Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.8.24 22:22:33

Olen pian kolmekymppinen nainen joka erosi pitkästä ja viime vuosina huonosta suhteesta aivan hetki sitten. Seksuaaliset halut olivat suhteen loppupuolella täysin poissa ja nyt kun ukko on ovesta pihalla niin halutkin ovat kuin pupulla. Ongelmaksi koituu se ettei minulla ole ketään kenen kanssa haluja toteuttaa eli ei ole vanhoja panoja/helluja kehen ottaa yhteyttä. Ero on niin tuore etten ole valmis tindereihin yms eikä tällä hetkellä ole myöskään sellaista harrastusta jossa miehiä voisi kohdata. Baareissa en juurikaan käy eikä kännipano muutenkaan kiinnosta vaan ennemmin pitempiaikainen petikumppani ilman sitoumuksia. Antakaa siis vinkkejä mistä saan munaa ja mieluiten ilman tunnistettavuutta :D onko kaikki anonyymit seksitreffisivut ihan läähpuuh meininkiä tai omalla turvallisuudella leikkimistä?

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   31.8.24 23:07:21

Tee reissu toiselle paikkakunnalle. Mene keskustelupalstalle ja esitä toiveesi. Voit myös ehditella suoraan, mutta kohteliaasti. Jotkut miehet uneksivat ylläripikapanosta. Ole varovainen.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.8.24 23:14:40

Alastonsuomessa näyttää olevan aika paljon tuollaisen seuran hakijoita, toki sielläkin joutuu karsimaan jyvät akanoista kuten muuallakin

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   31.8.24 23:16:34

Itsellä on suunilleen sama tilanne kun aloittajalla. Omasta erosta kyllä jo enempi aikaa ettei se paina enää mieltä. Mutta tinder, keskustelupalstat etc . tuntuu todella riskialttiilta.
Eli täytyis jostain edes vähän tietää/tuntee tyyppi ensin jotta olo olis mitenkään turvallinen.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: Xoxo 
Päivämäärä:   1.9.24 07:20:50

XU eli Xperience United

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   1.9.24 07:22:27

Kermaaaaa… mikset oo jo paikalla!?!?

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.9.24 07:24:04

Jodelin seksiseuraa-kanava, 100% anonyymi :)

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjäkerma 
Päivämäärä:   1.9.24 07:25:12

Toki oon, tietäjät tietää mistä saa.. XD

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   1.9.24 08:40:16

Kerma?

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.24 08:45:21

Seksistreffien kautta on idioottien ja sekopäiden joukosta löytynyt myös asiallisia ja sänkytaidoiltaan hyviä tyyppiä. Etsisin sieltä.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   1.9.24 08:50:33

Löytyykö ihan ostopalvelua? Mistä etsiä?
Ei mitään hullua jyystöä, vaan myös lähellä oloa ja hellyyttä.
50 v. eronnut kyselee.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   1.9.24 09:07:38

Eikös niitä ole maksullisia miehiäkin?

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: No problem 
Päivämäärä:   1.9.24 09:30:56

Onnistuu aivan varmasti anonyymisti ja ilmaiSEKSI vaikka treffit24 sivuston kautta.

Itsestään selvää, että tietty anonyymi meili/kik-osoite kannattaa hommata yhteydenpitoa varten.

Kontakteja naiset saa paljon, varaudu isoon hylky prosenttiin, helmiäkin siihen laumaan mahtuu :)

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: dfgd 
Päivämäärä:   1.9.24 09:38:19

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 1.9.24 07:24:04

Jodelin seksiseuraa-kanava, 100% anonyymi :)

Tämä!

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

LähettäjäSmithBlack 
Päivämäärä:   1.9.24 10:04:16

o/
Tässä olis nätisti käyttäytyvä hyvänäpitelijä ihanalle naiselle.
180cm ja hyvässä kunnossa
spostilla yhteys

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   1.9.24 10:54:56

Itse löysin ihan Tinderistä.
Menin eri nimellä enkä laittanut kasvokuvia.
Löysin ihan kivoja miehiä.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   1.9.24 11:02:42

Tota seksiseuraa-kanavaa vaan ei oo ku isoissa kaupungeissa.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: ääni tälle 
Päivämäärä:   1.9.24 11:04:16

Treffit24 ei vaadi minkäänlaista kuvaa ellet itse halua laittaa.

Hakualueen voit laittaa miten laajalle tai suppealle tahnsa.

Tekstillä määrittää tarvittaessa minkälainen seura olisi mielessä.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: Christina 
Päivämäärä:   1.9.24 12:39:47

Mä löysin erinomaista seksiseuraa eron jälkeen ihan Tinderistä. Eri nimellä ja kasvottomalla kuvalla. Ennen tapaamista kun viestitteli hetken aikaa, pystyi melko hyvin karsimaan ei sopivat pois ja löytyi todella hyvää seuraa.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: hahaa 
Päivämäärä:   1.9.24 12:43:29

Kaiken maailman Tindereitä ja Jodeleita ehdotellaan, vaikka meillä on ihan tällä omalla palstalla kotikutoinen KERMA, joka ratkaisee kaikki tämänsuuntaiset naisten ongelmat. ;)

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: t,vv 
Päivämäärä:   1.9.24 12:59:28

Jos sinulla on miehiä kavereina niin ihan varmasti kuka tahansa panee sinua kun vain möläytät olevasi nykyään sinkku.

Miehet eivät ole naisten kanssa "vain kavereita" vaan heillä on aina tavoitteena päästä housujen sisäpuolelle.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: Pikul 
Päivämäärä:   1.9.24 13:03:29

Saman elämänvaiheen kokeneena, ole kranttu! Tapaa nopeasti. Itse kirjoittelin parinkin miehen kanssa pidempään, kun olivat toisella paikkakunnalla lomalla. Pettymys oli sitä pahempi, mitä pidempään ehti haaveilla!

Ei löytynyt itselle mieluista seksiseuraa ennen kuin olin valmis parisuhteeseen. Hain omalla kuvalla Tinderistäkin, mutta miehet oli lähinnä parisuhdetta etsimässä?! Itse halusin elää vähän, 30+ ja ex oli sillon mun ainoa seksikumppani. Nyt muutaman vuoden viisaampana olisi voinut jättää kaikki nuo kokeilut kokeilematta. :D

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.24 13:34:17

Kiitos kaikille asiallisista vinkeistä. Tosiaan en ihan kenen tahansa kanssa ole sänkyyn hyppäämässä että kyllä pitää kemioiden edes vähän kohdata ja olla silmää miellyttävä. Tuo jodelin seksiseuraa olikin ihan uusi juttu ja näytti jonkun verran olevan aktiivinen myös minun alueella joten pitääpä siihen tutustua tarkemmin.

Eikös tinderiin saa feikkiprofiililla/kasvottomalla profiililla hyvinkin helposti bännit vai olenko ymmärtänyt väärin? Ja sinnehän käsittääkseni tunnistaudutaan omalla puhelinnumerolla niin eikö omasta numerosta voi tulla ikuisesti bännätty sovellukseen? Vai oonko ihan hakoteillä. Jossain vaiheessa kun todennäköisesti kuitenkin tulen sovelluksen lataamaan ihan omilla kuvilla niin olisi kiva sitä myös päästä käyttämään :D

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: nainen 
Päivämäärä:   1.9.24 13:47:11

"Miehet eivät ole naisten kanssa "vain kavereita" vaan heillä on aina tavoitteena päästä housujen sisäpuolelle."

Paljonkin miehiä kavereina eikä todellakaan kaikkien tavoitteena ole päästä pöksyihin. Heillä on omat pitonsa, minulla omani eikä he liity meidän kaveruuteen millään lailla.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: Ei nyt sillä omall 
Päivämäärä:   1.9.24 14:43:31

'Harmi' etten ole vapaa, uskoisin että täyttäisin vaatimuksesi enemmän kuin hyvin. Kokemusta on jo sen verran että tiedän, että kun naisen tyydyttää hyvin saa sen monin verroin takaisin. Vakipano sopisi elämäntilanteeseeni (jos en siis olisi varattu) oikein hyvin.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjäseuraa 
Päivämäärä:   1.9.24 15:04:32

vanhempi herrasmies

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   1.9.24 20:27:49

Miehet eivät ole naisten kanssa "vain kavereita" vaan heillä on aina tavoitteena päästä housujen sisäpuolelle."

Ei pidä paikkansa. Mulla on kaverimies, jonka suhteen mulle kyllä kävis että yrittäisi päästä housujen sisäpuolelle (olen tällä hetkellä vapaassa suhteessa, mutta seksiseuran löytäminen on haaste). Mutta ei. Kaikkien näiden vuosien aikana ei mitään viitettä siihen suuntaan.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: kaverimies 
Päivämäärä:   1.9.24 21:15:14

"Miehet eivät ole naisten kanssa "vain kavereita" vaan heillä on aina tavoitteena päästä housujen sisäpuolelle."

Ei pidä paikkansa. Mulla on kaverimies, jonka suhteen mulle kyllä kävis että yrittäisi päästä housujen sisäpuolelle (olen tällä hetkellä vapaassa suhteessa, mutta seksiseuran löytäminen on haaste). Mutta ei. Kaikkien näiden vuosien aikana ei mitään viitettä siihen suuntaan."

Mulla vähän sama, naiskaveri, ollut varmaan 20 vuotta jo. Välillä olen rivien välistä aistivinani että häntä ei yhtään haittaisi pieni sutina minun kanssani, mutta ongelmana on se että hän ei ole minun tyyppiäni, ei sitten yhtään. Ja tämä on oikeastaan aika kummallista koska makuni on yleensä hyvin laaja ja pidän toimivan parisuhteen ja hyvän seksin ainoana oikeana pohjana hyvää ystävyyttä, mutta hän ei vaan herätä minkäänlaisia seksuaalisia tunteita, ei tippaakaan. Torjuisin vaivaantuneena minkä tahansa todellisen lähestymisyrityksen hänen puoleltaan ja jos ajattelen harrastavani hänen kanssaan seksiä niin se olisi vain suoritus, joka tuntuisi oudolta ja väärältä.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   2.9.24 13:07:52

"Eikös tinderiin saa feikkiprofiililla/kasvottomalla profiililla hyvinkin helposti bännit vai olenko ymmärtänyt väärin? Ja sinnehän käsittääkseni tunnistaudutaan omalla puhelinnumerolla niin eikö omasta numerosta voi tulla ikuisesti bännätty sovellukseen? Vai oonko ihan hakoteillä. Jossain vaiheessa kun todennäköisesti kuitenkin tulen sovelluksen lataamaan ihan omilla kuvilla niin olisi kiva sitä myös päästä käyttämään :D"

No ei se minulla mikään feikki-profiili ollut, päivitin sitä sen mukaan mitä hain. Alkuun seksiseuraa ja tosiaan en laittanut suoria naamakuvia. Nimenä on kolmas nimeni, joten ihan nimenihän sekin oli.
Ja omalla puhelinnumerolla se tunnistauduin.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   2.9.24 13:14:38

Jodelista itse aikanaan noita löysin. Koskaan en oppinut edes etunimeä.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   2.9.24 14:15:35

Xu tee profiili. Toimii hyvin ja saat sitä mitä haluatkin. Voin suositella.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: meijju 
Päivämäärä:   2.9.24 14:31:25

Ainakin yksi kirjoittaja jonka arvasin etukäteen :D :D

Kiinnostais tietää onko kermalle tullut osumia tätä kautta? Ahkerasti duunia sen eteen tehnyt kyllä. Eikä se toki ole keneltäkään pois jos HT-net auttaa ihmisiä molemmin puolin saamaan haluamansa.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   2.9.24 14:47:25

Olen nämä kanavat kokeillut: treffit24, Jodel ja XU. Näistä XU on ehdottomasti paras! Paikassa on hyvä yhteishenki, asiallisia tyyppejä, eli semmoisia turhia yhteydenottoja ei kauheasti ole. Treffit24:ssä hukut viesteihin ja yhteydenottajista 90 % on turhia (liian vanhoja tms). Lisäksi treffit24:n ilmaisversiossa saa laittaa vain 3 viestiä/vrk.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjäkerma 
Päivämäärä:   2.9.24 21:42:46

meijju.. vähän nihkeesti tahtoo hötöläiset uskaltautuu ottamaan yhteyttä vaikka puutteessa ovatkin.. XD

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   3.9.24 15:34:15

kerma: tämä on tiedossa, täällä ehkä hieman vanhempaa naispuolista porukkaa paljon? Joten tuo selittänee asian.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.9.24 14:00:56

upp, lisää kommentteja?

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: 1111 
Päivämäärä:   4.9.24 17:19:53

Mä olen itse vähän poikkeava XU:lainen, kun tykkään käydä bileissä ja miiteissä, mutta kumppanin kanssa. En siis etsi edes seksiseuraa vaan tykkään vaan siitä vapaamielisyydestä siellä.

Mutta, jos etsisin, XU olisi valintani. Olen käynyt treffeillä Jodelin anonyymipalstan perusteella, ja ne miehet olivat kyllä aika ankeita reppanoita sitten livenä. XU:n miiteissä juttusilleni on tullut oikein komeita, fiksuja ja hyväkäytöksisiä miehiä, ainakin tällaisessa kolme- nelikymppisen kategoriassa. Olisin hyvinkin voinut lähteä matkaan, jos en olisi varattu.

Ja sieltä voi sivustolta lukea suoraan mistä toinen tykkää, mikä voi tuntua vähän graafiselta, mutta toisaalta pelkkää seksiseuraa hakiessa on hyvinkin kätevää. Jos esimerkiksi itse subina etsisin seuraa, tietäisin jo kättelyssä, jos mies on alistuva - eikä kumpikaan hukkaisi aikaa. Ja miittien kautta tapaaminen on paljon turvallisempaa kuin lähteä täysin anonyymina tapaamaan ties ketä.

Vähän hassultahan se tuntuu esittäytyä, kun tsekkaa ja todentaa toisen profiilin ja kuvissa näkyy ensimmäisenä seisokissa oleva penis (tai naisilla joku mustelmille lyöty peppu). Mutta siihen tottuu nopeasti eikä itsestään ole pakko laittaa mitään alastonkuvia jakoon.

  Re: Seksiseuraa naiselle anonyymisti

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.9.24 13:25:53

Aika vaikeeta o ;)))

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.