Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   8.9.24 12:22:56

Treffailtu muutamaan kertaan kiihkeissä merkeissä ja tavatessa tyyppi on aivan eri ihminen, kuin millaisen vaikutelman saa viestitellessä. Vähän luonteeltaan semmoinen huithapeli että toisten tunteita näyttää olevan hankala ottaa huomioon. Antaa ymmärtää että tavataan vielä ja välillä suunnittelee reissuja ym., sitten kuitenkin on pitkiä aikoja ettei kuulu mitään, ei välttämättä vastaa viesteihin tai kommentoi jotain lyhyesti. Olen itse ihastunut ja järki huutaa että juokse.. päätin että nyt en itse ota ollenkaan yhteyttä ennen kuin mies soittaa ja kertoo haluavansa nähdä.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: Lea 
Päivämäärä:   8.9.24 12:24:03

Juokse. Mies et tapojaan muuta.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   8.9.24 12:30:33

Öh, miksi katselet tuollaista?

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: Bb 
Päivämäärä:   8.9.24 12:33:18

Liekö tapailee meitä molempia. Mulla ihan samanlainen kuspää. Ihanaa on ja seksi sujuu, mut sit ghoustaa viikoksi ja yhtäkkiä taas kyselee mitä kuuluu.
Jos Mies ei tässä suhteen alkuhuumassa ole ihan hulluna sinuun ja halua tavata suunnilleen koko ajan, ei se siitä parane, päin vastoin. Puhuu sut vaan helpoksi, käy panemassa kun ei muualta irtoa ja muutoin elää sinkkuelämää. Unohda. Minäkin ilmoitin että tää oli nyt tässä.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: kr 
Päivämäärä:   8.9.24 12:35:02

Miksi olet varalla? Anna olla äläkä vastaa jos ottaa yhteyttä.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   8.9.24 12:38:06

Ei itse ymmärrä lainkaan tuollaista toimintaa. Jos ei kiinnosta, eikö olisi helpompaa se reilusti ilmoittaa eikä jauhaa sontaa tapaamisista. Tai ainakin itse toimin näin, kerron reilusti missä mennään jos jonkun kanssa ei natsaa niin ei tarvi pitää enää yhteyttä.
Kai tässä toi ihastus pohjalla miksi en osaa sanoa miehelle että soronoo. Vähän semmonen laastari itselle, hän on pitkän suhteen jälkeen ollut eka jonka kanssa sukat pyörii jaloissa eikä korvaavaa oo vielä löytynyt

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.9.24 12:53:18

Vois ajatella että itse pidän "varalla" yhtä miestä. Hän on innokas viestittelijä, minua ei niin innosta se. Mies on ihan ookoo mukava ja meillä on kiihkeitä illanviettoja. Ei se suuremmin ole puhuttu yhdessäolosta mutta aina välillä annan ymmärtää etten etsi ainakaan perinteistä parisuhdetta. Hyvää seksiä ja hauskanpitoa silloin tällöin ja muuten elän omaa tyydyttävää elämääni.
En varsinaisesti ole ihastunut tähän mieheen, mutta hän on hauskaa seuraa ja seksi on tyydyttävää.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.9.24 12:55:24

Eli seksin ja seuran takia pitää sinuun yhteyttä, mutta ei jaksa jatkuvaa yhteydenpitoa. Jos haet parisuhdetta tai tiheämpää yhteydenpitoa, niin ala keskittyä seuraavaan ja jatka matkaa

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 12:56:00

Sinä et ole se oikea, kun löytyy mielenkiintoisempia, pitää kokeilla mimmoista niiden kanssa olisi.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   8.9.24 13:05:18

Juokse. Mitä sinä tuollaisen ukon perään haikailet?

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: Kira 
Päivämäärä:   8.9.24 13:34:22

Mulla osoittaui tuollainen juopoksi. Kun oli putki päällä, ei kuulunut mitään.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.9.24 13:36:17

Mulla taas varatuksi, enkä ollut edes ainoa kenen kanssa sääti vaimon selän takana...

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   8.9.24 13:50:07

Varmaan ihan samasta syystä kuin nainen pitää jotain heppua varalla? Eli kun tulee yksinäinen olo/panettaa, niin otetaan yhteyttä. Arki vähäpätöisine ja puuduttavien puurtamisineen ja murheineen ei nappaa tämän toisen kanssa.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   8.9.24 20:21:51

Öö olisko sellanen vanhan ajan kaupparatsu jolla on nainen joka kaupungissa :D ja onhan näitä jotka on "työmatkalla" ja kotona oottaa muija ja muksut sitten tätä huithapelia.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   8.9.24 21:02:18

Minusta on vähän hassu ajatus tuo, että mies pitää naista varalla. Ihan kuin nainen olisi jokin esine.

Ihmisuhteet ja tunteet on vaikeita ja monimutkaisia asioita. Toki on manipuloivia tyyppejä, jotka tarkoituksella tekee asioita. Mutta suurin osa kyllä toimii enemmän tai vähemmän tunteiden varassa ilmsn että taustalla on mitään sen suurempaa ajatusta.

Tässä veikkaan että mies ei ole niin varma tunteistaan. On kiva viestitellä ja herätellä sellasta ihastumisen tunnetta, mutta ehkä ole kuitenkaan niin ihastunut, että jaksaisi olla aina viestittelemässä tai että haluaisi kehitellä mitään vakavampaa. Tai tyyppi oikeasti on vähän huithapeli, jpka aidosti unohtaa vastata, kun hyppää tekemään jotain muuta.

Sitä voi ja kannattaakin ihan jokaisen vetää ne omat rajat ja tavoitella sitä mitä haluaa. Jos tyyppi kiinnostaa edelleen, puhuu hänen kanssaan että mikä homma. Ja jos kiinnostud lopahtaa, aidosti lopettaa yhteydenpidon eikä jää siihen tilanteeseen. Tai jos vaan seksi ja satunnainen homma kiinnostaa, sitten jatkaa sitä.

Naiset usein valittavat esineellistämistä, mutta valitettavan usein naiset myös itse valitsevat sen roolin ja siten edesauttavat tilannetta. Sitä voi myös aktiivisesti toimia toisin.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   8.9.24 21:04:36

Joo, naisen vika taas!!

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: Jenni 
Päivämäärä:   8.9.24 21:09:37

Alkaako jompikumpi T kirjaimella?

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: Xxz 
Päivämäärä:   8.9.24 21:11:13

” Lähettäjä**
Päivämäärä8.9.24 21:04:36

Joo, naisen vika taas!!”

Ei vaan ei kenenkään vika. Kaksi ihmistä toimii eri tavoin ja siksi ovat eri mieltä asioista. Ei silloin tilanne ole kummankaan vika. Minusta on kumma kun aina pitää huutaa että tilanne olisi miehen vika tai sitten ”joo aina kaikki on naisen syytä!!1!1!”

Ei asiat aina ole kenenkään vika tai kenenkään syytä.

Kun kaksi ihmistä kommunikoi, aina tulee väärinymmärryksiä, asioita jää sanomatta ja toista tulkitaan eri tavoin. Sen sijaan että syyttelee toista ja jää ihmettelemään, kannattaa jutella ja miettiä mitä itse haluaa. Vain siten voi saavuttaa asioita omassa elämässään.

  Re: Mikä saa miehen pitämään naista ns. Varalla?

Lähettäjä: Vinkkivitonen 
Päivämäärä:   8.9.24 22:18:38

Samanlainen tapaus paljastui kaksisuuntaista sairastavaksi, joka hoiti mielialaongelmiaan alkoholilla. Kun meni hyvin, niin pidettiin yhteyttä paljon, nähtiin ja tehtiin asioita. Sittenkun painui sinne murheen laaksoon, niin koko äijästä ei kuulunut mitään. Aikansa kun rypi ja ryyppäsi, niin homma lähti aina uuteen nousuun, kunnes taas meni kivi kenkään ja palattiin pohjamutiin ja kierros lähti taas alusta. Tämän kokemuksen äänellä sanon että juokse, ennenkuin rakastut. On raskasta elää vuoristorataihmisen mukana.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.