Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oudoimmat unet?

Lähettäjä: pyjama 
Päivämäärä:   6.9.24 18:36:31

Näin yhtenä yönä unta että keskeytin jotain tärkeää ja kaksi miestä jakoivat ohjeita ja toinen sanoi sille toiselle: "se on ihan helppoa, otat sitä jaloista kiinni ja käännät sen ympäri." Ja sitten heräsin. Omituista.

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: Wc 
Päivämäärä:   6.9.24 18:53:11

Viime öinä olen nähnyt unta eri kouluista, parkkihalleista, kaupoista yms. Ja aina minun on pakko päästä vessaan. Etsin sitten vessaa ja vessa on mitä ihmeellisimmissä paikoissa tai sitten esim. Vessaan toimii käsien pesu allas, en mahdu vessassa seisomaan vaan on pieni matala koppi yms. Ei ole yöllä vessa hätä joten ei siitäkään tämä pakonomainen vessan etsiminen johdu.

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: öhh 
Päivämäärä:   6.9.24 19:03:43

Tuli noista vessoista. Näen aina unessa miten koira pissaa nolona väärään paikkaa ja joukko miehiä vaan nauraa ja vilkuttavat. Wtf??

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: Justin 
Päivämäärä:   6.9.24 19:10:08

Minä näin unta että seksuaalisesti ahdistelin omaa siskoani ja olen siis nainen. Tuo uni oli aika hirvittävä. Tuo sisar on kohdellut minua todella huonosti niin liittyy varmaan alitajuntaisesti siihen...

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: Hipsu 
Päivämäärä:   6.9.24 20:23:35

Mä näin sellasta unta, että hengailin jossain kampaamossa, jossa oli kampaajina Jone Nikula ja Benicio Del Toro. Ihan hienoa jälkeä saivat aikaan.

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   6.9.24 23:28:22

Näin aika pitkän ja loogisesti etenevän unen, mutta sen loppu oli outo. Miehelläni (lähemmäs 30v) oli unessa taaperoikäinen pikkuveli. Olimme miehen vanhempien ja veljen kanssa minun isovanhempieni vanhalla kotipaikalla (jossa mies vanhempineen ei ole oikeasti ikinä edes käynyt), ja se oli ilmeisesti olevinaan heidän kotitilansa. Joku vieras peruutti pihassa kuorma-autolla pikkuveljen päälle ja hän kuoli. Hän jäi renkaan alle, mutta häneen ei tullut minkäänlaisia jälkiä. Kaikki olivat hirveän surullisia, ja kun käännyin katsomaan mieheni itkevää isää, hän olikin ulkoisesti veljeni vaimon isä, mutta silti tiesin hänen olevan mieheni isä. Lopussa pikkuveljeä kannettiin arkussa hautuumaalle, mutta jostain syystä se oli minun synnyinkuntani eikä miehen synnyinkunnan hautausmaa.

Näen yhtenään unia, joissa joku henkilö on ns. väärä, eli tiedän että joku on vaikka ystäväni, mutta hän onkin aivan jonkun muun näköinen. Unessa se ei tunnu mitenkään oudolta. Samoin joku paikka saattaa olla vaikkapa lapsuudenkotini, vaikka näyttää ulkoisesti jonkun muun kodilta. Hauska, miten tällaisia unissa ihan järkeviltä tuntuvia asioita on vaikea selittää valveilla järkevästi.

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: Heh! 
Päivämäärä:   6.9.24 23:56:46

Pari hupaisaa unta olen nähnyt ex- miehestäni ja lasteni isästä. Molemmat eron jälkeen. Toinen oli sellainen, että olimme taas yhdessä, myimme kaiken omaisuutemme ja muutimme Kirkkonummelle. Sieltä ostimme huoltoaseman. :D

Toinen alkoi samalla tavalla. Olimme siis edelleenkin unessani yhdessä. Mutta mies oli aivan outo. Aivan yltiöromanttinen, kutsui kullaksi ja rakkaaksi, ja mikä omituisinta, halusi kirjoittaa mun kanssa Harlekiini- tyylisiä rakkausromaaneja. :D Kun todellisuudessa mies on totaalisen epäromanttinen. Minä olin siinä unessa ihan ihmeissäni, et mikä sinua vaivaa kun et ole ollenkaan oma, normaali itsesi. :D Voi sitä helpotusta kun heräsin!

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   7.9.24 10:49:18

Näin viime yönä unta että äitini sanoi mulle että yhdellä tilillä on mulle 2 miljoonaa euroa jemmassa. Äiti on kuollut 2009.

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   7.9.24 12:21:16

Näin unta, että olin mökillä. Siellä oli kaunis ruohikkoinen piha ja istutuksia. Todellisuudessa maa on luonnontilaista metsämaata. Siellä oli metsän eläimiä, kuten peuroja, jäniksiä, kettuja ja lintuja. Ihan normaalia... paitsi että eläinten väritys vaihteli sen mukaan mitä ne söivät. Parhaiten jäivät mieleen jänikset, jotka olivat vihreän ja keltaisen kirjavia koska ne söivät voikukkia. Paitsi yksi julmetun iso rusakko, joka oli syönyt punajuuren ja oli sitten sen värinenkin.

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: pyjama 
Päivämäärä:   12.9.24 18:41:17

Up

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: tee 
Päivämäärä:   12.9.24 21:25:15

Näen aika ajoin unta miehestä jonka kanssa minulla oli omituinen suhde. Unissani hän kohtelee minua aina todella hyvin, vaikka oikeasti oli käytökseltään ihan päinvastainen...

Hiljattain näin unta että ratsastin lumisessa metsässä valkoisella hevosella ja meitä vastaan tuli toinen valkea hevonen.

Toinen muutama viikko sitten nähty uni oli sellainen, että ajoin autolla ja kuuntelin Radio Rockia. Aloin siinä katsella peruutuspeilistä että onko tuo takana ajava Jussi69. Mietin myös, miten hän voi olla samaan aikaan radiossa ja takana olevassa autossa... No pysähdyin johonkin huoltoasemalle ja sinnehän se Jussi69kin tuli. Menin sitten kysymään häneltä (jostain tuntemattomasta syystä): "Do you speak English?"

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: :') 
Päivämäärä:   16.9.24 12:48:35

Näin unen jossa sävelsin ja sanoitin kappaleen englanniksi viikossa. Sitten vielä esitin sen yleisölle kahden kaveri kanssa. Kappaleesta tuli hitti.

En harrasta musiikkia, paitsi radion kuuntelua ajaessa.

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   16.9.24 13:02:20

"Näen yhtenään unia, joissa joku henkilö on ns. väärä, eli tiedän että joku on vaikka ystäväni, mutta hän onkin aivan jonkun muun näköinen."

Sama täällä. Viimeksi viime yönä oli tällaista.

Näen tosi usien unia, joissa asiat eivät millään onnistu. Pitäisi mennä jonnekin, ja kulkureitit ovat sisätiloissakin sellaisia, ettei vain pääse. Pitäisi hypätä monta metriä tasolta toiselle, kiipeillä siellä täällä enkä pysty koska mulla on (oikeastikin) korkeanpaikankammo. Usein olen etsinyt monista kaupoista pullaa tai leivosta, tarjontaa on kyllä ollut, mutta ei ole ollut juuri sellaista minkä olisin halunnut. Näissä on aina monta metriä pitkät leivonnaislaarit ja mikään ei kelpaa :D Tai etsin tiettyjä aikakauslehtiä eikä niitä löydy mistään. Vaikeaa on usein öisin, päivisin elämä on paljon helpompaa!

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   16.9.24 13:04:47

Menin unessa naimisiin Trumpin kanssa ja minusta tuli näin kuningatar. Menimme sitten johonkin isoon jalkapallo-otteluun, jossa meillä oli aitio ja sieltä vilkutimme kansalle.

  Re: Oudoimmat unet?

Lähettäjä: tuota.. 
Päivämäärä:   21.9.24 18:48:04

Näin unta koulusta missä portaissa eikä kerroksissa ollut kaidetta ja lattiat olivat lasia. Ihmettelin ettei kukaan tippunut alas ja eivät kuulemma tippuneet...

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.