Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: terv. Posti 
Päivämäärä:   8.9.24 12:28:30

Näin luki paketin seurannassa. En ole sopinut mitään kenenkään kanssa eikä minuun ole otettu mitään yhteyttä, vaan paketin piti tulla automaattiin. Onko muille käynyt näin?

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: Kärsimätön 
Päivämäärä:   8.9.24 12:37:51

Ei ole käynyt. Soita Postille niin saat selityksen

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: Posti 
Päivämäärä:   8.9.24 13:38:58

Tuskin saat mitään selvitystä. Luvattoman suuri osa lähetyksistä hukkuu matkalle

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.9.24 13:56:28

Näitä tulee aina välillä, eikä todellakaan ole sovittu mitään. Paketti saattaa tulla automaattiin tai palautuu lähettäjälle. Se on herran haltuun kun kyseessä on posti...

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.9.24 17:05:07

Jännä juttu. Minulla Posti on toiminut täysin, mutta Matkahuollon ja Schenkerin kanssa saa aina säätää kun sovittu ei pidä. Paketti tilattu automaattiin ja menee 40 kilometrin päähän pisteeseen haettavaksi ja muuta vastaavaa.

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.9.24 17:14:43

Olen seniori-iässä eikä minulle tule minkäänlaisia paketteja! Käyn itse kivijalka liikkeissä ostoksilla, tehkää tekin näin. Silloin tulee paketit varmemmin perille jos ei tule niin peilistä löytyy syyllinen. Vähentäkää tavaroiden hankkimista, niin luonto kiittää.

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.9.24 17:22:25

?, paha vaan, kun ne kaupat ei viitsi myydä kaikkea.. Kilpaillaan vaan samalla tavaralla muiden kanssa.

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   8.9.24 17:33:06

?: Minulla suuri osa paketeista on toiselta yksityishenkilöltä ostettua käytettyä tavaraa. Onko luonnon kannalta parempi uusi tavara kivijalkakaupasta vai saman tavaran kiertäminen henkilöltä toiselle vai sitten se, että itsellesi tarpeeton lähtee sinulta aina kaatopaikalle?

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.9.24 17:53:23

?, en lähde julkisilla 400 km päähän hakemaan yhtä tavaraa, kun posti voi kuljettaa sen muiden pakettien kanssa. Siitä vasta luonto kiittääkin. Oon kuitenkin työssäkäyvä ihminen, ei mulla ole aikaa tai energiaa lähteä reissaamaan joka pikku jutun perässä.

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 20:50:01

Laita siellä chatissa viestiä, sitä kautta on ratkennut asiat ja paketit perille.

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: Töisssä 
Päivämäärä:   8.9.24 22:42:06

Postilla nykyään niin paljon alihankkijoita jotka toimittelee postia ja paketteja niin ongelma on siellä. Postin omat virkailijat tekee täyttä päivää ja varmaan ei lusmuilla . Ei me olla lauantaina töissä ainakaan kentällä.

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   8.9.24 23:30:14

Mulle tulee näitä, kun olen sopinut postin tyyppien kanssa, että saa jättää pihaan, vaikka en vastaisi puhelimeen. Töissä en voi vastata puhelimeen. Tilaan säännöllisesti koiranruokaa.

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   9.9.24 09:29:56

Kyllä ne Postilta yleensä ihan oikeasti soittaa ennen kuin tulevat. Mutta kai noissakin on inhimillisen erehdyksen vaara, että kuittaatkin väärän paketin jakeluajan soitetuksi? Oisko täällä postilaisia paikalla?

Itse valitsen pakettitoimittajaksi aina Postin, jos mahdollista, vaikka olisi kalliimmat toimituskulut. Saan paketin lähimpään asiamiespostiin, jossa käyn muutenkin ruokakaupassa muutaman kerran viikossa ja on ns. matkan varrella, jos vien vaikka lapsia harrastuksiin.

Matkahuolto ja Postnord menevät minne sattuu, pahimmillaan on ollut paketteja kolmessa eri paikassa. Joskus paikkaa on muutettu "mielivaltaisesti", vaikka automaatti ei ole edes ollut täynnä. Ja jos automaati on täynnä, ei viedä seuraavaksi lähempään, vaan "automaattisesti" kauemmas. Muutaman kerran paketti on viety suoriltaan meiltä 30 km päähän. En jaksa tätä säätöä, joten käytän Postia.

  Re: Vastaanottajan kanssa sovittu jakeluajasta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.24 09:58:56

Postissa on vaikka minkälaista suharia, ne terävimmät ei kauaa siellä ole ja tylsimmät kynät sitten olettaa milloin mitäkin. Jos kerran on sovittu, niin laitan aina sovittu tyyliin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.