Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuuntelijamatkat, seuramatkat..

Lähettäjä: Dirkie 
Päivämäärä:   7.9.24 18:20:12

Minkälaisia nämä käytännössä ovat? Ollaanko koko ajan samassa porukassa?

  Re: Kuuntelijamatkat, seuramatkat..

Lähettäjä: Bussimatka 
Päivämäärä:   7.9.24 22:39:55

Olen ollut vain bussimatkoilla, joten en tiedä, miten lentäen toteutettavat seuramatkat toimivat.

Bussimatkat ovat helppoja: edellisenä iltana matkanjohtaja sanoo, koska seuraavana päivänä lähdetään. Sitä ennen käyt hotellissa aamupalalla ja sitten riittää, että on oikeaan aikaan bussin luona. Porukalla mennään bussissa, kun pysähdytään, välillä mennään porukassa (joku opastettu kierros tms), välillä kierrellään yksin tai pienemmissä porukoissa. Usein yhteinen ohjelma loppuu iltapäivällä ja palataan hotellille. Sitten on vapaata aikaa tehdä mitä haluaa. Joillain matkoilla voi olla yhteinen illallinen hotellilla, mutta ne alkavat olla harvinaisia. Niin moni haluaa itse valita, missä syö illallisen.

Joillain matkoilla voi olla ”vapaapäivä”, eli ei mitään yhteistä ohjelmaa. Saa tehdä mitä haluaa.

  Re: Kuuntelijamatkat, seuramatkat..

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.9.24 23:10:16

Olen haaveillut tuollaiselle bussimatkalle osallistumisesta, niitähän tehdään ihan Etelä-Eurooppaa myöten. En tykkää lentää ja olisi tarkoitus mennä yksin, niin tuntuisi turvallisemmalta mennä porukalla, eikä tarvitsisi yksin kulkea missään juna-asemilla ties mihin aikaan.

Tuntuvat olevan tosi suosittuja ja näyttävät myyvän nopeasti loppuun.

  Re: Kuuntelijamatkat, seuramatkat..

Lähettäjä: Dirkie 
Päivämäärä:   7.9.24 23:24:53

Bussimatkaa olen harkitsemassa minäkin. Yllättävän halpoja tuntuvat olevan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.