Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Joulu tulossa 
Päivämäärä:   29.8.24 10:42:32

Heippa. Haluaisin yllättää miehen ja olla kerrankin hyvissä ajoin miettimässä joten ideoita joulukalenteriin miehelle mitä laittaa luukkuihin/pussiin? Ja siis hintaa maximissaan 5e/luukku

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Vuohi 
Päivämäärä:   29.8.24 10:53:36

Tässä muutamia juttuja, joita itse laitoin. Tarkkaa hintaa en tiedä, osa voi olla yli budjetin. Enkä tiedä, mistä ap:n mies tykkää, eri miehet tykkäävät ihan eri asioista.

- joku lauantai oli saunaolut
- suihkugeeli
- tervasaippua
-sinappi ja makkaratikku
-itsenäisyyspäivänä kynttilät
-aattona suklaapukki
-arpa
- lottorivit (näistä kahdesta en nykyään tiedä kun en ole saanut aikaiseksi hommata veikkauskorttia)
-sukat
-parkkikiekko (miksei jollekulle lukkosula tai raappa)
-glögijuoma
-lakupussi
-pringles-purkki
-pähkinöitä
-eräs karkki jonka nimi on meidän oma vitsi
-ristikkolehti
-yhteinen tekeminen (leffa tms, meillä oli kylpylä)
-minttukaakaovehkeet (yksi annos)

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   29.8.24 11:02:25

Ei parkkikiekkoja. Niitä on ainakin meillä jo liikaa.... Paitsi jos tietää että vamha hajoamassa

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Vuohi 
Päivämäärä:   29.8.24 11:04:38

Ei @!#$ :D :D :D

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: taattu 
Päivämäärä:   29.8.24 11:05:42

24 eri kuvaa sinusta poseeraamassa viekoittelevissa asennoissa seksikkäissä alusvaatteissa.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Vuohi 
Päivämäärä:   29.8.24 11:06:06

Siis meinasin laittaa, ettei pähkinäallergikolle pähkinöitä, alkoholistille juomat holittomina jne mutta tuo oli parempi :D

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.24 16:16:45

Up, minuakin kiinnostaa.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   29.8.24 16:34:59

Jotain ukkoa varmaan kiinnostaa saada jotain kynttilöitä mitä muutenkin pursuaa joka paikassa :D
Mä tein olutkalenterin, eri oluita siis.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Olvi 
Päivämäärä:   29.8.24 16:39:38

Pahvinen kaljakoppa, vaikka Tallinnan tuonti tai tarjous-Sandelsia Tokmannilta, josta revitään yksi kulma auki ja kirjoitetaan tussilla kylkeen "Hyvää Joulun Odotusta!": Sehän se on se perinteinen ja edullinen 24-luukkuinen joulukalenteri miehelle :)

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Vuohi 
Päivämäärä:   29.8.24 16:43:54

"
Jotain ukkoa varmaan kiinnostaa saada jotain kynttilöitä mitä muutenkin pursuaa joka paikassa :D
Mä tein olutkalenterin, eri oluita siis."

Niinpä kiinnostaa. Moni mies pitää itsenäisyyspäivän kynttiläperinnettä arvossaan. Samoin ulkoroihut ja jätkikset tuntuvat olevan enemmän miesten juttu. Oluet taas on enemmän naisten juttu nykyään, oma mieheni juo ehkä neljä olutta vuodessa, mutta nauttien.

:D

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: huh 
Päivämäärä:   29.8.24 16:49:16

Luulin että tää on seinäkalenteri. Tammikuussa kuva emännästä kaljan kanssa, helmikuussa suihkugeelin kanssa jne.(:

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Sarkasmi 
Päivämäärä:   29.8.24 16:51:37


- joku lauantai oli saunaolut

No jaa, menettelee, kunhan on hipsterimerkkiä. Ei mitään peruslagereita kiitos

- suihkugeeli

Kyllä mun mieheni osaa ostaa hygieniatarvikkeet itse

- tervasaippua

Ks. ylempi vastaus

-sinappi ja makkaratikku

Öööö eiii

-itsenäisyyspäivänä kynttilät

Juu ei miehille

-aattona suklaapukki

Lasten

-arpa
- lottorivit (näistä kahdesta en nykyään tiedä kun en ole saanut aikaiseksi hommata veikkauskorttia)

Rahapeliongelma

-sukat

Arkista

-parkkikiekko (miksei jollekulle lukkosula tai raappa)

Juu ei oo autoo

-glögijuoma

Ei kukaan mies tykkää

-lakupussi

Lasten

-pringles-purkki

Ei mitää Pringlesei

-pähkinöitä

Allergia

-eräs karkki jonka nimi on meidän oma vitsi

Ööö ei kaikille ehkä avaudu

-ristikkolehti

Mieluummin laadukas kirja

-yhteinen tekeminen (leffa tms, meillä oli kylpylä)

Hyi ei kylpylään

-minttukaakaovehkeet (yksi annos)

Kaakao onnlapsellista

Tosi huono kalenteri eikä noista saa mitään vinkkiä.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   30.8.24 08:08:35

Sarkasmi on harvinaisen ilkeä ihminen...
Toivottavasti sinua ei muista kukaan jouluna millään tavoin.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.8.24 08:18:13

Olihan tää vitsi? :D

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Sarkasmi 
Päivämäärä:   30.8.24 08:41:27

Kyllä, surullinen vitsi oli. Joku kertoo mitä on itse laittanut kalenteriin ja mainitsee vielä, etteivät kaikki tykkää samoista. Sitten kommentit ovat "mutta enhän MINÄ tarvitse parkkikiekkoa!" tai "minun mieheni puosta tursuaa kynttilä! Ei miehet tykkää! Osta olutta!" Aivan kuin miehet pitäisivät oluesta.

Näitä listauksia on ihan turhaa tehdä, kun joku pahoittaa aina mielensä. Hyvin todennäköisesti aloittaakin osaisi ajatella mitä noista vinkeistä kannattaa ottaa käyttöön. Jos ehdotetaan olutta, niin varmasti keksii siitä jotain muuta miehelle, joka ei juo olutta. Esimerkiksi lonkero tai mandariinilimu.

Jos autoa ei ole, niin tuskin ostaa parkkikiekkoakaan.

Jos ei pidä pähkinöistä, niin tuskin ostaa niitä. Joku toinen lukija saattaa kuitenkin ottaa vinkistä vaarin.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Vastenmielistä 
Päivämäärä:   30.8.24 10:08:53

Ettekö ole huomanneet että oli sitten kyse kalenteriin laitettavista lahjoista tai mistä tahansa muista lahjoista niin aina löytyy ihminen jonka on pakko kertoa että MINÄ en tykkää
Siksi en jaksa enää ehdottaa näihin mitään. Todella minä- minä koko ajatusmaailma täällä ja se että saa arvostella muita.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Vuohi 
Päivämäärä:   30.8.24 10:14:57

Joo, ei täällä oikein kannattaisi mitään kertoa. Paras oli kun joskus kerroin ostaneeni puolisolleni tietyn lämpöliivin ja kun koosta puhuttiin, niin kerroin minkä koon ostin ja miten sen merkin liivi vastasi kokoaan. Joku loukkaantui siitäkin, kun ei itse mahtuisi sen kokoiseen liiviin ja kuinka suomalaiset ovat lihavaa kansaa :D en kai minä sitä liiviä koko kansalle tai kenellekään lihavalle ostanutkaan, vaan puolisolleni. Jos joku haluaa sellaisen liivin ostaa, niin pitäisi olla sanomattakin selvää, että koko valitaan lahjansaajan tai muun käyttäjän mukaan.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Pöllä 
Päivämäärä:   30.8.24 11:13:43

Mä tekisin kuvakalenterin, päällä kuva sinusta vaatteet päällä ja luukut strategisiin paikkoihin, joita saa sit hitaasti availla ;)

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: voih 
Päivämäärä:   30.8.24 12:25:42

Ihana kalenteri, ostaisin heti :D

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: voih 
Päivämäärä:   30.8.24 12:35:26

^Siis tän piti kylläkin tulla Hauskoihin Peräkkäisiin Otsikoihin jossa ehdotettiin kalenteria hötönetin meemeistä, mutta enivei :D

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   2.9.24 11:28:13

Minäkin ostaisin Pöllän kalenterin :D

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Suzzy 
Päivämäärä:   2.9.24 12:02:02

Ap:lle oikea paikka voisi olla junnula.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Niinpä 
Päivämäärä:   2.9.24 12:14:41

Suzzy: totta. Kun eihän sun ja minkaan tulevat miehet tykkää joulukalentereista niin mitä nekin ajattelisivat! Lapsellisena pitäis! Korkeintaan ehkä joku kaljakalenteri kun kaikki miehet on samanlaisii ja kaljaa juo.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   2.9.24 12:16:16

"Luulin että tää on seinäkalenteri. Tammikuussa kuva emännästä kaljan kanssa, helmikuussa suihkugeelin kanssa jne.(:"

Reps :D

Minusta Vuohen kalenteri oli tosi kivan kuuloinen. En minä itse haluaisi noista tavaroista puoliakaan, mutta kalenteriahan ei ollutkaan tehty minulle vaan Vuohen miehelle :D Tätä on vissiin osan vaikea ymmärtää.

Ap: olisko mahdollista keksiä lahjoja, jotka liittyvät jotenkin miehen ja sinun yhteiseen historiaan? Vaikka alelaarista Janne Tulkin cd, jota olette kuunnelleet 20 vuotta sitten? Tai juurikin jotain yhteisiin vitseihin liittyvää?

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: ::: 
Päivämäärä:   3.9.24 15:36:59

Joulu tulossa? Elokuussa alotettu ketju... nooooh,hyvä tietenkin olla aikaisessa.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.9.24 16:08:31

^no se joulu on tulossa aina heti kun see on mennyt ohi, halusit tai et.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.9.24 19:12:00

Omalle jos tekisin laittaisin arkeen colatölkkejä, lauantaille saunajuoman ja jouluaattoon mustan lonkeron:D arpa tai lottorivi menisi myös johonkin väliin. arvostaisi varmasti juomia, mutta ihmettelisi kyllä että mikä vîtun kalenteri siis että miksi?!?!? Kynttilöistä ei todellakaan innostuisi. Tölkit voisi pakata kätevästi 24 numeroituun maitopurkkiin :)

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.9.24 08:13:49

Mistä maasta on mies, joka ei tiedä, mikä joulukalenteri/adventtikalenteri on, mutta silti häppä maistuu...?

Oma mieheni ei pidä colasta.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.9.24 08:30:28

No levy kaljaa, siinä on 24 tölkkiä. Päällismuoviin piirtelee luukkujen numerot ja koko höskä kyljelleen. Taakse pahvikyltti, joka näkyy tölkkien yläpuolella, siihen jotain omia juttuja kuten kaljakalenteri tms.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Vuohi 
Päivämäärä:   4.9.24 09:10:02

Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisiä teidän miehenne ovat, jos valmis laatikko kaljaa on noin kova juttu? En siis sano, että se on huono jollekulle.

Itse voisin laittaa myös mausteita oman mieheni kalenteriin. Aloittajan ei ole pakko, mutta se on vain yksi vinkki.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Koko? 
Päivämäärä:   4.9.24 10:45:15

Aloittaja mainitsee, että kalenterin tavarat laitetaan luukkuihin/pusseihin. Minkä kokoisia nämä luukut/pussit ovat? Onko kalenteritavaralle jotkut maksimimitat?

Meillä ollut kalenterissa mm:
- heijastin
- karkkia/suklaata/keksejä
- Aku Ankan taskukirja
- matkapeli (jostain tunnetusta lautapelistä tehty matkakokoinen versio)

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: Jaana Järvenheimo 
Päivämäärä:   4.9.24 10:57:35

Tätähän voi nyt varioida vaikka miten paljon, riippuen kohteen mieltymyksistä.

Jollekin ituhipsterille voi laittaa vaikka semmoisen lahjakortin tmv "istutin puun nönnöönnöö-maahan"

Miehille vaikka 10 mm hylsy, uistin, ruuvauskärkisarja, itse luulisi jokaisen puolisonsa tuntevan.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   4.9.24 10:59:12

Aina kun olen saanut miehiltä alusvaatelahjoja, ne ovat kokoa S. Oikea koko olisi L.

Jos ostaisin ukolleni 24-laatikon olutta, ne menisivät kahdessa päivässä. Jouluaatto olisi siten meillä 2. joulukuuta.

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.9.24 14:58:33

Up

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.24 14:00:57

Up

  Re: Itse tehty kalenteri miehelle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 15:40:11

Mitä päätit laittaa?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.