Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuolemanrajakokemus

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.9.24 21:14:10

Oletko kokenut, missä tilanteessa, millaista oli?

Re: Kuolemanrajakokemus

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   5.9.24 21:16:47

Lapsena olen meinannut hukkua, isä nosti pinnalle.

Tuli sellainen rauha ja kirkkaus.

Lähettäjä: Vnk 
Päivämäärä:   5.9.24 21:18:07

2 kertaa olen meinannut kuolla, molemmilla kerroilla näin vain mustaa. Siis kunnon pimeys, ei mikään sellainen kuin yöllä. Olen varmaan matkalla h€lvettiin kun ei näkynyt valoa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.24 21:35:25

Kerran on kolarissa mennyt elämä kuvina läpi.

Lähettäjä: vaikka 
Päivämäärä:   5.9.24 21:38:39

Ei ole.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   5.9.24 21:46:33

Kirjastosta löytyy paljon (suomalaisiakin) kuolemanrajakokemuskirjoja. Suosittelen.

Lähettäjä: realisti 
Päivämäärä:   6.9.24 18:50:19

Ei ole mitään kokemusta mistään ns yliluonnollisesta, kuulun fb:saa moniin ko ryhmiin mutta niissä hörhöt vain hehkuttavat näkevänsä jotain ihan normi valoheijastuksissa. Uskon että kun aivot kuolevat niin se on sitten siinä.

Lähettäjä: ulla 
Päivämäärä:   6.9.24 18:56:20

Eräästä lääkkeestä tuli. Kaikki vaan näytti niin kirkkaalta kuin kirkkaus vaan voi olla. Olin kuulemma näyttänytkin ihan kuolleelta. Onneksi sain vastalääkkeen. Ei sopinut se lääke itselle.

Päivämäärä:   6.9.24 19:16:06

Aivoni päästivät valtavat määrät endorfiineja ja dopamiineja kehooni, ja se euforian tunne yhdistettynä siihen ajatukseen että nyt se on viimein ohi ja pääsen tästä pois ja en joudu enää sietämään tätä tilannetta... ah.

Ja sitten se kamala pudotus todellisuuteen kun minun annettiinkin taas hengittää hetki ennen kuin alkoi alusta.

Päivämäärä:   6.9.24 20:06:08

Itse meinasin lapsena hukkua ja muistan edelleen sen, kun olin jo pohjassa ja elämä vilisi kuvina silmissä, ja sitten pappa nosti minut ylös viime hetkillä.

Lähettäjä: Raija Tilanen 
Päivämäärä:   6.9.24 20:12:35

Joo, Venäjän ja Ukrainan rajalla.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   6.9.24 23:35:34

Nousin ylös ruumiistani ja katsoin itseäni katon rajasta nousten valoon. Seuraavassa hetkessä olin jo taas elossa.

Lähettäjä: Kirsi 
Päivämäärä:   7.9.24 01:33:38

Olen ollut kerran tässä tilanteessa, kun sairaskohtauksen jälkeen elvytettiin. Heräilyvaiheessa näin tosi outoja valoja, kaikki oli puuromaista ja juuri sellainen "ulkopuolinen" tai omasta kehosta irtaantumisen tunne mitä monesti kuvaillaan. Valokuvat ei kyllä vilisseet silmissä :D

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   7.9.24 07:34:50

Äitini sai yöllä sairauskohtauksen ja isäni elvytti häntä hätäkeskuksen ohjeiden mukaan. Äiti sanoi, että koki sellaisen tunteen, että nousi ruumiistaan ilmaan, ja katseli tilannetta ylempää. Sitten havahtui taas. Äiti selvisi, mutta kuoli tuosta parin kuukauden päästä.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   7.9.24 13:06:53

Aivojen tuottama harha-aistimus

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.