Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Google mapsilla katselin

Lähettäjä: Nimi 
Päivämäärä:   6.9.24 01:51:59

Lapsuudenkodin (omakotitalo) tietä ja silmäni laajenivat kauhusta, kun mapsiin oli päivittynyt uuden asukkaan auto (joka sitten vaihtui sisaruksen autoon kun kuljin virtuaalisesti tiellä lähemmäs taloa.) Jokin error mapsissa. Muutosta on iät ja ajat, mutta kyyneleet kihosivat silmiin. En minä kai koskaan päässyt yli siitä talosta. Tosin se ei yllätä minua. Olin vuosikausia tosi herkillä aiheen takia.

Re: Google mapsilla katselin

Päivämäärä:   6.9.24 01:55:19

Kyllä se vaan niin väärältä tuntuu. Muistan kun heti muuton jälkeen kävelin talon ohi ja näin uudet asukkaat sisällä... teki mieli mennä raivoamaan, että menkää helvettiin kotoani. Talo rakennettiin kirjaimellisesti minua varten. Minä synnyin, joten perhe tarvitsi tilaa ja talo rakennettiin ihan alusta alkaen. Varmaan se on yksi suuri syy miksi en ole koskaan päässyt kunnolla yli. Se ei ollut edes talo, johon muutimme, vaan talo, joka rakennettiin pala palalta.

Päivämäärä:   6.9.24 01:59:01

Nytkin itken. Omalla tavallaan se tuntuu hyvältä. Että jokin asia on niin lähellä sydäntä, että se herkistää itkuun miljoona vuotta myöhemminkin.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.9.24 06:30:57

Minulla taas ei ole mitään lapsuudenkotia. En edes tiedä, mitä vastaisin, kun minulta kysytään, mistä olen kotoisin, kun asunut monella paikkakunnalla alle 18-vuotiaana.

Lähettäjä: Nonna 
Päivämäärä:   6.9.24 07:10:32

Osta se talo itsellesi

Lähettäjä: Pepsi 
Päivämäärä:   6.9.24 08:16:42

Hei aloittaja oikeesti, nyt jotain rajaa.

Päivämäärä:   6.9.24 08:29:17

"Osta se talo itsellesi"

No en minä voi ostaa jotain mikä ei ole myynnissä???

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.9.24 08:36:28

Käy kysymässä jos on halua ostaa. Mistäs tiedät vaikka harkitsisivat myyntiä. Mekin aiotaan tämä nykyinen talo myydä kun saan opinnot valmiiksi kolmen vuoden päästä ja muutetaan paikkakuntaa. Jos joku tulisi nyt kysymään, että myydäänkö niin voitaisiin myydäkin.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   6.9.24 08:36:40

Kaikki on myynnissä jos tsrpeeksi rahaa tarjoaa

Päivämäärä:   6.9.24 08:40:47

Se on kaupungissa ja aika hintava (arvokas.) Minulla ei ole sellaista rahaa nyt. Muutenkin uudet omistajat ovat pilanneet sen asumalla siellä. Se oli MINUN lapsuudenkotini ja ventovieraat veivät sen ja rakensivat sinne elämäänsä. Phyi. Kyllä ostan taloni jostain maalta ja aloitan ihan puhtaalta pöydältä okt-asumisen. Parempi yrittää unohtaa lapsuudenkoti. Helppoa se ei ole.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   6.9.24 17:03:11

Sitten sinä ostat jonkun muu lapsuudenkodin ja se joku muu tulee inhoamaan sinua...

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.9.24 17:06:53

Mä olen sina miettinyt, että onko mussa joku vika, kun en haikaile lapsuuden kotini perään. Minusta se oli ruma talo, olin sitä mieltä jo lapsena. Kun se myytiin, niin mietin että kuka hemmetti sen edes ostaa..

Lähettäjä: Nonna 
Päivämäärä:   6.9.24 17:50:53

Eli aloittaja haluat rypeä tuossa tunteessa, sinulta on jotain viety niin julmasti, mutta et halua luopua tunteesta etkä tehdä asioille mitään.
Ja pilaako joku muu ihminen talon jos asuu siinä? Epäilen että tämäkin on vain katkeran mielesi luoma illuusio, jonka annat mielesi hyväksyä omaksi totuudeksi.

Lähettäjä: Noppe 
Päivämäärä:   6.9.24 17:59:42

Olet jo aikuinen, tee oma talo. Sellainen jota sinun lapset voivat pitää "minulle tehtynä." Noin minä tern, ja ainut tunne on ylpeys!

Lähettäjä: siivekäs 
Päivämäärä:   6.9.24 18:01:36

Ei siinä mitään virhettä ole. Ilmakuvat ovat usein uudempia kuin katunäkymän kuvat.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.9.24 20:36:29

No nyt on pöhköintä mitä oon vähään aikaan kuullut. Ei kuulosta normaalilta kiintyä johonkin materiaan noin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.