Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oon ollu edellisessä elämässä...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 20:43:07

H*ora. Mistä tämän tiedän? Jo pidemmän aikaa on aina useamman kerran viikossa tullut semmoinen tunne että joku panee mua. Ei kysy mitään, todella törkeästi tunkeutuu mun sisälle ihan kuin oisin joku objekti vain millä ei oo omaa halua. Tulee todella likainen olo tuon jälkeen aina. Oisimpa syntynyt vaikka kastemadoksi.

  Re: Oon ollu edellisessä elämässä...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 20:45:23

Onko sinulla seksuaalista traumaa taustalla?

  Re: Oon ollu edellisessä elämässä...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 20:57:03

Ei ole traumaa. Ja ihan todellisia tuntemuksia vaikka sohvalla istuen.

  Re: Oon ollu edellisessä elämässä...

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.9.24 21:01:07

Voi, ihanan naiivi ajatus että aina olisi ollut niin että naisen halulla on jotain väliä. Naisen osa on ollut aika raadollinen vuosisatoja. Sosiaalisen paineen takia naimisiin on pakko mennä, ja naimisissa velvollisuus on tyydyttää miehen halut. Jos et halua, mies ottaa väkisin ja se ei ole mikään rikos.

  Re: Oon ollu edellisessä elämässä...

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   8.9.24 21:31:57

Visualisoi ympärillesi valkoisesta valosta energiasuoja, joka päästää läpi vain rakkaudellisen energian.

  Re: Oon ollu edellisessä elämässä...

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   8.9.24 21:43:42

siis tuntemus on vain mielikuvitusta. Kuka tämä tunkeutuja on. Voiko olla muka niin että "joku" ajattelee sinua ja sinä tuntisit sen vaikka "se" ei ole edes lähellä. Jos niin on niin kokeilen heti ja kommentoi tähän jos tunnet jotain. Mutta en halua tunkeutua vaan ehkä vain tanssia ja silittää hiuksiasi.

  Re: Oon ollu edellisessä elämässä...

Lähettäjä: Tuulee pään läpi 
Päivämäärä:   8.9.24 22:07:43

Edellistä elämää ei ole ollut, mutta tässä elämässä olet pöhlö. Visualisoi ympärillesi valkoinen pyöreä koppi.

  Re: Oon ollu edellisessä elämässä...

Lähettäjä: Tutkimus 
Päivämäärä:   8.9.24 22:35:16

Jos jonkun ajatus tunkeutuu sinuun laitetaan pystyyn tuntemus. Noin kymmenen minuutin kuluttua ajattelen tiettyä numerolukua. Ota khynä käteen ja paperia ja laita numero ylös. Jos tämä toimii niin voit ilmoittaa numeron vaikka tänne. Katsotaan onko tämmöistä ns,yliluonnollisuutta olemassa. Kerron sitten onko oikein. On siis numerosarja minun oma puhelinnumeroni. voit soittaa vaikka ennen kommentointia.

  Re: Oon ollu edellisessä elämässä...

Lähettäjä: AMOR 
Päivämäärä:   9.9.24 08:37:59

No ei tarvitse olla huora ollakseen haluttava.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.