Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ajatko tai siistitkö?

Lähettäjä: Sade 
Päivämäärä:   6.9.24 14:08:27

Alapään karvasi? Yleensä vastaan tulee siistejä tai ajeltuja karvoituksia, mutta nyt vastaan tuli rehottava puska, jota on tuskin vuosiin edes siistitty. Meinasi oksennus lentää kun sen näin. Mites te pidätte itsestänne huolta?

Re: Ajatko tai siistitkö?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.9.24 14:12:30

Miesten kanssa ollessa sheivasin suht säännöllisesti mutta siistin fiilispohjalta. Nyt naisen kanssa tällä hetkellä ja hän toivoo että poistan kaikki. Hänen mielikseen teen sen vaikka en aika jaksaisi. Miehiä ei ikinä haitannut vaikka olis jääny kiireessä ajelematta. Miesten kanssa muutenkin hyväksyvämpää ja rennompaa.

Päivämäärä:   6.9.24 14:32:08

Sakset, höylä ja kotisokerointi.

Tosin nyt oli våli niin mitkä, että ihan jäätävä puska oli kasvanut. Oli pakko poistaa kokonaan, kun ajattelin että joudun johonkin onnettomuuteen ja sairaalaan ja henkilökunta näkisi sen. Ajatuskin oli häpeällinen.

Karvojen poisto tavalla tai toisella on rasittavaa ja epämiellyttävää.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   6.9.24 14:38:40

En, en halua mitään tulehduksia alapäähän enkä olla sellaisten miesten kanssa joiden takaraivossa liikku ajatus paneskella alaikäistä.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   6.9.24 14:38:43

En tee mitään, siinähän oksentelevat.

Päivämäärä:   6.9.24 14:40:10

Ajelen pois kaikki, en tykkää karvoista. Itselleni pukkaa hiivatulehdusta heti kun antaa karvojen vähän enempi kasvaa.

Lähettäjä: Vuohi 
Päivämäärä:   6.9.24 14:46:24

??: miten alaikäisyys liittyy asiaan? Vai onko niin että säärikarvat, häpykarvat tai parran ajeleva yrittää näyttää lapselta?

Päivämäärä:   6.9.24 14:52:04

"En, en halua mitään tulehduksia alapäähän enkä olla sellaisten miesten kanssa joiden takaraivossa liikku ajatus paneskella alaikäistä."

Sää oot kyllä yksinkertainen!

Lähettäjä: Omg 
Päivämäärä:   6.9.24 15:01:05

Mulla on onneksi mies, joka esitti vienon toiveen heti alkumetreillä, että voisinko antaa kasvaa =D. 45v ikään asti siistin höylällä ja se oli ihan jokapäiväistä hommaa, muuten alkoi pistelemään, tuli karvatupentulehduksia, kutinaa jne. Pari kertaa ajelin kokonaan kun sitä toivottiin ja voi luoja sitä kutinaa ja vaivaa! Ei ikinä enää.

Jokainen tehköön kuten itse haluaa, en ymmärrä sitä miksi täytyy arvostella luonnollisuutta yököttäväksi? Miksi juuri ne alapään karvoitukset ovat jonkun mielestä kuvottavia? Hygieniasta onnistuu pitää huolta ilman karvojen poistoakin. Itse olen vuodessa nyt tottunut tähän luonnollisuuteen, enkä taida enää pois vaihtaa.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   6.9.24 15:05:16

Kyllä hoitamaton pusikko ja pitkät karvat on turn off, valitettavasti. Ajeltu tai siisti, niin on mukavampi :)
Molemmin puolin.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   6.9.24 15:09:30

Itse ajelen ja jätän sellaisen kiitoradan.
Ihan itselleni olen tätä tehnyt yli 20 vuotta.
Minua kutittaa jos kasvaa ja tämä tyyli on sopinut jo vuosia. En sen kummemmin ole kumppaneilta kysellyt.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   6.9.24 15:10:15

Hauskaa miten erilaisia mieltymyksiä löytyy. Mun mies tykkää täysin siistimättömästä puskasta, olen antanut sen olla ja tykästynyt siihen itsekin. Perustelee puskaa esimerkiksi niin, että häpykummulla on jotain kiinnostavaa katsottavaa kuin pelkkä paljas iho. Myös pikkareiden läpi/sivusta näkyvät karvat johdattelee ajattelemaan, mitä löytyy viidakon takaa.

Lähettäjä: Pullo 
Päivämäärä:   6.9.24 15:13:44

Kaikki pois, sheivaan joka toinen päivä. Pidän persvakoon ja reisille leviävää luonnontilaista puskaani ikävänä, eikä saksilla siistitty versiokaan oikein nätti ole. Valkovuoto ja menkkaveri paakkuuntuvat pitkiin karvoihin ja pyörällä ajaessa pitkät karvat kietoutuvat pikkareiden haaraosaan, iuh. Tykkään olostani karvattomana. Ja mieskin nuolee mielellään, kun ei mene karvoja suuhun. Samoin hän sheivaa kassinsa ja siistii muuta karvoitusta, että minun on kiva ottaa suihin.

Lähettäjä: Yöks itelles 
Päivämäärä:   6.9.24 15:13:56

Ja mikäköhän tuo aloittaja on kun oksentelee toisten karvoille?
Ei ne karvoitukset ole mikään itsehuolenpidon merkki. Sosiaalinen paine vaan ei voi naiselle karvojen tursuamista antaa anteeksi jostain syystä. Miehien karvat on vaan miehekkäitä yleensä. Viikset ja parta yleensä kuuluu siistiä mutta ne onkin aina esillä.
Jokaisen oma asia on pitää sellaiset intiimikarvat kuin haluaa mielestäni eikä se muille kuulu. Jos ne toisille liikaa näkyy niin ei kyllä ole mikään syy yökkäilläkään!

Joo ja meillä minä olen se joka tuskailee tuosta
syystä että karvat pitäis ajella alapäästäni.
Mies sanoo usein että ei tarvitse mutta kyllä se sit ne ajelee multa jos mä intän että on pakko jo ajaa. Hän siis yleensä ne multa ajelee ja tekee omia muotoilujaan...
Bikinirajoja siistin itse kesäisin höylällä aina tarvittaessa.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   6.9.24 15:14:22

Ajelen, mutta jätän tupsun tuohon kummulle. Minulla karvat hankaavat ratsastaessa, joten oikeastaan pitkälti sen vuoksi ajelen.

Muiden karvat eivät aiheuta minussa mitään tunteita, ihan saa jokainen tehdä omille karvoilleen mitä tykkää tai olla tekemättä.

Lähettäjä: etk 
Päivämäärä:   6.9.24 15:26:23

Siistin. Lyhennän trimmerillä tai saksilla, koska muuten karvat kasvavat aika pitkiksi ja ovat hankalat ja epähygieeniset. En kuitenkaan tee tätä kuin muutaman kerran vuodessa, joten välissä karvat ehtivät olla pidemmän aikaa liian pitkät. Posliinista en pidä.

Mutta miehet eivät siisti alapäätään. Rehottaa luonnontilassa.

Miksi ihmeessä miehet vaativat naisia siistimään alapään karvoitusta, mutta itse eivät tee rehottavalle puskalleen mitään?

Ja muutkin karvat. Miehet saattavat lyhentää ja siistiä hiuksiaan ja partaansa, mutta muuten karvat rehottaa. Miksi naisten pitää olla karvattomia ja siistejä, kun miehetkään eivät ole? Kun ei kaikki miehet siisti edes hiuksiaan ja partaansa...

En puutu siihen mitä muut naiset omille karvoilleen tekevät ja miksi. Mutta ihmettelen sitä, että miehet haluavat naisten karvoituksen olevan tietynlainen, mutta omilleen eivät tee mitään.

Eksälleni joskus sanoin hnen huomauttaessaan säärikarvoistani keskellä talvea, että "Jos puhumme karvaisista sääristä, niin silloin emme puhu minun sääristäni". Hän ei kuitenkaan mennyt siistimään omia sääriään.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.9.24 15:51:11

"Miksi ihmeessä miehet vaativat naisia siistimään alapään karvoitusta, mutta itse eivät tee rehottavalle puskalleen mitään?"

Kyllä monet miehetkin siistivät alapäänsä nykyään - mistä tulee ajatus, etteivät siistisi? :D Jokainen eksäni yhtä lukuunottamatta on näin tehnyt.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   6.9.24 16:02:39

Häpykummulla saa olla luonnontilassa. Häpyhuulet ja bikinialue on tällä hetkellä sokeroitu, joskus annan kasvaa kokonaan tai siistin. Sama mies ollut 30 vuotta eikä vaikuta ajelenko vai en. Miehellä on karvat eikä haittaa mitenkään, puhtaushan se on tärkeää eikä jokunen karva siellä täällä.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   6.9.24 16:04:46

Kyllä meillä kumpikin, sekä mies että vaimo, ajelevat alapään karvansa. Minä (nainen) hieman laiskemmin mutta teoriassa olen posliini.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   6.9.24 16:08:47

Voitaisko ainakin me naiset olla arvostelematta toisten naisten karvoja? Ei ole mitään epäsiistiä siinä, että kehoon kuuluvat karvat ovat just sellaiset kuin ovat. Se, että ollaan joskus alettu ajelemaan säärikarvojamme ja totuttauduttu siihen että se sileys on normaalia on kyllä iso tragedia.

Jos hygienia on kunnossa niin kaikki karvapituudet pitäisi olla täysin ok. Toivon, että itse saan joskus muutettua kauneuskäsitykseni niin, että omat tummat jalkakarvani ovat itselleni kauniita.

Lähettäjä: etk 
Päivämäärä:   6.9.24 17:13:08

"mistä tulee ajatus, etteivät siistisi? :D"

Kokemuksesta. Ja moni mies myös on sanonut, että eivät siisti, kun "se ei ole miehekästä". Moni on sanonut, että se on "homoa". Eivätkä halua vaikuttaa homoilta, joten eivät siisti mitään karvojaan. Naisilla taas kaikki muut karvat paitsi ripset, hiukset ja kulmat pitää kadottaa ja niitä ripsiä, hiuksia ja kulmiakin pitää olla sukimassa ja siistimässä... Mutta siis vain naisten, miesten ei omasta mielestään tarvitse. Naisilla nyppimättömät kulmakarvatkin on nounou, miehillä kulmat saa vaikka kasvaa yhteen.

Ainoa mies, joka siisti alapäänsä karvoitusta, oli yksi eksäni. Ja hänkin teki sen vain silloin, kun koitti vihjailla minulle, että minun pitäisi ajaa alapääni posliiniksi. Ei tehnyt sitä montaa kertaa, koska ei tykännyt siitä että hänellä oli posliini :D Mutta silti minulla olisi pitänyt olla.

Muiden miesten en ole nähnyt tai kuullut alapäänsä karvoitusta siistivän. Varmasti heitä on, mutten minä ole heitä tavannut. Ja on aika yleistä, että miehet jättävät naaman ja hiuksetkin siistimättä, en tiedä miksi. Onko se sitten miehekästä, vai laiskuutta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.9.24 17:55:33

Itse teen molempia vaihdellen. Joskus saa myös olla vapaasti välissä.

"En, en halua mitään tulehduksia alapäähän enkä olla sellaisten miesten kanssa joiden takaraivossa liikku ajatus paneskella alaikäistä."

Tällä logiikalla myös esim. kainalokarvojaan ja partojaan ajelevia ihmisiä paneskelevat ajattelevat paneskelevansa alaikäisiä. Lapsillahan ei nekään kasva ja ilmeisesti kehosta tulee alaikäisen keho kun siitä poistaa karvat.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   6.9.24 18:00:01

"nyt vastaan tuli rehottava puska, jota on tuskin vuosiin edes siistitty. Meinasi oksennus lentää kun sen näin."

Mitä hemmettiä..? :D

Päivämäärä:   6.9.24 19:47:00

Uimahalliin tai rannalle mennessä siistin bikinirajat. Muuten en. En tiedä muista mutta itseäni ei ainakaan kiinnosta katsella toisten alapääkarvoja. Annetaan kehorauha kaikille.

Lähettäjä: Kiimakalle 
Päivämäärä:   6.9.24 20:52:33

"Miksi ihmeessä miehet vaativat naisia siistimään alapään karvoitusta, mutta itse eivät tee rehottavalle puskalleen mitään?"

Joillakin naisilla se värkki näyttää märkivältä avohaavalta, haisee pahalta ja maistuu pahalta. Nuolemisinto loppuu kyllä äkkiä.

Lähettäjä: Jaa a 
Päivämäärä:   6.9.24 20:59:46

Siistin, mutta millä ihmeellä aloittaja olettaa, että siistimättömät karvat ovat joku rehottava puska jota ei ole vuosiin siistitty. Minulla ainakin karvat kasvaa sen verran nopeasti, että jos en kuukauteen siisti niin rehottaa ihan kiitettävästi.

Lähettäjä: eie 
Päivämäärä:   6.9.24 22:19:01

"Joillakin naisilla se värkki näyttää märkivältä avohaavalta, haisee pahalta ja maistuu pahalta. Nuolemisinto loppuu kyllä äkkiä."

Jokaisella miehellä kikkeli haisee mädäntyneelle ja hautuneelle kusessa uitetulle homejuustolle, jos ei ole ihan vasta pesty kalu. Makukin on sen mukainen. Lisäksi jokainen kikkeli näyttää rumalta.

Eli eipä ole miehillä varaa arvostella naisten alapäitä, kun omansa ovat vähintään yhtä karseita :)

Harva mies edes viitsii pestä kaluaan, joten aina pitää vaatia että mene pesulle. Moni on sanonut illalla että "Miksi, kävinhän mä aamulla suihkussa". No, ehkä kävit, mutta siitä on 15 h aikaa etkä hajusta päätellen pessyt munaasi silloinkaan. Ei tarvitse edes ottaa sitä kalua naaman lähelle kun lemun haistaa. Yök.

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   6.9.24 22:31:15

Sokeroin 4 viikon välein kokonaan sileäksi. En varmaan osaisi ollakkaan muuten :D

Päivämäärä:   6.9.24 22:34:35

trimmaan häpykummun n. 7mm pitkäksi ja huulet + vaon sitten 2mm. tosin teen aika harvoin, nytkin edellinen kerta taisi olla kesäkuussa, eli karva on kasvanut. olin aikeissa siistiä pari viikkoa sitten (tai oikeastaan mies oli) mutta koneesta loppui akku ja työ jäi kesken. nyt sitten kummulla se 7mm ja bikinirajalla luonnontila vaosta puhumattakaan… mies ei valita, tykkää kun on karvoja. vähän toivoisi, etten ollenkaan siistisi, mutta itse tykkään välillä vetää matalaksi. mies sitten taas ajelee kyllä useammin, kuin minä. kasit ajelee aika säännöllisesti sekä kalun juuren. muuten trimmaa. tai no, mies veti viimeksi myös perskarvat pois, eli minä olen meistä se karvaisempi. sanoin miehelle, ettei karvat haittaa yhtään ja pidänkin niistä, mutta hän tuntee olonsa paremmaksi noin joten mikäs siinä. itselle kasvaa luonnontilassa todella epäsiisti, harva, piikkisuora, vaalea puska, eli ihan mielellään pidän sen kuosissa. posliinista taas en pidä. ja sänkeä jätän sen takia, ettei kutise

Lähettäjä: Jakaja 
Päivämäärä:   6.9.24 22:38:31

Kiimakallen kanssa sammoo ajatusta. Itsellä kyllä karvankasvu on vain ajatusta.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   6.9.24 22:46:35

Ei nyt millään pahalla, mutta jos Kiimakalle harrastaa seksiä toisten naisten kanssa, niin eikö riitä, että Kiimakalle ja nämä seksikumppanit pitävät römpsänsä kuosissa?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   6.9.24 23:06:10

No siistin sopivasti.

Lähettäjä: Essi 
Päivämäärä:   7.9.24 01:34:43

Parisuhteessa ollessa sheivasin tai lyhensin siiliksi, nyt en ole jaksanut sheivailla muuta kun kainalot ettei hiki haise kun yksin elelen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.