Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.9.24 16:45:46

Te joiden mielestä leggingssit ei ole housut, vaan vaativat tunikan/mekon tms. Mites sitten toimitaan jos näiden kiellettyjen legginssien kanssa ihan samaa kangasta olevat housut levenevät lahkeesta? Tarviiko nämäkin mekon /tunikan kaveriksi?

Entä missä menee raja housujen ja kalsareiden välissä?
Ja miksi teitä ärsyttää jos jollain ei ple teidän kriteerien mukaiset housut?

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.9.24 16:50:03

Mua ei ärsytä ollenkaan muiden pukeutuminen, siitä vaan anna mennä.

Itse käytän legginsejä ainoastaan yöhousuina tai kotihousuina, siis näkyyhän niistä läpi niin sen takia. Enkä tuntisi oloani mukavaksi jos sellaisilla housuilla tuolla kaupungilla kulkisin ja tietäisin, että kaikki muhkurat ja alusvaatteet näkyy.

Mutta mulle on tosiaan ihan se ja sama missä vaatteissa muut tuolla kulkevat.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   7.9.24 17:06:58

Minulla raja menee siinä läpinäkyvyydessä. Vaate on vaate, jonka tarkoitus olisi peittää. Noh, myös lämmittää vähän enempi.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.9.24 17:12:03

Helteellä ei tarvi lämmitystä. Leggingsit kivan viileät. Eikä kaikista näy läpi :)

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.9.24 17:46:03

Ei ärsytä muiden pukeutuminen, mutta minusta leggingsit ei ole housut enkä itse pitäisi niitä ilman pidempää yläosaa muuten kuin salilla. Ihan sama koskee flare-puntteja. Ja mulla on kyllä ihan napakka ja treenattu takapuoli. Välillä ihmettelen, miten joku haluaa esitellä jokaista muhkuraansa tuolla ihmisten ilmoilla, mutta kuten sanoin, ei se minua ärsytä. Ehkä pikkuisen huvittaa vaan.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   7.9.24 17:48:13

Eihän kaikista legginseistä näy läpi. Ja ei näin lämpimällä vaatteiden tarvitse juuri lämmittää :D

Itse pidän myös housuina. Saatan pitää hupparin tai t-paidan kanssa, mutta en tunikoiden. Ne on vähän liian tätimäisiä minun makuun.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: .2 
Päivämäärä:   7.9.24 18:23:46

Ei minua ärsytä, huvittaa vain. :)

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.9.24 18:25:51

En nyt tiedä millaisista leggingseistä puhutaan, mutta itse ainakin kuljen urheiluleggingseillä päivittäin. Inhoan farkkuja ja kaikkia muita housuja millä on vaikea liikkua. Sellaisilla puuvilla-/trikooleggareilla en kulkisi kaupungilla, mutta muiden kulkeminen ei haittaa.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.9.24 18:49:22

"Välillä ihmettelen, miten joku haluaa esitellä jokaista muhkuraansa tuolla ihmisten ilmoilla, mutta kuten sanoin, ei se minua ärsytä."

Miksi luulet ihmisten esittelevän jotain?

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.9.24 19:08:52

Selvästi täällä moni ajattelee vain niitä "alusvaate"leggingsejä, itselleni taas tulee tuosta sanasta mieleen enemminnkin teknistä materiaalia olevat urheilulegginssit. Niitä käytän aina salilla ja usein kotihousuina, kävelyillä jne. Ja niistä ei todellakaan näy läpi! Ei tarvitse myöskään muhkuroita esitellä, kun niitä muhkuroita ei ole, on vain treenatut jalat :D

Siis ne alusvaatteeksi tarkoitetut leggginsithän on sama asia kuin sukkahousut, niistä vain puuttuu pala kangasta jalkaterän kohdalta. En näe niitä "oikeina" housuina, jotka voisi pukea päälle alaosaksi.

Mutta toki tunika + legginssit -yhdistelmä on myös mielestäni aivan kamala.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.24 19:28:33

” Miksi luulet ihmisten esittelevän jotain?”

No eikö se ole esittelyä, jos laittaa jokaikisen hyllyvän makkaran toisten silmien eteen sen sijaan, että yrittäisi vaikka tasoittaa niitä?

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   7.9.24 19:38:41

”No eikö se ole esittelyä, jos laittaa jokaikisen hyllyvän makkaran toisten silmien eteen sen sijaan, että yrittäisi vaikka tasoittaa niitä?”

Mitä ihmettä? Oletko myös sitä mieltä, että on raiskatun oma vika kun kerta esitteli itseään hameessa?
Aika harvoin ihminen ajattelee esittelevänsä itseään muille ihan tavallisessa arjessa. Johonkin se on pakko pukeutua ja yleensä kannattaa valita sellaiset vaatteet joissa itse viihtyyy. Mikään selluliitti tai muhkurat ei ole syy peitellä itseä. Toivottavasti sinun itsetunto joskus kohoaa ja ymmärrät, että ihminen voi vapaasti pukeutua ilman, että haluaa esitellä itseään.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.24 19:47:15

No en todellakaan ajattele noin raiskauksesta, nyt puhutaan ihan eri asioista. Minusta on kiva pukeutua tyylikkäästi ja koen, että se on myös kohteliasta kanssaihmisiä kohtaan. En pidä vaikkapa siitä, että miehet esittelevät paidattomia ylävartaloitaan muualla kuin uimarannoilla tai vastaavissa paikoissa. Minun puolestani ihmiset saavat kuitenkin vapaasti pukeutua, miten haluavat. En vain ymmärrä, miksi he haluavat (minun mielestäni) niin rumasti pukeutua, ja siitä tässä topicissa kai oli kyse?

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   7.9.24 20:02:12

Ei ärsytä käytän itsekkin, talvella hyvät toisen housujen alla
Huvittavaa vaan kun jotkut pukeutuvat nkkn tiukkoihin, että keskisauma uppoaa kankkusten väliin tai lähes läpinäkyviin joists näkhh alushlusut alta. Ihmiset saa mämemmä pukeutumaan mihin tahansa kun sanotaan olevan muotia
Eilen viimeksi näin kaupassa naisdn joka halusi korostaa takamustaan ja kedkisauma syvällä persvaossa, teki mieli kysyä eikö hknkaa oli sen verrsn tukevaa keskisauman ommel

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Tui 
Päivämäärä:   7.9.24 20:04:33

Mikä on kenenkin tyylikäs?
Omasta mielestäni esim kaikki marimekon vaatteet aivan hirveita enkä ymnärrä miksi joku haluaa sellaisiin hirvityksiin pukeutua ja ovat kaukana tyylikkäistä.
Unikko kuvio aiheuttaa jo oksennus reaktion :D

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.9.24 20:06:24

Eiköhän se rumuus ole aika subjektiivinen asia? Kyllä minä urheillessa käytän niitä urheilulegginssejä, ovat mukavimmat housut ja kaiken lisäksi näyttävät mielestäni hyvältä.

"No eikö se ole esittelyä, jos laittaa jokaikisen hyllyvän makkaran toisten silmien eteen sen sijaan, että yrittäisi vaikka tasoittaa niitä?"

Siis hyvät legginsithän nimenomaan tasoittavat niitä ihon muhkuroita. Sitten taas sellaiset housut, joissa on esim. liian kireä vyötärö tai liian kapea vyötärönauha tekevät ihan normaalipainoisellekin makkaroita.

Ongelmasi oli vissiin nyt se, että ylipainoiset pukeutuvat legginsseihin. Johonkin kai heidänkin kuitenkin pitää pukeutua liikkuessaan? Shortsithan ne vasta paljastaisikin muhkurat, joten ne ei ainakaan käy...

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.9.24 20:18:21

Eihän se mun häpeäni ole, jos joku haluaa kulkea kalsareissa kaupungilla. Hiukan voi tosin huvittaa. :D

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.9.24 21:48:48

Nykyiset legginsit on aika erilaiset kuin ne jotka aikoinaan oli. Ennen oli tosiaan kalsarimaisempia, nykyään urheiluhousumaisempia.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.24 21:56:15

Minulle on ihan sama miten muut pukeutuvat.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Huu 
Päivämäärä:   7.9.24 22:06:26

Paksuhkot urheilulegginssit ovat minusta ok julkisella paikalla. Tilaisuus/paikka huomioiden tietenkin. Juhlahousut ne eivät ole ja jos menen vaikka kultasepänliikkeestä ostamaan kallista korua, hieman herättäisi ihmetystä, jos myyjä olisi urheilulegginsseissä.

Sellaiset alusvaatelegginssit, joita ysärillä kutsuttiin pitkiksi kalsareiksi, eivät mielestäni kuulu julkiselle paikalle. Eivät tunikan kanssa eivätkä ilman. Tunikan/hameen kanssa niistä tulee liikaa mieleen ysärin lopun ”farkkujen päälle hame” muoti, joka oli jo silloin mielestäni aivan kamalaa. Kotona saatan olla alusvaatelegginsseissä, kun olen yksin enkä odota vieraita. Ne ovat kätevät, jos on liian kylmä shortseille, mutta liian kuuma collareille.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   7.9.24 22:09:20

”En vain ymmärrä, miksi he haluavat (minun mielestäni) niin rumasti pukeutua, ja siitä tässä topicissa kai oli kyse?”

Etkö ymmärrä erilaisuutta? Sinä saat pukeutua mielestäsi tyylikkäästi, mutta kaikki eivät halua tehdä niin. Joku voi ajatella sinun vaatetuksesta, että miksi ihmeessä haluat pukeutua noin rumasti.
Ihmiset ovat erilaisia ja pitävät eri asioista. Mikä siinä on ihmeellistä?

Minäkin pidän tietynlaisesta tyylistä, mutta en oleta, että kaikkien muidenkin täytyy. Jotkut ovat todella kiinnostuneita muodista ja panostavat tyyliin ja merkkeihin. Jotkut haluavat halvinta ja jotkut mukavinta. Jotkut pitävät tiukoista trikoista ja toiset löysistä ja kolmannet farkuista.

Mitä ihmeellistä siinä on, että joku pukeutuu eritavalla kuin mistä sinä pidät?

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   7.9.24 22:16:27

Ei minua ärsytä muiden pukeutumiset. Itse en noin pukeutuisi, kun on minun mielestä rumat, enkä tykkää. Mutta jos joku tykkää, niin senkun pukeutuu. Jollain on varmasti oma mielipiteensä minunkin pukeutumisesta, mutta jokaiselle mielipiteet sallittakoon.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 22:22:43

Kerran menin leggingsit jalassa kaverille, kysyi et haluutko lainata housuja kun öt lähteny sukkahousuiss.. ollaan yli 40 ja naisia

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   9.9.24 00:26:56

Legginsit on kalsarit. Mikään tunika tai muu ei niitä pelasta. Aivan hirveä vaatekappale, joka pitäisi lailla kieltää. Hameen kanssa aikuiselle naiselle kuuluu sukkahousut, ei mitkään kalsarit.

Urheilutrikoot on sitten eri juttu.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   9.9.24 00:32:03

Käytän paljonkin legginsejä, en mitään ohutta kangasta ja ne näyttää hyvältä mun päällä. Harmi, jos joku ahdistuu.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   9.9.24 01:17:02

Pakkoko käyttää läpinäkyviä? Ja sit vielä jotain pikkareita alla että ne varmasti näkyy. Mulla on kaveri joka käyttää niitä kommandona, mutta se tyyppi on oma lukunsa.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   9.9.24 05:15:46

Vastasiko kukaan aloittajan ensimmäiseen kysymykseen? Nuorisollahan on nykyään muodissa mustat leggingsikankaiset housut, joissa leveät lahkeet. Eikä katukuvassa näkyvistä housuista ainakaan näy läpi.

Kalsaritkin ova housut. Alushousut. Eli housujen ja alushousujen rajaa on mahdoton vetää, sillä molemmat ovat housuja.

Minulla on tekonahkaiset musta leggingsit eikä niitä kyllä millään pystyisi käyttämään kalsareita jonkun toisien housujen alla.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   9.9.24 08:56:26

Miksi niitä legginssejä käyttää erityisesti ei niin hoikat?

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Baas 
Päivämäärä:   9.9.24 09:13:32

Mites sitten ratsastusleggingsit, onko niissäkin kiellettyä liikkua tallin ulkopuolella, ettei vaan paikat hylly kenenkään silmille? Ihan samaa kamaa kuin muutkin jumppatrikoot, lätkästy vain silikonipaikat pyllyyn.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.24 19:45:07

"Hameen kanssa aikuiselle naiselle kuuluu sukkahousut, ei mitkään kalsarit."

Kai tajuat, että legginsit voivat näyttää aivan sukkahousuilta materiaaliltaan ja ohuudeltaan, ainoa ero voi olla se, että niistä puuttuu se jalkateräosa?

Jos naisella on vaikka saappaat tai nilkkurit jalassa, niin sinähän et pysty erottamaan, onko hänellä sukkahousut vai (hui!) legginssit.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   9.9.24 20:03:39

Ite mietin mistä väite että näkyy pakosti läpi ja korostaa muhkuroita? Itse käytän paljon urheilumallisia, ne päinvastoin ns silottaa ja ei todellakaan näy läpi vaikka miten pyllistelee!

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.24 20:08:48

” Jos naisella on vaikka saappaat tai nilkkurit jalassa, niin sinähän et pysty erottamaan, onko hänellä sukkahousut vai (hui!) legginssit.”

Ja silti olen melko varma, että legginssien käyttäjät tuskin lähtisivät kaupungille pelkät sukkahousut jalassaan.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.24 20:12:12

Just näin kaupungilla naisen jolla läpinäkyvät legginssit ja napapaita. Oli semmoiset 30kg ylipainoinen ja kaikki muhkurat tuli hienoosti esille alushousujen kera.
Ei oo kaunista katsella.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Syitä 
Päivämäärä:   9.9.24 20:38:22

"Miksi niitä legginssejä käyttää erityisesti ei niin hoikat?"

Joustavat, hengittävät, istuvat päällä ilman painaumia. Huomattavasti helpompaa löytää istuvia ja mukavan tuntusia leggingsejä kuin housuja. Lisäksi eivät ole mitään älyttömän hintaisia eli voi ostaa monet verrattuna housuihin.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   9.9.24 22:07:57

"Ja silti olen melko varma, että legginssien käyttäjät tuskin lähtisivät kaupungille pelkät sukkahousut jalassaan."

Enhän minä siihen ottanutkaan kantaa vaan siihen, että ne hameen alla olevat asiat voi sukkahousujen sijaan olla leggingsit. Kun kuulemma oikea nainen käyttää vain sukkahousuja :D

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: Tiio 
Päivämäärä:   10.9.24 07:44:53

Teipatkaa CT.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   10.9.24 07:49:21

Legginsit="urheilu"trikoot. Käytän vain mustia tai muuten tummia.
Ne ns pitkät alushousut mitkä on tehty ihan eri kankaastakin on sitten perinteiset välihousut, joita käytetään kylmällä säällä toisten vaatteiden alla.

  Re: Leggingsien vastustajat (ei ole housut)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.9.24 10:14:31

"Ei oo kaunista katsella."

Katsele jatkossakin vain itseäsi niin löydät haluamaasi kauneutta, niin ulkoista kuin sisäistä :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.