin toimenpiteisiin ihan ilmaiseksi.

Ehkä kolmas vaihtoehto on laittaa tyyppi luiskaan samantein kyselemättä.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: aamu 
Päivämäärä:   9.9.24 10:04:55

Ei vielä varsinaista suhdetta oo kun tavattu pari kertaa. Vaikuttais rehelliseltä, ihanalta ja hyvällä huumoritajulla varustetulta mieheltä. Ja ku ei tuo ihan vastenmieliseltä tunnu mun ajatusmaalimassa ni jos antais mennä vaa, kahtois millaseks muuttuu jälkeepäin. Hemmetti ku on vaikeeta taas.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.9.24 10:10:02

Mä en ollut ennen viime vuotta ollut koskaan minkäänalisessa dom/sub -suhteessa ennenkun tapasin aivan ihanan miehen, joka opasti soft-dom tyylisesti mut homman saloihin. Ja nyt en kyllä enää koskaan ota miestä, joka ei tajua tukistaa ja pitää aloillaan.

Eli aloittaja, jos ajatus kiinnostaa, niin anna palaa ja kokeile! Minäkin olen välillä dominan roolissa ja lämpenen siinäkin kovasti! Oma mieheni tykkää käskyttämisestä, sitomisesta ja peppunsa käsittelystä.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: mulle kans 
Päivämäärä:   9.9.24 10:10:35

Mun miehellä on nahkafetissi, ja uskalsi kertoa vasta aika pitkän tapailun jälkeen. Mulle tiukat nahkahousut jalkaan ja hän haluaa kosketella mun reisiä ja sit hinkata paljasta vehjettään housuja vasten. Hänen hommaamat housut, mikäs siinä. Eikä tää nyt jatkuvaa ole, kerran-pari kuukaudessa. Ei tulis mieleenkään ottaa tästä rahaa. Ja onhan tuo oikeastaan aika kiihottavaa minustakin kun alkuhäkellyksestä pääsin.
Jos aloittaja tykkää miehestä ja hommasta, niin sano että siitä vaan kunhan sun ei uusia kamppeita itse tarvitse ostaa. Mies hommaa ne fetissivaatteet ja sit vaan menoksi. Ja että ne sataset voi mies käyttää vaikka kivaan ravintolaan johon voitte sit yhdessä mennä.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   9.9.24 10:12:30

Ja tämä mies itse teki aloituksen.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   9.9.24 12:13:14

Mun miehellä on varmaan jalkafetissi. Kertoi kyllä mieltymyksestään tapailun alussa.
Eli pääsääntöisesti seksiä niin että minulla on sukkahousut jalassa, muuten täysin normaali mies.
On kyllä välillä aika kiihkeätä menoa, molemmat tykkää, alussa olin vähän ihmeissäni. Mahtuuhan näitä maailmaan.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: Ei mullakaan 
Päivämäärä:   9.9.24 12:24:53

Itseäni fetissit ahdistaisi.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.24 12:25:10

Ja taas se yksi täällä roikkuva tyyppi postaa fetisseistään. Mene muualle.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   9.9.24 13:12:52

Tällä palstalla sana on vapaa hyvän maun rajoissa, joten miksi fetisseistä ei saisi keskustella ?
Jos aihe ei kiinnosta, niin pakkoko näitä on lukea ?
Fetissit on yleisiä, mutta eipä niistä kovin huudella.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: aamu 
Päivämäärä:   9.9.24 19:15:25

Kiitti kokemuksista, helpottaa päätöksentekoa.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.24 21:08:30

Näen 4 vaihtoehdon, kyllä suhteessa, vakavassakin, voi olla seksileikki joka sisältää nuo toiveet rahoineen-jos molemmat pitää siitä.

Turha ulkopuolisten narista "maksullisuudesta", joku kiihottuu sormesta pepussa ja joku rahan antamisesta, monen parempipalkkainen mies maksaa rouvan hevosharrastuksen tai perheen etelänmatkan.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.9.24 21:27:32

olisko maksu osa tätä fetissiä? eihän siinä, saahan sitä omalle muijalle antaa käyttörahaa ;) eli jos teidän juttu syvenee, muista jatkossakin vaatia palkka työstä.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: pyh 
Päivämäärä:   9.9.24 21:33:00

Typeriä satuja. Miksi IHMEESSÄ tavalliselle naiselle tarjottaisi toisella treffeillä rahaa seksistä jos hän ei ole prostituoitu. Ei tuo ole normaalia käytöstä!

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.24 22:04:47

Minulle mies tarjosi rahaa shettisorin lainasta, olisi vaimo halunnut kokeilla...

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   10.9.24 01:56:28

Ihmeen jossain tynnyrissä eläviä ihmisiä täällä.
Miten tarvii olla prostituoitu että tarjotaan rahaa palveluksista??
Ihan normaalilta elämältä vaikuttaa.
Ja mitä vaikka olis prostituoitukin, ei sekään kiellettyä ole, mutta silloin rahaa olis pyydetty jo ekalla kerralla, tai muuten on huono bisnes.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: aamu 
Päivämäärä:   14.9.24 17:39:31

Rahat tarkotti varusteisiin, huonosti ilmasin. En oo huora eikä mies sellasta etikkään. Housuostoksilla jo käytiin joten ollaan edistytty asiassa

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   14.9.24 19:36:48

Antakaa mennä ja pitäkää kivaa, voi olla ihan hauskaa molemmin puolin.

  Re: Fetissi (om.os)

Lähettäjä: aamu 
Päivämäärä:   15.9.24 11:11:00

Mä yritän. Kiitos kaikille tukeneille ja positiivisille, on aivan hemmetin tärkeetä mulle tässä tilanteessa vaikka kivalta jännältä tuntuuki.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.