Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sadetakki tallikäyttöön

Lähettäjä: Suosittele 
Päivämäärä:   2.9.24 08:21:25

Suosittele hyvää sadetakkia, joka pitäisi vettä, vaikka ulkona viettäisi aikaa pidempäänkin. Lämmin ei tarvitse olla, alle voin laittaa vaatetta. Ei tarvitse soveltua ratsastukseen, mutta esim. kentällä seisoskeluun ja pieneen liikkumiseen vesisateessa (valmennukset).

  Re: Sadetakki tallikäyttöön

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.9.24 08:31:42

Ihan perinteinen Rukan sadetakki.

  Re: Sadetakki tallikäyttöön

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   2.9.24 08:43:23

Uhip tai Maya Delorez.

  Re: Sadetakki tallikäyttöön

Lähettäjä: Riisimuro 
Päivämäärä:   2.9.24 09:32:11

Mun parhaat sadetakit on ollut Lager157 alle parilla kympillä ostetut takit. Omistan sekä sen ihan ohuen version että samasta teddyvuorillisen lämpöisemmän version. Ei tosiaan ratsastushalkioita yms, mutta muuhun tallikäyttöön ollut erinomaisia ja pitää veden. Toki sadetakkeina ei niitä hengittävimpiä tai teknisiä, mutta kuuron keskellä tekee juuri sen tehtävän mihin on tarkoitettu.

  Re: Sadetakki tallikäyttöön

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   2.9.24 20:57:22

Pitkä öljykangastakki

  Re: Sadetakki tallikäyttöön

Lähettäjä: Minna 
Päivämäärä:   2.9.24 21:31:53

157 pitkä malli 13,90 hinnaltaan on mun suositus kentän laidalleM ja sitten joustavat työmaaheijastinversiot aktiiviseen tekemiseen. En maksaisi ratsastusmerkkilisiä sadetakista.

  Re: Sadetakki tallikäyttöön

Lähettäjä: Laura 
Päivämäärä:   7.9.24 16:39:34

Minna, mistä saa Lagerin pitkän sadetakin tuohon hintaan?

  Re: Sadetakki tallikäyttöön

Lähettäjä: ä8ä 
Päivämäärä:   7.9.24 17:00:12

Käytännössä ihan sama, kunhan on riittävän iso ettei kinnaa ja suojaa kunnolla, ja istuu päällesi niin, että se päällä on mukava seisoskella. Laatumerkki voi olla todella huono ja halpa merkitön taas todella laadukas, joten sen kummemmin en osaa merkkiä suositella.

Minulla oli joskus jotkut neonkeltaiset takki ja housut isoilla heijastimilla, oli jotkut "raksakamat". Merkkiä en muista, mutta oli hyvät. Iso huppu jonka sai vedettyä päähän kunnolla. Ja näkyi kuuhun asti, joten alkuun jotkut hevoset katsoivat vähän kummissaan :DD

  Re: Sadetakki tallikäyttöön

Lähettäjä: Viitonen 
Päivämäärä:   8.9.24 22:54:36

Minä valitsen aina sellaisen missä on vetoketju.
Kovemmalla sateella jos on ollut nappikiinnitys, niin vesi tulee sieltä nappien välisestä aukosta läpi.

  Re: Sadetakki tallikäyttöön

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   10.9.24 12:15:12

Mikähän olisi hengittävä, ettei töitä tehdessä tule hiki (=takki on yhtä märkä sisältä kuin ulkoakin)?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.