Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: Tankkipönkki 
Päivämäärä:   8.9.24 01:21:59

En ole moisiin uskonut mutta osallistuin kerran istuntoon, sain viestin edesmenneeltä mieheltäni, meedio tiesi asioita jotka oli vain minun ja mieheni välisiä. Tänään osallistuin toiseen, ja isältäni tuli viesti, kaikki meedion kertoma täsmäsi jälleen.

Olen siis täysin skeptikko, ja suhtaudun todella varauksella tälläiseen ns huuhaahaan.. mutta pistää miettimään mistä nämä saavat nämä tiedot? Kumpikaan meedio ei ole tiennyt nimeäni eikä mitään muutakaan minusta.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   8.9.24 07:27:07

En ole meedioihin tekemisissä ollut mutta selvännäkijöihin muutaman kerran. Aivan ällistyttävää. Esim puhuin ihan muista asioista ja tämä sanoi että sinulla on oikeassa jalassa vikaa. Ja kyllähän olikin, en oikein pystynyt kävelemään kun polvi oli kipeä. On kyllä joitakin näkijöitä kun ei taida tietää.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   8.9.24 08:10:28

M, tarkkaili sinua ja huomasi ettet käytä oikeaa jalkaasi oikein.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   8.9.24 08:12:50

Ihmisen kehon kielen kun tuntee, voi juttua johdatella. Jos joku juttu ei tapahtunut isän kanssa, niin jonkun toisen.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: Ghh 
Päivämäärä:   8.9.24 08:30:57

Ihmisten asiat eivät myöskään ole niin ainutlaatuisia ja harvinaisia kuin itsestä usein tuntuu.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 10:44:14

Mistähän tuollaisia istuntoja löytäisi, olisi mielenkiintoista.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   8.9.24 12:01:09

Joo, puhelimessa oltiin.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 12:05:09

Puhelinennustaja sanoi, että isompaa terveysmurhetta hän ei tulevaisuudessa näe, mutta selkä. Ihmettelin hiukan koska ikinä se ei ole vaivannut. No, puolen vuoden päästä sitten napsahti ja nyt kärsitty kolme vuotta eikä loppua näy...

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: Silmään sahatut 
Päivämäärä:   8.9.24 12:52:36

Mitä mieltä huijareista pitäisi olla?

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 13:03:21

Huijarit ovat vähän epärehellisiä, rahastavat ihmisten hyväuskoisuudella.. Minäkin voisin kokeilla, niin moni on kautta aikojen sanonut, että olen hyvä arvaamaan ja että miten voin tietää. Olen nähnyt myös enneunia, ovat myöhemmin toteututneet.
Kuolemista ja mm näin vähän ennen Kalle Kustaan joidenkin salaisten menojen paljastuttua unen, että hän oli rantatiellä ja katosi sieltä epämääräisen porukan kanssa jonnekin talojen kätköihin.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   8.9.24 13:04:27

Mun kaveri on hurahtanut aivan täysillä noihin. Huh huh, ei voi muuta sanoa.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 13:08:28

Ai niin ja asiaan, olin itse meediolla kerran yksityisesti. Sanoi näkevänsä isoäitini, joka eli vielä kun synnyin mutta en muista häntä, mutta ei mitään viestiä tai sellaista ja sitten näki jonkun ilkikurisen miehen.. en tiedä mitä siitä kostuin, tarkoitti ehkä yhtä poikaa, jonka kanssa tapailtiin pariin otteeseen, kuoli 3-kymppisenä. Siis ei mitää ihmeellistä kokemusta meediosta.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 14:30:23

Onnistun ilmeisesti myös lähettämään positiivista hyvän mielen energiaa huonosti voivalle, negatiivinenkin on joskus onnistunut, mutta mitään negatiivista en todellakaan hallua välittää....... mutta ehkä näilläkin spekseillä joku ajattelisi rahastaa.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: vastapuoli 
Päivämäärä:   8.9.24 19:03:37

Entinen lavahypnotisoija Sami Minkkinen vaihtoi pimeyden puolelta valoon. Hän on kertonut videoillaan kokemuksistaan. Suosittelen katsomaan. Kyllä siellä huijarien seassa on myös niitä, jotka tekevät yhteistyötä pimeyden henkivaltojen kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=bd_wVtcBFnU

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: Stiina 
Päivämäärä:   8.9.24 19:29:49

YouTubesta löytyy useita videoita esimerkiksi Astral TV:n asiajantuntijoista. Tekevät tärkeää työtä lähes ilmaiseksi, joskus jopa omalla kustannuksellaan.

😁

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   8.9.24 20:31:13

Soitettiin joskus teineinä tällaiselle puhelinennustajalle ja kysyttiin milloin joku asia tapahtuu. Ei pitänyt paikkaansa ennustus. Tuttavan tuttava tekee näitä puhelinennustuksia ja sanoi että pitää olla hyvä keskustelemaan ja että ihmiset monesti ennustavat itse itselleen.

Mutta sitten taas olisi mielenkiintoista kokeilla tällaista "oikeaa" ennustajaa koska olen myös kuullut noita ällistyttäviä juttuja mitkä pitäneet paikkaansa. Toisaalta hieman jopa pelottavaa.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 20:35:42

Mistä.löydän meedion joka kertoo viestin edesmenneeltä perheenjäseneltä?

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: Kesämies 
Päivämäärä:   8.9.24 20:58:50

Ennustan että sunnuntai vaihtuu maanantaiksi 9.9.24 00:00:00

Niin ja jos otat joulukinkun aattoehtoona sulamahan vasta saunan jäläkehen puoli yhyreksän uutisten aikahan, niin ei se aattona kerkiä sulamahan.

Uunnavuonna o kyllä tuorehempaa potkaa hernesrokas.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   8.9.24 21:26:57

Meediot ja muut ennusstajat osaavat johdatella kysymykdillä ja puheillaan sekä seuraavat eleitä

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   8.9.24 21:56:41

"Meediot ja muut ennusstajat osaavat johdatella kysymykdillä ja puheillaan sekä seuraavat eleitä"

https://en.wikipedia.org/wiki/Cold_reading

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: Stiina 
Päivämäärä:   8.9.24 21:57:53

Lähettäjä: ??
Päivämäärä: 8.9.24 21:26:57

Meediot ja muut ennusstajat osaavat johdatella kysymykdillä ja puheillaan sekä seuraavat eleitä

Pitää paikkaansa. Muistan kun eräs asiakas soitti minulle joskus 90-luvun lopulla Mobira Talkman NMT-puhelimella. Kyseli jotain edesmenneistä sukulaisistaan. Seurasin koko ajan soittajan ilmeitä ja eleitä, ja valehtelin, "niin että oksat pois"

Nykyään puhelut (lankapuhelimia lukuunottamatta) ovat todella hankalia salauksen vuoksi, mutta yritän valehdella ja jauhaa paskaa entiseen tapaan.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.9.24 23:30:39

Minkkinen on pelkkä pelle.

Uskon että joillakin ihmisillä on kuudes aisti. Ja että sitä voi harjoittaa.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: Kaikkea kanssa 
Päivämäärä:   8.9.24 23:55:29

Mikä on Kuudes aisti ja mikä viides.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.24 03:16:21

En tiedä uskonko, mutta Marja Pennasen istuntoon haluaisin.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: N54 
Päivämäärä:   9.9.24 11:48:35

Alalla on sekä huijareita että tietäjiä. Itse kävin kerran eräällä kuuluisalla meediolla, joka tiesi ihan uskomattomia asioita minusta ja miehestäni ja kertoi minun tapaavan erään ystävän tulevaisuudessa. Kuvasi tarkkaan ko. hlön. Ja juuri sellaisen tapasin. Hänestä tuli paras kaverini.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.9.24 12:38:32

Uskallatteko kertoa näiden hyvien luotettavien meedioiden nimiä? Haluaisin kokeilla, mutta kun alalla on huijareitakin..

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   9.9.24 12:48:54

? Stiina Sahari on noita, hyvällä tavalla:). On Astral-tv:ssä. Kun tv:stä tuli ohjelma niin juonsi usein siellä. Nyt nettisivuilla on pitkä liuta selvännäkijöitä ja Stiina sielläkin mutta harvemmin taitaa enää olla linjoilla.

  Re: Mitä mieltä olette meedioista

Lähettäjä: N54 
Päivämäärä:   9.9.24 12:52:07

Harriet Piekkola

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.